ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 27 آبان 99

ارزش سهام عدالت / سهام عدالت / بورس اوراق بهادار تهران بعد از ریزش‌های پیاپی شاخص در هفته گذشته، این هفته روند رو به رشد به خود گرفته و از ابتدای هفته تاکنون شاخص کل افزایشی بوده است.

شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه 27 آبان با رشد 29 هزار و 495 واحدی وارد کانال 1.3 میلیون واحد شد و شاهد بازگشایی نماد «شستا» بعد از ۴۴ روز غیبت بدون بازارگردان بود. بازگشایی نماد شستا با 20 درصد منفی باعث افت 15 هزار واحدی شاخص کل بورس شد اما با گذشت زمان دوباره شاخص افزایشی شد و در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل بورس تهران با افزایش 23 هزار و 108 واحدی به رقم یک میلیون و 296 هزار و 956 واحدی رسید.

امروز نمادهای شرکت های بزرگ و شاخص ساز از جمله فولاد، فملی، فارس، تاپیکو و کگل در رنج مثبت حضور داشتند و نمادهای شستا، خزامیا، خودرو و سیتا نیز پرتراکنش ترین نمادها بودند.امروز بیشتر نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت مثبت بودند و به جز ۳ نماد که منفی بودند و نمادهای «حپترو» و «وتجارت» که بسته هستند باقی نمادها سبز بودند.

ارزش سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با افزایش 341 هزار و 812 تومانی معادل 3.53 درصدی همراه بود. ارزش سبد 532 هزارتومانی سهام عدالت به 10 میلیون تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 6 میلیون تومان رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟