پژمان بازغی در گفتگو با رکنا : "کودک شو" آخرین اجرای من خواهد بود

 پژمان بازغی در این برنامه اجرا را به‌طور جدی تجربه کرده است. بازیگری که در زمینه اجرا نیز نمره قابل قبولی را از مخاطبان دریافت کرده است و این امر حاکی از انتخاب هوشمندانه و درست بازغی به‌عنوان مجری «کودک شو» است. در ادامه نقطه نظرات و گفتگوی رکنا با پژمان بازغی را پیرامون موفقیت این برنامه در بین مردم و اجرایش، می‌خوانید.

آقای بازغی چه حسی دارید که این برنامه تا این حد توانسته موفق و مورد توجه مردم واقع شود و رتبه نخست را در بین مسابقات تلویزیونی کسب کرده است؟ و اینکه چه چیزی در این برنامه بود که موجب شد شما مجری گری آن را بپذیرید؟

در واقع وقتی این کار به من پیشنهاد شد من شروع به بررسی کردم. هم در ساختار برنامه و هم در زمینه های دیگر آن. علت علاقه‌مندی‌ام به اجرا و حضور در این برنامه به دلیل صحبت‌هایی بود که با ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری؛ عوامل و تهیه‌کنندگان این برنامه داشتم. قرار بر این شد تا شاهد برنامه متفاوتی باشیم. برنامه‌ای که با تاک شوهای تلویزیون ما متفاوت باشد. همچنین بیشتر از این‌که بخواهد با مشاهیر یا پیرامون موضوعات خاصی حرکت کند با مردم ارتباط داشته باشد و این موضوع برایم جذاب بود. در گذشته اجراهای پراکنده‌ای داشتم اما نه به این شکل که در این برنامه می‌بینیم، «کودک شو» اولین تجربه جدی و مداوم من در حوزه اجراست. در کودک شو قرار نبود مثل بقیه برنامه های تاک شو باشد که از حضور چهره های معروف استفاده می شود بلکه قرار بود مسابقه ای با حضور مردم معمولی باشد که همین مسئله کار را برایم جذاب تر می کرد. با اینکه سن این برنامه مثل برنامه هایی نظیر خندوانه و دورهمی زیاد نیست اما توانست مورد توجه مردم قرار بگیرد و من راستش را بخواهید اصلا فکرش را نمی کردم که تا این حد این برنامه مورد توجه قرار بگیرد. همین رتبه نخست شدن این برنامه برایم بسیار جالب توجه است و خوشحالم.

بعد از موفقیت این برنامه به کار مجری گری علاقه مند شدید؟ یا هنوز هم بازیگری را دوست دارید؟

معلوم است که بازیگری را بیشتر دوست دارم و خواستگاه نخست من بازیگری است. مجری گری توانایی های دیگری را از آدم رو می کند. اجرا صمیمیتی خاص را با مردم و مخاطب نشان می دهد. مخاطبان میلیونی دارد اما در بهترین حالت در سینما Cinema و موفقیت یک فیلم در نهایت ممکن است یک میلیون نفر شما را ببینند.

من قبلا در برنامه "چند درجه" به دلیل علاقه شخصی ام به موتورسواری و تیراندازی و این قبیل ورزش Sport ها مجری گری آن را بپذیرم اما در کودک شو تجربه ام فرق می کرد. من به دلیل علاقه ام به ساختار و جایگاه خانواده و بداهه پردازی که برایم جذاب بود اجرای آن را پذیرفتم.

آیا پس از اجرای تان در کودک شو باز هم به کار اجرا و مجری گری فکر می کنید؟

من در حال حاضر و حتی برای برنامه های نوروزی پیشنهادهای زیادی داشتم اما نپذیرفتم و نخواهم پذیرفت. کودک شو آخرین اجرای من خواهد بود.

به نظرتان کار مجری گری تان می تواند بازیگری شما را تحت الشعاع قرار دهد؟

بعید می دانم تحت الشعاع قرار بگیرد. ما بازیگران زیادی داشته ایم که ابتدا از مجری گری کارشان را آغاز کرده اند و سپس به بازیگری روی آورده اند و موفق هم شده اند مثل شهاب حسینی که حتی تا جایزه جشنواره کن هم رسید. برعکس این قضیه ام هست یعنی بازیگرانی بوده اند که به کار مجری گری روی آورده اند و بعد به عرصه اجرا رفته اند و موفق هم شده اند. مثل آقای احمد نجفی که با برنامه صندلی داغ خیلی موفق شد یا داریوش کاردان. در واقع این نوع نگاه و خط کشی هایی که بین بازیگری و مجری گری صورت می گیرد به نظرم کار درستی نیست و فکر نمی کنم مجری گری من بازیگری ام را تحت الشعاع قرار دهد.

پیشنهاد برای بازیگری داشته اید؟ فیلمی آماده اکران دارید؟

پیشنهاد زیاد دارم اما فیلم های چهل کچل ساخته صادق صادق دقیقی، آهوی پیشونی سفید 2 به به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی و فیلم همه چیز عادیه به کارگردانی محسن دامادی را در نوبت اکران دارم.

در آهوی پیشونی سفید 2 شما با گریمی سنگین و کاملا متفاوت ظاهر شدید خودتان از این نقش راضی بودید؟

به عنوان بازیگر Actor تجربه خیلی متفاوتی برایم بود. امیدوارم این فیلم بتواند در گیشه سینما موفق شود و خوب بفروشد چوت خیلی برایش زحمت کشیده شده و تمام هزینه های ساخت آن را بخش خصوصی پرداخته است. درواقع فروش این فیلم می تواند باعث رشد سینمای کودک شود. با اینکه در این صنف و این ژانر کم توجهی های زیادی شده است و قرار بود این فیلم در نوروز 97 اکران شود اما متاسفانه این امر محقق نشد امیدواریم که این فیلم بتواند برای سینمای کودک ادای دینی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟