پیش بینی وضعیت بورس هفته آینده + جزئیات

بورس / در پایان معاملات امروز بازار شاخص کل بازار سهام با رشد بیش از ۱.۵ درصدی به یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد رسید و هم‌زمان با رشد شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۱ درصد رشد کرد و این موضوع نشان از رشد یک درست بازار سهام در همه سهم‌ها است.

 

با شروع معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا رنجی مثبت داشتند اما نمادهایی مانند فولاد در حال تقابل میان عرضه و تقاضا بود و در رنج منفی معامله می‌شد که در نیم ساعت پایانی معاملات بازار سهام تقاضا بر عرضه در این نماد چیره شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی، بانکی‌ها، پتروشیمی‌ها و فراورده‌های نفتی در رنج مثبت معامله می‌شدند و نمادهای کوچک بازار نیز امروز وضعیت خوبی داشتند.

در حالی که بازار سهام به افزایش نرخ ارز هیچ واکنش مثبتی نداشت اما با ریزش نرخ ارز بازار سهام این هفته نیز عقبگرد داشت اما امروز دوباره دلار به آستانه ۳۰ هزار تومان رسید و این موضوع باعث شده تا روند بازار از پیشرو بودن سهم‌های ارزی به سمت نمادهای بانکی و خودرویی پیش برود.

جو هیجانی بازار سهام به نوعی تخلیه شده است و عرضه سنگین در نمادهای شاخص‌ساز دیگر وجود ندارد و تقاضا بر عرضه پیشی گرفته است و روند بازار سهام رو به تعادل است.

هرچند پیش‌بینی‌ها حاکی از نوسانی بودن بازار سهام تا انتخابات امریکا است اما می‌توان گفت اگر بازار به شیوه امروز ادامه پیدا کند تا هفته بعد شاخص کل بازار سهام از محدود مقاومتی خود عبور می‌کند و بازار رو به صعود خواهد رفت. همچنین سیگنال‌ها مثبتی از بهتر بودن روند بازار سهام به گوش می‌رسد که صعودی بودن بازار سهام را در آینده نوید می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟