عرضه اولیه های امسال را بشناسید + جدول

عرضه اولیه /  میزان مشارکت در عرضه اولیه های سال 99 :

مشارکت در عرضه اولیه از ۱ میلیون و ۹۴۴ هزار نفر به عنوان اولین عرضه اولیه امسال به بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ الی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

عرضه اولیه

همچنین این هفته ، تعداد 360 میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کورش معادل 12درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه این هفته(30مرداد) به‌عنوان هفدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2755تا 2900تومان برای هر سهم و با سهمیه 100سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری فارابی و متعهد عرضه نیز شرکت گسترش صنایع بسته‌ بنی کوروش به میزان 50 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد 360 میلیون سهم شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 300میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 60میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟