صدای پای پیروزی می‌آید

به گزارش رکنا به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی ، هنرمندان، فعالان و کارگزاران تئاتر ایران، به مناسبت حماسه عملیات طوفان الاقصی، پیامی را منتشر کردند.

در متن این پیام آمده است:

«به نام خدا

صدای پیروزی می‌آید...

روزی که سنگ‌ها نفرت را فریاد می‌زدند، غاصبان و اربابان‌شان می‌گفتند پاره‌ای سنگ‌اندازِ نوجوانند و آرمان‌خواه، امروز همان سنگ‌ها موشک هایی شده‌اند با فریادی بلندتر، با قلبی پر از انتقام که خاک‌شان را می‌خواهند، حق شان را، جان‌شان را. فلسطین امروز دیگر سکوت نمی‌کند مثل همه این سالها که سکوت نکرد اما امروز حکم جهاد برخوان دلشان است و جهان اسلام همراهشان .

طوفان الاقصی رمز آزادی است، به حرمت اشک‌های مادران شهدا، به انتقام کودکان زیر آوار مانده، به احترام خون‌های ریخته شده، طوفان الاقصی، جهاد فلسطین است برای نابودی صهیونیست‌ها، همان روزی که وعده امام (ره) بود، اسراییل محو می‌شود از صحنه هستی و این پایان اشغالگری و کودک کُشی است .

همه باید بدانند مسئله‌ فلسطین جز با راه‌حل‌های عادلانه پایان یافتنی نیست. مگر می‌شود سالها سرزمین و خانه و کاشانه‌ ملتی را با توسل به زور و خشونت از صاحبان آن گرفت و سه میلیون انسان را در مساحتی کوچک  از بسیاری از امکانات زندگی، زندانی و از حق استقلال و زیست شرافتمندانه محروم ساخت و همچنان در امنیت به سر برد. هرگز، امروز وقت خروش است و غزه دیگر تنها نیست .

هنرمندان ایران اسلامی که سالهاست با خلق آثاری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همدلی و فریاد خویش را به جهانیان اعلام کرده‌اند، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، اینک در این روزهای خون و جهاد نیز حمایت خویش را از جهاد بزرگ طوفان الاقصی اعلام داشته و بر این باورند که پیروزی نزدیک است .

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

هنرمندان هنرهای نمایشی ایران اسلامی»

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟