آماده شدن 7 روزه 3 هزار تخت بیماران کرونایی در مرکز نمایشگاهی غرب تهران +فیلم
حجم ویدیو: 3.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران که به صورت اختیاری و با توجه به شرایط ویژه کشور برای مقابله با شیوع بیماری کرونا 7 روز پیش اعلام آمادگی کرده بود در اقدامی کم نظیر پس از تجهیز با تخت های بیمارستانی و وسائل مخصوص برای درمان بیماران کرونایی آماده و در اختیار شبکه بهداشت و درمان کشور قرار گرفت.

این مرکز با مساحت مفید 45 هزار متر مربع، به بیمارستان موقت 3 هزار تخت‌‌خوابی مجهز شد. ایران مال با قرارگرفتن در حد فاصل دو کلانشهر تهران و کرج و در اختیار داشتن امکانات ویژه‌ای همچون دسترسی سریع به بزرگراه‌های تهران و کرج، مسیر‌های مستقل اختصاصی و نیز برخورداری از پد هلی‌کوپتر می‌تواند نقش مهمی در تسریع درمان بیماران کرونایی داشته باشد.

همچنین ایران‌مال در سال گذشته میزبان خوبی برای سفرهای نوروزی مردم بود و خاطره‌های خوبی را برای آنها ساخت اما امروز شرایط کشور و جهان تغییر کرده است؛ اکنون حفظ جان و سلامت مردم قطعا مهم‌ترین اولویت کشور و مقدم بر هرگونه مصلحت‌اندیشی اقتصادی و سیاسی است. مدیریت ایران مال اظهار امیدواری کرده است به زودی در شرایطی امن، آرام و سرشار از سلامتی میزبان خوبی برای شادی‌های هموطنان عزیزمان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟