درمان بیماران کرونا در کیش رایگان شد

شیوع موج پنجم کرونا بر مبنای گسترش نوع دلتا ویروس کرونا منجر به وضعیت بحرانی کرونا در سراسر کشور شده و حدود 359 شهر در شرایط قرمز کرونا قرار دارند. در این میان درمان بیماران مبتلا به کرونا در کیش رایگان شد

به گزارش رکنا، جعفر آهنگران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تلاش کمیته اقتصادی و کمک بخش خصوصی درمان بیماران مبتلا به کرونا و ساکن کیش به مدت دو ماه رایگان شد و بیماران نگران هزینه نباشند.

وی با اشاره به اینکه برخی به علت هزینه‌های درمان به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند، گفت: این طرح برای بیمارستان‌های دولتی در کشور اجرا می‌شود، اما در کیش به علت اینکه تنها یک بیمارستان وجود دارد و آن هم خصوصی است سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم گرفت مردم کیش هم از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان کیش اختصاص یافته است، گفت: تلاش برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان است.

آهنگران از راه اندازی درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی هم در کیش استقبال کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی هیچ محدودیتی ندارد و اگر متولیان امر پای کار بیایند سازمان منطقه آزاد کیش نیزآمادگی کامل دارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا دو ماه برای اجرای طرح رایگان هزینه‌های درمان بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است، گفت: با واکسیناسیون گسترده و تلاش کادر بهداشت برای واکسیناسیون جمعیت بومی بالای ۱۸ سال و محدودیت‌های شدید که بیش از یک هفته است در کیش آغاز شده و روند ابتلا به بیماری کند شده است و انشاالله تا دو ماه آینده ضریب ایمنی اهالی کیش بالا می‌رود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟