شرایط و نیازهای سالن‌های نمایش شهر اردکان بررسی شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، امیر مشهدی‌عباس (دبیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ) با همراهی علی‌اشرف سمایی (مشاور فنی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان) روزهای ششم و هفتم آبان با حسین سبزواری (فرماندار شهر اردکان) نشست و دیدار داشتند.

این دیدار و جلسات برای بررسی شرایط و آسیب‌شناسی سالن‌های نمایش شهر اردکان و تجهیزات فنی و کیفی برای برگزاری هرچه بهتر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان انجام شد.

بر اساس گفته مشهدی‌عباس، در این دو روز از 10 سالن نمایشی شهر اردکان و محوطه باز برای اجرای نمایش‌های خیابانی و کارناوال‌های جشنواره مورد بازدید و بررسی شرایط قرار گرفتند.

همچنین در این جلسات قرار بر این شد که گزارشی از نواقص سالن‌های نمایشی و نیازهای نوری و صوتی و تجهیزات فنی تا روزهای آینده به مسئولان اردکان ارائه شود و اقدامات لازم برای تجهیز کردن این سالن‌ها و محل‌های اجرای نمایش انجام شود.

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت و همکاری استانداری یزد و انجمن هنرهای نمایشی ایران با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش، اسفند سال 1402 در شهر تاریخی اردکان برگزار می‌شود.

بیست_و_هشتمین جشنواره بین_المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان

فرماندار و دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

بیست_و_هشتمین جشنواره بین_المللی تئاتر کودک و نوجوان

آیا این خبر مفید بود؟