برهم زدن خلوت یک کشیش با ورود نابهنگام سه مراجعه کننده +فیلم
حجم ویدیو: 3.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

آرش واحدى کارگردان این نمایش است. این نمایش تجربه پنجم او در حوزه کارگردانى تیاتر است.

واحدى در خصوص اجراى این اثر می گوید: این نمایش تنها قصد دارد اهمیت واژه «انتخاب» را به مخاطب یادآوری کند، انتخابی که می تواند گاهی به یک فاجعه ختم شود و گاهی افراد را به رستگاری برساند. این انتخاب‌ها بر پایه اصولی که از آن تعاریف مشخصی داریم صورت می‌گیرد؛ برخی از اشخاص بر پایه اصول اخلاقی و انسانی انتخاب می‌کنند و برخی بر پایه قواعد مذهبی و برخی بر اساس تجربه‌هایی که در زندگی از سر گذرانده‌اند. انتخاب میان گزینه‌های انسانی و مذهبی همواره به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند. در این نمایش سعی شده تضاد میان انتخاب‌های انسانی و مذهبی زیر ذره‌بین قرار گیرد، جایی که خط قرمزهای مذهبی با شرایط انسانی همخوانی ندارند و در شرایطی خاص باعث سخت‌شدن انتخاب‌ها می‌شوند. حال سوال اینجاست در چنین شرایطی آیا خطای انسانی مهلک‌تر است یا خطای مذهبی؟

در خلاصه داستان این نمایش آمده: سه مراجعه‌کننده نابهنگام خلوت کشیشی را بر هم می‌زنند.

نمایش «شیوه به قداست‌رساندن یک اعتراف‌کننده نامعتبر» در ژانر تراژدی، درام روانشناسانه و جنایی نوشته شده و اجرا می‌شود.

محمد نادری، خاطره حاتمی، علی باقری و آذین نظری در این نمایش ایفای نقش می کنند.

همچنین دیگر عوامل نمایش عبارتند از: میلاد نصرالهى (مدیر تولید و برنامه‌ریز)، هدى کاویانى‌نسب (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، حمیدرضا بابایى (دستیار تهیه)، حامد اصلانى (طراح صحنه)، زهره کاظمی (طراح لباس)، آتنا نعمتیان (طراح گریم)، فرید کولیوند (موسیقى و صدا)، ایلیا شمس ـ تئاتربازها (مدیر روابط‌عمومى و تبلیغات)، حنیف سلطانی ـ تئاتربازها (دستیار روابط‌عمومى)، علی سعیدایى، آرش وکیل‌زاده (عکاسان)،کسرى شیخ و آرش وکیل‌زاده (طراحان پوستر و بروشور)، پیام رفیعى (ساخت تیزر)، فرزانه زارع (دستیار لباس)، مهدی یگانه (دستیار تولید)، رضا چاوشى (تدارکات) همکارى دارند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز ساعت 19، خود را به نشانی خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی(آبان)، خیابان سپند، پلاک۶۹، تماشاخانه پالیز برسانند و برای رزرو بلیت به سایت تیوال https://www.tiwall.com/theater/shive-eteraf مراجعه بکنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟