یک عرضه اولیه جدید در راه بازار بورس سه شنبه 14 مرداد

به گزارش رکنا، تعداد ۱۰۵میلیون سهم شرکت پتروشیمی ارومیه معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، سه‌شنبه این هفته(۱۴ مردادماه) به‌عنوان دوازهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۶۲۰ تا ۶۳۰تومان برای هر سهم و با سهمیه ۴۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. ضمن این که زمان ثبت سفارش این عرضه اولیه نیز ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز سه‌شنبه عنوان شده است.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات و متعهدین عرضه نیز شرکت‌های سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد به میزان ۳۳.۳۳ درصد و مدیریت توسعه سرمایه گروه پتروشیمی ایرانیان به میزان ۱۶.۶۷ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد ۸۴میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۲۱میلیون سهم شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟