راننده چینی میزبان خبرنگان و عکاسان می شود

نمایش راننده چینی به کارگردانی پریزاد سیف، روز یکشنبه 19 آذرماه، ساعت18:30، ویژه منتقدان، خبرنگاران و عکاسان عرصه تئاتر و سینما Cinema اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «راننده چینی» به نویسندگی داریوش رعیت و کارگردانی پریزاد سیف، اجرای روز یکشنبه 19 آذرماه خود را به اصحاب رسانه شامل خبرنگاران، منتقدان و عکاسان حوزه تئاتر و سینما اختصاص داد.

رضا عمرانی و پریزاد سیف در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از: ناصح کامگاری (طراح صحنه و نور)، اصغر فریدی ماسوله(طراح حرکت)، سعید محبی(دستیار کارگردان).

در خلاصه‌داستان نمایش «راننده چینی» آمده: زن و مردی تنها راه ارتباطی‌شان با جهان خارج، دوربین‌های متعددی است که در گوشه و کنار نصب کرده‌اند. آنها به نوعی با دنیا قطع رابطه کرده و تنها با تماشای دنیا از دریچه‌ی دوربین، در مورد اتفاقات خارج نظر می‌دهند. پس از این‌که آنها در جریان چندین قتل Murder توسط یک راننده ظاهراً چینی قرار می‌گیرند، فکر و زندگی‌شان درگیر ساخت چنین شخصیتی می‌شود و به مرور، حقایق دیگری را کشف می‌کنند.

پریزاد سیف طی سال‌های گذشته، بازی در نمایش‌نامه‌خوانی و نمایش‌های شن(کتایون حسین‌زاده)، آزادی Freedom به سرزمین خود بازمی‌گردد(سعید پورصمیمی)، قضیه متران‌پاژ(الهام پاوه‌نژاد)، حمل با جرثقیل(سعید محبی) را تجربه کرده. همچنین دبیری دوره اول و دوم جشنواره نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای نیاوران بر عهده این بازیگر Actor و کارگردان باسابقه تئاتر کشور بوده است.

گفتنی است نمایش «راننده چینی» هر روز جز شنبه‌ها، ساعت18:30 در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و تماشای این نمایش، با شماره 09192626005 تماس بگیرند یا به سایت تیوال مراجعه بکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟