خرید اقساطی محصولات استیل البرز  برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید تجهیزات آَشپزخانه استیل البرز به شیوه‌های متفاوتی امکان پذیر است . از جمله این شیوه‌ها می‌توان به خرید اقساطی بدون بهره و بدون ضامن اشاره کرد که توسط بانک رفاه ، سامانه بتا برای بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه می‌شود. سامانه بتا پلتفرم آنلاین ارائه طرح های اعتباری/اقساطی بانک رفاه به مشتریان است. در این پلتفرم مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی) امکان خرید اقساطی  بدون بهره و ضامن کاملا آنلاین از استیل البرز طرف قرارداد با بانک را خواهند داشت. 

 

aghsati

 

با ارائه روش‌های پرداخت اقساطی بدون بهره و بدون ضامن از طریق بانک رفاه و سامانه بتا، استیل البرز نه تنها به مشتریان و بازنشستگان امکان دسترسی به محصولات با کیفیت را فراهم می‌کند، بلکه این امکان را فراهم می‌سازد که مشتریان به راحتی و بدون نگرانی از امور مالی، تجهیزات آشپزخانه خود را به‌روزرسانی کنند. این اقدام نشان از توجه شرکت به نیازهای مشتریانش دارد و به آنها اطمینان می‌دهد که با خرید از استیل البرز، علاوه بر کیفیت محصولات، از راهکارهای مالی مناسبی نیز بهره‌مند خواهند شد.

 

با اعتماد به برند قابل اعتماد استیل البرز و انتخاب روش خرید اقساطی بدون بهره، مشتریان امکان خریدی مطمئن و موثر را خواهند داشت. استیل البرز برای بزرگترهای عزیز خانه که جان خانه هستند خریدی امن و راحت را فراهم می‌کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت استیل البرز مراجعه فرمائید.

شماره تماس جهت راهنمایی در خصوص  خرید محصولات : 02183241133

کدخبر: 974297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟