صداپیشه فامیل دور و عروسک گردان پسرعمه زا در یک پروژه مشترک

«سوغات جنگل» در 120 قسمت 20 دقیقه ای با هدف ایجاد سرگرمی و ایجاد بستری آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید می شود تا در نیمه اول آبان ماه روانه آنتن شود. این مجموعه عروسکی سعی کرده با نگاهی طنز به دغدغه های خانواده ها و کودکان بپردازد.

امیر سلطان احمدی که شهرتش بیشتر به واسطه عروسک گردانی «پسرعمه زا» بوده است کارگردانی هنری و داریوش کفایی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)، نیوشا صدر و امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر Actor اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش Sport و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی " سوغات جنگل" آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است...

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از: مجری طرح: علی عبدالرحمن/ مدیر تولید: مرتضی افضلی/ مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی/ صدابردار: فرهاد امامی / تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی/ جلوه های ویژه: یونس محمدی/طراح صحنه و دکور : امیر بنایی / طراح لباس: مهرنوش بلمه/ طراح گریم: حمید پور سیفی/ آهنگساز: کیوان کیارس.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟