اظهارنظر جالب بازیگر معروف درباره معروفیت سریع نوید محمد زاده
حجم ویدیو: 92.15M | مدت زمان ویدیو: 00:11:46

دلایل پذیرفتن نقش "امین اله" در نمایش کلنل چه بود؟

واقعیتش این قضیه برمی گردد به شناختی که از آقای خیراله تقیانی (کارگردان کلنل)داشتم. من در 2 کار قبلی با ایشان همکاری داشتم و فضای کارشان را دوست دارم. علاوه بر این امین اله شخصیت پرصلابتی داشت که در عین حال پر از عشق و عاطفه است. رنگ شخصیت از جحم کار برای من مهمتر بود بنابراین ترجیح دادم که این نقش را بپدیرم.

بنظر شما کاراکتر امین اله چقدر به شخصیت خودتان نزدیک است؟

من احساس همزاد پنداری با امین اله کرده ام اما تفاوت زیادی بین امین اله و اتابک نادری میبینم و فقط از صداقت کاری و مردم داری هردو می توانم صحبت کنم چون خودم سعی می کنم همیشه صادقانه در کاری حضور داشته باشم.

به دلیل واضح شنیده نشدن دیالوگ ها بهتر نبود اجرا در مکان کوچکتر روی صحنه می رفت یا بازیگران از میکروفن استفاده می کردند؟

من اصولا استفاده از میکروفن را دوست ندارم مگر اینکه به قصد خاصی باشد اما دلیل این امر استفاده کردن از ادبیات خاص قاجار و درباری است که به نوعی دزدکی و الحاقی به زبان مشروطه چسبیده است و شاید ثقیل بودن کلمات است که باعث خوب شنیده نشدن دیالوگ ها می شود.

دلیل کم کاری شما در حوزه تصویر چیست؟

راستش را بخواهید پیشنهاد کمی داشتم چون تولیدات نسبت به سال گذشته کمتر بود و تلویزیون هم وضعیت مناسبی نداشت اما امسال اوضاع بهتر شده و من زمان کاری ام بیشتر شده است. ضمن اینکه در سریال گنج پنهان نیز بازی کرده ام که هنوز تصویربرداری آن به پایان نرسیده است.

نظرتان درباره مافیا در سینما Cinema و تلویزیون چیست؟

نمی توانیم به صورت مطلق بگویمییم که اصلا وجود ندارد. بعضی ها پول می دهند و سرمایه گذاری می کنند تا خودشان هم مشارکتی در آن کار داشته باشند اما من کسی را ندیده ام که پول بدهد و بازیگری کند.

من تصحیح می کنم مافیا اصلا وجود ندارد اما این شرایط است که باعث پیدا شدن استعداد ها و شهرت می شود.

برخی هستند که با یک فیلم بازی کردن به سرعت مشهور می شوند بدون اینکه کار دیگری چه در زمینه تئاتر یا هر چیز دیگر داشته باشند. اما برخی هم هستن مثل نوید محمدزاده که درست است که با یک فیلم معروف شد اما این ادم هشت نه سال است تئاتری بوده است. من خودم نوید را می شناسم. این ادم برای این جایگاهش حتی تئاتر خیابانی کار کرده است در شرایط بسیار سختی هم کار کرده اما اینکه بگوییم با یک کار معروف شد نه اما می شود گفت در یک کار دیده شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟