خرید بهترین برند سمعک از کلینیک سمعک آلفا

 

 ما در این مقاله قصد داریم ۶ برند معتبر و معروف سمعک را به شما معرفی ‌کنیم. پس چنانچه قصد خرید یک سمعک باکیفیت را دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

بهترین برند سمعک کدام است؟

امروزه برندهای معتبر سمعک نظیر اتیکن، زیمنس (سیگنیا)، فوناک، ریساند، ویدکس، استارکی، محصولات هوشمند و بسیار خوبی به بازار ارائه کرده اند. نمی‌توان یک شرکت به خصوص را به عنوان بهترین برند سمعک معرفی کرد، زیرا هر برند بزرگی، محصولات منحصربفرد خود را دارد و از فناوری‌های روز دنیا در محصولاتش استفاده می‌کند. ما در ادامه هر یک از برندهای نامبرده را معرفی می‌کنیم:

سمعک اتیکن

تاریخچه تاسیس این کمپانی دانمارکی به سال ۱۹۰۴ بازمی گردد که شخصی به نام هانس دمانت برای کمک به همسر خود که مبتلا به کم شنوایی بود، تصمیم به تاسیس اتیکن گرفت. سال‌ها بعد نیز مدیریت اتیکن به پسر دمانت واگذار شد و در حال حاضر مالکیت این شرکت بزرگ به مجموعه دمنت تعلق دارد.

اتیکن (oticon) همواره در لیست بزرگترین و معروف‌ترین تولید کننده‌های سمعک قرار گرفته است و اولین تولید کننده سمعک دیجیتال در دنیا محسوب می‌شود. این کمپانی با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولید سمعک و دستگاه‌های شنوایی پیشرو است. از جدیدترین سمعک‌های اتیکن می‌توانیم Real (رییل)، Own (اُن) و Zircon (زیرکن) را نام ببریم که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های شنوایی روز تولید و به بازار عرضه شده اند.

سمعک زیمنس (سیگنیا)

زیمنس دیگر کمپانی مطرح تولید کننده سمعک در دنیا است. این برند آلمانی در سال ۱۹۱۳ یکی از اولین تولید کننده‌های سمعک در آن زمان به حساب می‌آمد. زیمنس در سال 2015 واحد تولید سمعک خود را به مجموعه سیوانتوس واگذار کرد و از آن پس محصولاتش با نام سیگنیا در سنگاپور تولید و به بازار عرضه شد. شایان ذکر است که علاوه بر سیگنیا، برندهای رکستون، A&M و ادیوسرویس نیز متعلق به گروه سیوانتوس می‌باشند.

زیمنس از اولین شرکت‌هایی بود که فناوری بلوتوث را در سمعک‌های خود تعبیه کرد. همچنین زیمنس اولین سمعک پشت گوشی را با نام Siemens Auriculette را به دنیا معرفی کرد. دامنه سمعک‌های سیگنیا در شناسایی و درک گفتار و همچنین کاهش نویز محیطی بی‌نظیر است. از جدیدترین محصولات سیگنیا می‌توانیم به سمعک‌های گروه Signia IX و Signia AX اشاره کنیم.

بهترین برند سمعک

سمعک فوناک

فوناک نیز یکی از برندهای پیشرو در صنعت سمعک است که از نظر کیفیت و عملکرد در رتبه خوبی قرار می‌گیرد. سمعک‌های فوناک تنها به شما کمک نمی‌کنند که بشنوید، بلکه کمک می‌کنند فارغ از موقعیتی که در آن قرار دارید، بهتر اصوات را درک کنید. فوناک تلاش کرده به افراد کم شنوا کمک کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس بالایی با دیگران ارتباط برقرار کنند و از این نظر با محدودیتی روبرو نشوند.

فوناک در سال ۱۹۴۷ در شهر زوریخ سوئیس تاسیس شد و هم اکنون متعلق به مجموعه Sonova است. این کمپانی اولین سمعک ضد آب شارژی جهان را به بازار عرضه کرد که دارای فناوری ردیابی فعالیت کاربر نیز بود. همچنین سمعک‌های پشت گوشی این کمپانی سوئیسی عملکرد بسیار قوی داشته و نیاز کاربر را از لحاظ شنوایی برطرف می‌کنند. از جدیدترین سمعک‌های فوناک می‌توانیم مدل‌های Naida، Bolero و سمعک‌های طراحی شده بر پایه پلتفرم Marvel و Paradiseرا نام ببریم.

سمعک ریساند

کمپانی دانمارکی ریساند در سال ۱۹۴۳ تاسیس شد و در حال حاضر مالکیت آن متعلق به گروه GN Resound است. ریساند اولین برندی بود که سیستم پردازشی تراکم دامنه پویایی وسیع (WDRC) را به دنیا معرفی کرد. این کمپانی در سال ۲۰۱۳ با استفاده از فناوری وایرلس، اولین سمعک هوشمند ساخته شده برای آیفون را به نام LINX2 به بازار عرضه نمود. جدیدترین سمعک ریساند ONE بوده که بدون نیاز به استریمر (رابط) به گوشی‌های هوشمند موبایل اندرویدی متصل می‌شود.

سمعک ویدکس

کمپانی ویدکس در سال ۱۹۵۶ در دانمارک تاسیس شد و نمایندگی‌های آن در بیش از ۱۰۰ کشور در حال خدمت‌رسانی هستند. این شرکت ادعا دارد که حدود ۱۰ درصد از بازار جهانی سمعک را در اختیار دارد.

اغلب سمعک‌های ویدکس دارای سیستم مدیریت وزوزگوش Zen هستند. همین موضوع باعث شده این برند به عنوان یکی از رهبران کنترل مشکل وزوزگوش در بیماران تبدیل شود. سمعک‌های ویدکس شنوایی کاربر را به شدت بهبود می‌دهند، به گونه‌ای که امروزه این برند به عنوان یک از تولید کننده‌های سمعک باکیفیت شناخته می‌شود. از جدیدترین سمعک‌های ویدکس می‌توانیم مدل Evoke را نام ببریم که نسل جدید سمعک‌های فراهوشمند تطابقی وایرلس این کمپانی است.

سمعک استارکی

کمپانی آمریکایی استارکی در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. استارکی اولین کمپانی بود که سمعک داخل گوشی و سمعک نامرئی دیجیتال را معرفی و عرضه نمود. همچنین این برند از اولین تولید کننده‌هایی بود که سمعک طراحی شده را برای آیفون به نام Halo به بازار عرضه کرد. شایان ذکر است که علاوه بر برند استارکی، برندهای میکروتک، اودیبل و نویر نیز به مجموعه استارکی تعلق دارند. محصولات این کمپانی تنوع بالایی دارند و از نظر سطح تکنولوژی و نحوه قرارگیری در گوش، در سطوح مختلفی قرار می‌گیرند. محصولات Muse iQ از خانواده سمعک‌های جدید استارکی به شمار می‌آیند.

کلینیک سمعک آلفا

برای خرید بهترین برند سمعک به کجا مراجعه کنیم؟

توصیه می‌کنیم برای خرید سمعک‌های باکیفیت تولید شده توسط برندهای معتبر دنیا، به مراکز شنوایی معتبر و کلینیک‌های سمعک مجاز و باسابقه مراجعه کنید. کلینیک سمعک آلفا با بیش از ۲۴ سال سابقه، یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است که علاوه بر فروش و تجویز سمعک، خدمات شنوایی مختلفی را به شما هموطنان گرامی ارائه می‌کند.

این کلینیک معتبر، نمایندگی رسمی فروش سمعک برندهای مطرح دنیا است. انجام انواع آزمایشات شنوایی، تنظیم و تعمیر انواع سمعک و ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک سمعک آلفا بوده که با استفاده از جدیدترین دستگاه های شنوایی روز دنیا و توسط متخصصین و پرسنلی مجرب صورت می‌گیرد. جهت دریافت نوبت و یا کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن‌های قید شده و یا مراجعه به وب سایت این مجموعه، با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا در ارتباط باشید.

 

کدخبر: 976887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟