ویژه برنامه‌های تابستانی دیدنی شبکه امید

به گزارش رکنا، رنگین کمانی از بهترین برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی، هدیه شبکه امید سیما به نوجوانان ایران زمین در ایام تابستان است.

«برو پی کارت»، «نورا» و «بازی ویزیون» از تولیدات شبکه امید و متناسب با ذائقه مخاطب نوجوان در ایام تابستان به روی آنتن می‌رود.

نوجوانان علاقه‌مند به دیدن مسابقه نیز می‌توانند بیننده مسابقات جذاب و سرگرم کننده «همه فن حریف» با هدف استعداد یابی نوجوانان، «راز جزیره» و «کهکشان» از این شبکه باشند.

سریال‌های «گروه اسرار آمیز بندیکت»، «هتی دختر نویسنده»، «پایانگونه ها»، «ماندا لورین» و «منطقه پرواز ممنوع» برای پخش در تابستان آماده و به روی آنتن می‌رود.

از دیگر برنامه‌های شبکه می‌توان به «رویانیوم»، «هوشیار»، «ناخونک»، «حرکت» و «فصل نقره ای» اشاره نمود.

نوجوانان طرفدار و علاقه‌مند به انیمیشن نیز هر روز ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ می‌توانند بیننده کارتون‌های انیمیشن ایرانی و خارجی با عناوین: «بازی دوست داشتنی»، «دو متر و چهل و سه»، «هیاهوی نوجوانی»، «رویای آئوشی»، «صلح بانان»، «پند پارسی»، «جزیره قلدرها» و «کیخان» باشند.

«سینما هویت» مجموعه‌ای کامل شامل ۸۰ فیلم سینمایی که تا پایان تابستان و هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش و نوجوانان می‌توانند تکرار آن را ساعت ۱ بامداد و ۱۰:۳۰ صبج روز بعد به تماشا بنشینند.

کدخبر: 907045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟