معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، «نشان ارادت» در قسمتهای پیشین خود میزبان مصطفی خرسندی مداح اهل بیت و شاگردانش، چند نانوا، کاظم دهقانی گزارشگر یزدی و حسن سلطانی مجری پیشکسوت بوده است.

امروز یکشنبه 19 شهریور در این برنامه استاد حاج غلامرضا سازگار مداح قدیمی از عشق و علاقه اش به امام حسین (ع) و تاثیرات سیدالشهدا بر 82 سال زندگی خود می گوید.

مهمانان «نشان ارادت»

برنامه نشان ارادت

نشان ارادت

مداح

تصویر از  مهمانان «نشان ارادت»

فردا دوشنبه حاج زین العابدین غلام مداح پیشکسوت و شاگردانش به برنامه می آیند و سه شنبه 21 شهریور ماه نیز غلامرضا صنعتگر خواننده خوش صدا مهمان «نشان ارادت» خواهد شد.

هوشنگ توکلی بازیگر کهنه کاری که مخاطبان با بسیاری از آثار او و همسرش  (فریده سپاه منصور) خاطره دارند چهارشنبه به برنامه می آید و کارمندان شهرداری و پست و پاکبانان که در راهپیمایی اربعین به فعالیت پرداخته بودند نیز دیگر مهمانان برنامه در روز 22 شهریور خواهند بود.

فرهاد قائمیان بازیگر چیره دستی که در آخرین جشنواره فیلم فجر با «غریب» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرده بود، در دو قسمت پایانی «نشان ارادت» در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریور حضور خواهد داشت.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هر روز تا پایان صفر حوالی ساعت ۱۷ از شبکه‌های دو و جام جم روی آنتن می‌رود.

مهمان  مهمانان «نشان ارادت»

عکس  مهمانان «نشان ارادت»

مهمانان نمایش  مهمانان «نشان ارادت»

کدخبر: 927371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟