حضور جمعیت انبوه در مراسم بزرگداشت قاسم افشار

مسجد الغدیر تهران امروز میزبان جمع کثیری از مردم، هنرمندان و اصحاب رسانه بود که برای ابراز قدردانی از صاحب صدایی ماندگار آمده بودند.

خانواده مرحوم قاسم افشار امروز از گروه گروه دوستان و همکاران وی، اصحاب رسانه، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی، استادان دانشگاه و مردم فهیم و قدرشناس کشورمان میزبانی می‌کردند. این جمعیت بسیار، برای قدردانی از خدمات قاسم افشار و تسلی خاطر خانواده او جمع شده بود.

در میان جمعیت انبوه در مسجد الغدیر، چهره‌هایی از جمله دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر حداد عادل، دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، مهندس اسماعیلی معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری، گویندگان خبر از جمله مرتضی حیدری، محمد رضا حیانی، فوآد بابان، حسن سلطانی، سولماز اصغری، مهناز شیرازی و جمع زیادی از همکاران رسانه‌ای مرحوم افشار در خبر صدا و سیما و عده زیادی از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی به چشم می‌خورد.

رحمان نظام اسلامی در این مراسم، حضور باشکوه مردم در این مراسم را نشانه خلوص عملکرد مرحوم افشار در امور خیر و محبوبیت او ارزیابی کرد و افزود: گوینده‌ای که در سال‌های دفاع مقدس مردم با صدای او انس گرفته بودند تا زمانی که یاد پیروزی‌های رزمندگان در حافظه‌ها هست، هرگز از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

محمد رضا حیاتی نیز در این مراسم از سال‌های خوش همکاری با مرحوم افشار گفت و او را یاری صدیق و همراه در همه عرصه‌های زندگی خواند.

در این مراسم همچنین پیام تسلیت دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی به خانواده این گوینده فقید قرائت شد.

در مراسم دیروز اعلام شد که شب هفت مرحوم افشار روز چهارشنبه ۲ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.

 

کدخبر: 381827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟