شبکه نسیم شما را "سرحال" می آورد

برنامه «سرحال» با استفاده از شخصیت‌های عروسکی، انتخاب اِلمان‌های فانتزی و رئال و همچنین بهره‌گیری از طراحی، رنگ‌آمیزی و نورپردازی متناسب با محتوای برنامه، با هدف ترویج فرهنگ خود مراقبتی بصورت علمی، تغییر سبک زندگی و رسیدن به حال خوب روحی و جسمی تولید شده است.

این برنامه در ١٠٠ قسمت ٣٠ دقیقه‌ای به سفارش معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از ٢٥ فروردین‌ماه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

امیررضا کاوه (تهیه‌کننده و مجری طرح برنامه «سرحال») این مجموعه را متناسب برای تمام گروه‌های سنی برشمرد و گفت: از اوایل مهرماه سال گذشته پیش تولید این کار آغاز شده و از اوایل اسفندماه این مجموعه تلویزیونی در شهرک غزالی جلوی دوربین رفته است و کماکان نیز تصویربرداری ادامه دارد.

او با اشاره به ساختار این برنامه تلویزونی، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون اتاق فکری مشترک با کارشناسان وزارت بهداشت و گروه نویسندگان و عوامل هنری این حوزه تشکیل شده که تاثیر بسیاری بر محتویات این برنامه داشته است. همچنین دکور این مجموعه ویژگی‌های یک محیط واقعی را دارد و پیش‌بینی می‌کنم به لحاظ استاتیک و زیبایی‌شناسی بتواند برای مخاطب جذاب باشد.

کاوه افزود: بیش از ٥٠ درصد از عوامل این پروژه از پیشکسوتان این حوزه هستند که با به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان در کنار هنرمندان جوان و تازه‌نفس لحظه‌های شیرینی را برای مخاطب رقم خواهند زد. معمولاً کارهای عروسکی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می‌شود، اما می‌توان گفت این کار قطعاً برای تمام گروه‌های سنی (یک خانواده کامل) است.

otmdkxod

 

سایر عوامل پروژه تلویزیونی «سرحال» عبارتند از: تهیه کننده و مجری طرح (امیررضا کاوه)، مباشر تهیه‌کننده (امیر سیامک قطبی)، با هنرمندی بهرام عظیمی، کارگردان هنری (احمد اطراقچی)، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز (میثم بیدقی)، منشی صحنه (مهتاب شهرابی)، مدیر صحنه (سامان بیدقی)، طراح و سرپرست فیلمنامه (احمد اطراقچی)، نویسندگان (محمد امین فرشاد مهر، محمد مهدی عزیز محمدی، فریناز مختاری، سپیده ارطایفه، محمد مهران عسکری، علیرضا تبریزی و فرشید فتحی)، مشاور رسانه‌ای (مجتبی احمدی)، سرپرست گروه عروسک‌گردان (فروزان بهرام‌پور)، عروسک‌گردانان (محمد اعلمی، تارا حیدری، سینا رستگاری و حمیدرضا قربانی)، صداپیشگان (ارسلان جولایی، علیرضا تبریزی، هانیه فراهانی، حنیف نویدی و صدف بیرامی)، ساخت عروسک (بنفشه بدیعی، علی اعتصامی‌فر، نازیال نوریشاد و متین محمدی)، طراحی عروسک (علی اعتصامی‌فر)، مدیر تصویربرداری (علیرضا امیری)، تصویربرداران (حسن گودرزی و سیاوش امیری)، طراح نور (مسعود رجبیان)، اجرا نور (مرتضی صفدری نهاد و امیر محمدی)، مدیر صدابرداری (امیر شاهوردی)، تدوین و صداگذاری (علیرضا مرادی و معصومه آریا)، تیتراژ ابتدا (دهقان محمدی و جعفر مالمیر)، عکاس (طاها رضوی)، طراح صحنه و دکور (دهقان محمدی)، مجریان دکور (امین اسکندری، محمود فدوی، آرین محمدی، هدی زارعی و ادریس ضیایی)، آهنگساز و تنظیم کننده (پوریا حیدری)، ترانه‌سرا (صابر قدیمی)، گریم (پژمان اعتمادی)، مدیر تولید (امیرسیامک قطبی)، دستیار تهیه (محمدرضا پورمهدی).برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟