تلویزیون حالی از هنرمندان نمی پرسد

نمایش «لطفا یک قاتل The Murderer بالفطره باشید یا ماجراى اندوه یک استیو مک منمن» به نویسندگى یاسین حجازى به کارگردانى على اکبر آخوندى و به تهیه کنندگى محمد احسان عبدالهی شب گذشته تولد ٧١ سالگى رضا رویگرى را با حضور هنرمندان و تماشاگران جشن گرفتند.

رضا رویگرى بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در حاشیه مراسم تولدش چنین گفت: دوست دارم دوباره به صحنه تئاتر برگردم ، آخرین کسی که برای کار سراغ او آمده، حسن مصطفوی است.

وى ضمن انتقاد از مسئولین صدا و سیما گفت : تلویزیون تنها دوست دارد ما برایش کار کنیم ولی هیچ گاه حتى حالى هم از ما نمى‌پرسد ، آن‌ها حتى حال ِ حال پرسیدن هم ندارند البته من آنچه خواندم براى مردم و انقلاب مردم خواندم ( اشاره به ترانه ) و چهل سال است صداى من از صدا و سیما پخش مى‌شود ، ادعایى ندارم ولی لااقل مى‌توانند یک تماس بگیرن.

این بازیگر در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتى چنین عنوان کرد : آن هایى که دست و پا دارند و کار مى کنند دغدغه دارند اما مسئولین که کمکى نکردند و امیدوارم مشکلات روزى حل شود .

وى در پایان درباره نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجراى اندوه یک استیو مک منمن» افزود به نظرم این جوانان آینده درخشانى دارند و از دیدن این اثر احساس لذت کردم.

این نمایش از ٢٦ آذر ماه به کارگردانى على اکبر آخوندى و به تهیه کنندگى محمد احسان عبدالهى در تئاتر باران به روى صحنه رفته و بلیت فروشى آن سامانه تیوال ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟