یک سریال پرطرفدار فیلم شد

دیوید چِیس و کمپانی نیو لاین سینما Cinema برای فیلمی که پیش درآمد سریال The Sopranos خواهد بود، یک کارگردان نام آشنا انتخاب کرده‌اند: آلن تیلور.

به گزارش فوت و فن، آلن تیلور که در سال ۲۰۰۷ برای کارگردانی این سریال مشهور شبکه‌ HBO جایزه امی دریافت نمود، کارگردان فیلم The Many Saints of Newark نیز خواهد بود. فیلمنامه این اثر توسط خود چیس و یکی دیگر از نویسندگان سابق سریال به نام لارنس کونر نوشته شده است.

داستان فیلم در طول آشوب‌های دهه‌ ۱۹۶۰ نیو جرسی شکل می‌گیرد؛ در این زمان سیاه‌پوستان و ایتالیایی‌هایی که در این ایالت زندگی می‌کردند به جان هم افتاده و گروه‌های گنگستری درگیری‌هایی خونین به وجود می‌آورند. گفته می‌شود که تعدادی از کاراکترهای مشهور سریال در این فیلم حضور خواهند داشت که در میان آن‌ها «پالی»، «جونیور» و «جانی بوی» (پدر تونی سوپرانو) محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند.

آلن تیلور جزو یکی از کارگردانان مشهور تلویزیونی است؛ وی کارگردانی قسمت‌هایی از دو سریال قوی Deadwood و Game of Thrones را بر عهده داشته است. وی حتی کارگردانی قسمت پرطرفدار Beyond the Wall (اپیزود ششم از فصل هفتم GoT) و دو فیلم Thor: The Dark World و Terminator Genisys را هم در کارنامه دارد.

طبق شایعات منتشر شده، فیلم The Many Saints of Newark در اواخر سال میلادی ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

 

کدخبر: 395885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟