بازی آتیلا پسیانی در سریال زیر تیغ | فیلم

به گزارش رکنا، مجموعه تلویزیونی یا سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند محصول سال 1385 بود که فیلمنامه آن را علی‌اکبر محلوجیان نوشت و آهنگسازی آن برعهده حسین علیزاده آهنگساز سرشناس کشورمان بود.

سریال زیر تیغ

این سریال که در آن بازیگران سرشناسی چون پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و آتیلا پسیانی   حضور داشتند بسیار پربیننده بود و درواقع نقش آفرینی هنرمندان بنام در آن یک عامل مهم درجذب تماشاگر این سریال به‌شمار می‌رفت. البته آتیلا پسیانی در این سریال زیاد بازی نکرد اما همان چند نقش کوتاه او با نام جعفر که قرار بود به زودی پسرش به عقد دختر دوست و همکارش محمود با بازی پرویز پرستویی دربیاید کافی بود تا در ذهن همه بینندگان زیر تیغ نام او ماندگار شود.

داستان سریال زیر تیغ درباره اتفاقی است که برای محمود و جعفر کارگران یک کارخانه یخچال سازی که از دوستان قدیمی و بسیار صمیمی یکدیگرند می افتد. آنها که در آستانه برگزاری مراسم ازدواج فرزندان شان رضا و مریم قرار داشتند طی ماجرایی غیر منتظره با هم درگیر می شوند و این آغاز ماجراهای پیچیده بین این 2 خانواده است.

امروز آتیلا پسیانی بازیگر محبوب و توانمند کشورمان پس از یک دوره تحمل بیماری آسمانی شد و به مادر هنرمندش جمیله شیخی پیوست. به همین بهانه بخشی از مجموعه تلویزیونی زیر تیغ را هنرنمایی مرحوم آتیلا پسیانی در این فیلم آورده ایم.

یادش گرامی و بقای عمر سایر هنرمندان عزیز کشورمان

کدخبر: 934577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟