داوران جشنواره منطقه‌ای پارس معرفی شدند

به گزارش رکنا به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی ، همزمان با برگزاری اولین بخش از بیست‌ و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر با عنوان جشنواره منطقه‌ای پارس داوران دو بخش صحنه‌ای و خیابانی این رویداد هنری معرفی شدند.  

محمد نجاری (مدرس دانشگاه، معاون نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، اصغر خلیلی (نویسنده، طراح، کارگردان و مدرس دانشگاه‌) و ابوالفضل همراه (نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر) داوران بخش صحنه‌ای هستند.

همچنین، محمود فرهنگ (کارگردان تئاتر، مدیر کانون نمایش‌های دینی و دبیر جشنواره صاحبدلان)، شاهد پیوند (کارگردان و پژوهشگر تئاتر) و جلال‌الدین حدپور سراج (نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر) داوری بخش خیابانی جشنواره منطقه‌ای پارس را برعهده خواهند داشت.  

گروه‌های نمایشی استان‌های هرمزگان، بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خوزستان، یزد، قم و کرمان با اجرای ۱۹ نمایش صحنه‌ای و ۱۴ نمایش خیابانی از پنجم تا هشتم دی در جشنواره منطقه‌ای پارس که به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند.  

بیست‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در 4 منطقه دی ماه سال جاری به میزبانی استان‌های فارس، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

منتخبان این رویداد هنری‌ در چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهند کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟