سارق کش رو مغازه های شرق تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: متهم بلافاصله پس از کش روی موبایل از مغازه میوه فروشی دستگیر شد.

سرهنگ "مجتبی سهرابی منش" گفت: در چند روز اخیر ماموران کلانتری 126 تهران پارس از طریق مرکز فوریت های پلیسی در جریان وقوع کش روی توسط پسر جوانی از مغازه های سوپر مارکت، میوه فروشی و تهیه غذا واقع در محله تهران پارس قرار گرفتند و با تشکیل پرونده ای با موضوع کش روی برای بررسی موضوع و شناسایی متهم به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: با حضور ماموران در محل، مالکان مغازه ها از سرقت تلفن همراه، صندوق صدقه، مواد غذایی و غیره اظهار شکایت کردند و اظهار داشتند، مرد جوانی به بهانه خرید کالا از غفلت آنان سوء استفاده کرده است و تعدادی کالا و اقلام که دسترسی به آنها داشته است سرقت و به سرعت متواری شده است.

وی افزود: ماموران کلانتری تهرانپارس در تحقیقات میدانی موفق شدند چهره واضحی از متهم را به دست بیاورند و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر نیز به جرم کش روی مدتی را در زندان سپری کرده است.

سهرابی منش با اشاره به اینکه تعداد گشت زنی های انتظامی هدفمند افزایش یافت و ماموران شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار قرار دادند، عنوان کرد: گشت زنی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 212 مشاهده کردند مرد جوانی با سرعت از مغازه میوه فروشی خارج شد و به دنبال آن صاحب مغازه میوه فروشی در حالی که به تعقیب پسر جوان می پرداخت با فریادهای دزد دزد از مردم درخواست کمک می کرد.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: ماموران در این صحنه وارد عمل شدند و متهم را دستگیر کردند و در تحقیقات از وی مشخص شد که سارق جوان همان سارق تحت تعقیب است که در این مغازه هم در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی موبایل مالک مغازه میوه فروشی کرده است.

سرهنگ سهرابی منش گفت: متهم به 20 فقره کش روی از مغازه های سوپر مارکت، میوه فروشی و تهیه غذا اعتراف کرده است و اظهار داشت، اموال سرقتی را به 2 مالخر فروخته است.

این مقام پلیسی گفت: با شناسایی مالخران ماموران کلانتری در 2 عملیات جداگانه با هماهنگی های قضائی هر دو مالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و بدین ترتیب هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟