نمایش کاشی‌های سرد  در سالن پرستویی

امید نمازی شیرازی از کارگردانان پرکار نمایش‌های آف‌آف‌تئاتر شهر به حساب می‌آید. او در دو سال گذشته نمایش «به دادمان برسید» را در خانه نمایش دا، نمایشنامه‌خوانی «ده هزار سیگار» را در سالن پرویز پرستویی، «کلفت‌ها» را در ارغنون و «چیستا» در تماشاخانه گندم روی صحنه برده است.

این نخستین فعالیت نمازی شیرازی در سال 96 است که قرار است تا 24 آذر روی صحنه اجرا شود. «کاشی‌های سرد» هر روز ساعت20 و به مدت 60 دقیقه روی صحنه اجرا می‌شود. این نمایش کاری از گروه «ردپا» است.

بازیگران این نمایش را شیرین اژدری، علی امیرخلیلی، مهدی بازدار، احمد باقری، علی پیله ور، پرستو رضایی، حامد صحت تشکیل می‌دهد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از نگار رحیم‌پور تهیه‌کننده، سمانه صدیقی دستیارکارگردان و برنامه‌ریز، فریال حیدری کیا و مهدی بنیادی طراح پوستر و بروشور، سامان چگینی و مرتضی سوری موسیقی، حمید ترکمن طراح نور، وحید مشایخی و حمید ترکمن عکاس، ندا تمیمی طراح صحنه و لباس، امیرحسین فاتح مدیرصحنه، سمانه صدیقی‌منشی صحنه، سهیلا انصاری به عنوان مشاور امور رسانه، فاطمه میری و فریال حیدرى‌کیا روابط عمومی نام برد.

خلاصه داستان «کاشی‌های سرد» داستان شادی، پرستار خصوصی پیرزنی است که مورد تجاوز Rape قرار گرفته است. او با دو برادر آشنا می‌شود که هر دو خواهان برقراری رابطه و ازدواج با وی هستند ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟