ارزش پالایشی یکم امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99

به گزارش رکنا، امروز یکشنبه ۵ بهمن نماد پالایشی یکم با افزایش تقاضا و در سقف قیمت روزانه معاملات خود را آغاز کرد و تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق در پایان معاملات با افزایش قیمت مواجه شدند. با وجود اینکه سه روز معاملاتی گذشته نماد پالایشی یکم با رشد همراه بود و مثبت معامله شد، اما هنوز سهامداران این صندوق با ضرر ۲۵ درصدی (حدود یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان) رو به هستند.

در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۴.۹۷ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴.۵۱ درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۴.۹۸ و ۴.۵۹ درصد رشد داشتند.

امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۹.۸۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان افزایش پیدا کند.

البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۸ تومان معامله شد.این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟