سعید ابوطالب تهیه کننده برنامه های رئالیتی شوی نمایش خانگی: رسانه متکی به چهره‌هاست

به گزارش رکنا، سعید ابوطالب تهیه‌کننده برنامه‌های رئالیتی شوی نمایش خانگی با بیان این مطلب که رسانه متکی به چهره‌هاست درخصوص لزوم بکارگیری چهره‌ها در آثار نمایشی گفت: در حال حاضر نوعی جبهه‌گیری و مقاومت در برابر واژه «سلبریتی» وجود دارد، ولی ما نمی‌توانیم برنامه‌ای بسازیم و در آن از افراد مشهور استفاده نکنیم چون امکان توفیقش خیلی پایین می‌آید.

ابوطالب افزود: مردم ‌دوست دارند رقابت چهره‌ها را ببینند در غیر اینصورت هم باید ترکیبی از بازیگران چهره و جدید به کارگرفته شوند تا برنامه مورد اقبال واقع شود.

این تهیه‌کننده درباره زمان ساخت تازه‌ترین کار خود گفت:  هفته پیش برای ساخت یک برنامه ۱۸ قسمتی با یک سکو به توافق رسیدم که در کم‌تر از ۲۴ ساعت به قرارداد منجر شد، پرداخت اولیه مالی آن صورت گرفت و ظرف یک هفته مجوز آن از ساترا گرفته‌شد و فکر می‌کنم این برنامه در کم‌تر از دو ماه تولید خواهدشد.

وی در خصوص تفاوت ساخت برنامه برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی تصریح کرد: مزیت سکوها در نداشتن کاغذبازی پیچیده و مزیت تلویزیون در بزرگی دایره مخاطبانش است. من بارها تأکید کرده‌ام که بهترین برنامه و سریال نمایش خانگی از کم بیننده‌ترین برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی عقب‌تر است. به همین دلیل سکو‌ها به سمت تبلیغات محیطی و در فضای مجازی رفته‌اند.

ابوطالب تاکید کرد: حُسن ساترا در این است که همه چیز برخط و در آن به روی همه باز است. این اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد که در آنجا کاغذبازی وجود ندارد.

من معتقدم رسانه متکی به چهره‌هاست. البته نوعی جبهه‌گیری در برابر واژه سلبریتی وجود دارد، ولی ما نمی‌توانیم برنامه‌ای بسازیم و از افراد شهره استفاده نکنیم، زیرا امکان توفیقش خیلی پایین می‌آید. مگر اینکه ترکیبی از بازیگران چهره و جدید باشد. مردم ‌دوست دارند رقابت چهره‌ها را ببینند.

هفته پیش برای ساخت یک برنامه ۱۸ قسمتی با یک سکو به توافق رسیدم که در کم‌تر از ۲۴ ساعت به قرارداد منجر شد، پرداخت اولیه مالی آن صورت گرفت، در ظرف یک هفته مجوز آن از ساترا گرفته‌شد و این برنامه در کم‌تر از دو ماه تولید خواهدشد.

مزیت سکوها در نداشتن کاغذبازی پیچیده است و مزیت تلویزیون در بزرگی دایره مخاطبانش است. من بارها تأکید کرده‌ام که بهترین برنامه و سریال نمایش خانگی از کم بیننده‌ترین برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی عقب‌تر است. به همین دلیل سکو‌ها به سمت تبلیغات محیطی و در فضای مجازی رفته‌اند.

حُسن ساترا در این است که همه چیز برخط و در آن به روی همه باز است. این اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد که کاغذبازی در آنجا وجود ندارد.

کدخبر: 923672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟