آقای وزیر بهداشت با شما صحبت می کند ؛ از بهشت زهرا + فیلم
حجم ویدیو: 39.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

بر اساس آمار رسمی تا کنون نزدیک 90 هزار ایرانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند. بسیاری از کارشناسان سوء تدبیرهای سعید نمکی، وزیر بهداشت را عامل تشدید شیوع کرونا در ماه های اخیر می دانند. مردم همچنین نسبت به تاخیر در تامین واکسن کرونا از وزیر بهداشت گله دارند. وزیر بهداشت تا کنون قول های زیادی را درباره واکسن کرونا داده که به آنها عمل نکرده است. وزیر بهداشت همچنین ایران را از جمله موفق ترین کشورها در مبارزه با کرونا می داند. در مجموع انتقادات زیادی بخصوص در حوزه مدیریت کرونا به وزیر بهداشت وارد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دکتر پوران حاجیان، متخصص زنان گفت: آقای وزیر بهداشت این فیلم را به خاطر شما ضبط می کنم. من از بهشت زهرا با شما صحبت می کنم. در مراسم سوگواری خواهرم که مثل خیلی از مردم این مملکت، شما فرصت داشتن واکسن را به او ندادید و از کرونا مرد. شنیدم جدیدا گفتید که در کجای دنیا وزارت بهداشت واکسن وارد می کند.

وی افزود: در کجای دنیا یک وزیر بهداشت آن قدر بی تدبیر است که می گوید قلم پای کسی را که واکسن وارد می کند، می شکنم. به شما اعلام می کنم که پای هر جواز دفنی امضای شما هم هست. شما مستقیما مسئول مرگ هموطنان من هستی.

حاجیان ادامه داد: خانواده های داغدار مثل من زیاد است. امروز 6 آمبولانس از بیمارستانی که خواهر من در آن فوت کرد، بیرون آمد که چهار نفر از آنها به دلیل کرونا فوت کرده بودند. من و خانواده های داغدار تو را نمی بخشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟