معرفی هایک ویژن لند، نمایندگی هایک ویژن + { تاریخچه برند }

 

درصورتی‌که به‌دنبال خرید محصولات این برند هستید، می توانید که این کار را از نمایندگی هایک ویژن انجام دهید. وب‌سایت هایک ویژن لند نمایندگی معتبر محصولات این برند در ایران است که انواع محصولات هایک ویژن را با ضمانت اصالت، کیفیت و همراه با گارانتی اصلی عرضه می‌کند. جهت تهیه محصولات مختلف هایک ویژن کافی است با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا ضمن خرید، از راهنمایی‌های لازم برای شناخت محصولات و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن نیز بهره‌مند شوید.

معرفی برند هایک ویژن

هایک ویژن یک برند چینی است که در سال 2001 تاسیس شده است و به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات امنیتی مانند دوربین مداربسته فعالیت می‌کند. این برند از سال اول تاسیس، محصولات خود را روانه بازار کرد و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید و عرضه محصولات امنیتی شناخته می‌شود. محصولات این برند همواره در لیست پرفروش‌ترین مدل‌های بازار قرار دارد.

حفظ و ارتقای کیفیت و تولید محصولاتی که همه افراد با هر توان مالی قادر به استفاده از آن باشند، از اهداف اصلی برند هایک ویژن هستند و به منظور دستیابی به این هدف، حتی ارزان‌ترین محصولات خود را با کیفیت مناسبی تولید می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر، فعالیت‌ خود را گسترش داده و در کنار تولید دوربین مداربسته، محصولات دیگری مانند دوربین‌های حرارتی، دوربین‌های هوشمند و حساس به حرکت، دوربین‌هایی با پشتیبانی هوش مصنوعی و... را نیز به لیست تولیدات خود اضافه کرده است.

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن لند، با گذشت 15 سال از تجربه و تخصص در عرصه نصب دوربین‌ مداربسته هایک ویژن و پشتیبانی پروژه ها، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات نظارت تصویری  شناخته می‌شود. هدف اصلی این شرکت، افزایش بهره‌وری و ارتقاء کیفیت خدمات فنی برای اطمینان از رضایت مشتریان بوده است. در همین راستا، تیم فنی این شرکت با دریافت سرتیفیکیت‌های HCSE و HCSP از هایک ویژن، به عنوان افرادی مجرب و متخصص در زمینه نصب و پشتیبانی این دوربین‌های پیشرفته شناخته شده‌اند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

برند هایک ویژن تولید کننده محصولات مختلفی است و همان طور که گفته شد، در چند سال اخیر تحولی اساسی در لیست محصولات خود ایجاد کرده است؛ اما هنوز هم بسیاری از مشتریان، این برند را با دوربین‌های مداربسته فوق‌العاده با کیفیت آن می‌شناسند. به‌جرئت می‌توان گفت که دوربین‌های مداربسته هایک ویژن جزو بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند و می‌توان آن‌ها را در لیست برترین‌ها قرار داد.

این برند بیشترین سود خود را از تولید دوربین‌های مداربسته دارد و این موضوع هم به راحتی کیفیت دوربین‌های آن را اثبات می‌کند. باتوجه به کیفیت بالای دوربین‌های هایک ویژن سود حاصل از تولید و فروش این دوربین‌ها برای این برند روز به‌ روز در حال افزایش است و در حال‌ حاضر این شرکت را به رشد 26/92 درصدی رسانده است.

دوربین‌های هایک ویژن امروزه در تمام کشورها عرضه می‌شوند و به‌دلیل کیفیت بالا، در بیشتر نقاط دنیا نمایندگی رسمی محصولات این برند وجود دارد. در ایران نیز چند نمایندگی هایک ویژن فعال است و مشتریان ایرانی قادر به خرید مستقیم محصولات اصلی این برند از نمایندگی هستند.

 

حجم تولید دوربین‌های هایک ویژن

دوربین‌ مداربسته هایک ویژن بیشترین میزان تولید این برند را در اختیار دارد و خط تولید آن روزانه فعالیت داشته و تعداد بالایی دوربین تولید و روانه بازار می‌کند. درحال‌حاضر، رکورد تولید دوربین مداربسته این برند چیزی حدود 200 هزار دستگاه در روز است که این میزان به‌راحتی با برندهای برتر و رتبه یک دنیا برابری می‌کند. بیشتر این محصولات با فاصله کمی بعد از تولید روانه بازار شده و به کشورهایی که نمایندگی هایک ویژن در آن‌ها قرار دارد ارسال می‌شوند.

تولید بالای محصول در این برند موجب ایجاد فرصت‌های خوب شغلی نیز شده است. بازار کار نصب و تعمیرات این دوربین‌ها نیز بسیار مناسب بوده و افراد زیادی در این فرصت‌های شغلی مشغول به کار هستند که این موضوع نیز امتیاز غیرمستقیم این برند برای اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت کسب درآمد است.

 

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن

با وجود اینکه انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته برندهای مختلف در بازار موجود هستند؛ اما به جرئت می توان گفت که هایک ویژن یکی از بهترین هاست و به راحتی با دوربین های درجه یک بازار رقابت می‌کند. دلایل زیادی برای بهترین بودن دوربین‌های مداربسته هایک ویژن وجود دارد که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر که ویژگی های اصلی دوربین مداربسته هایک ویژن هستند اشاره کرد.

لنزهای منحصر به‌ فرد

هایک ویژن جهت تولید لنزهای خود با برند آلمانی اولسن، که یکی از برترین تولیدکنندگان لنزهای اپتیکال در دنیاست، همکاری می‌کند. این همکاری موجب شده است که دوربین‌های هایک ویژن ازلحاظ جنس و کیفیت لنز، بهترین جایگاه را در رتبه‌بندی‌ دوربین‌های مداربسته داشته باشند.

قدرت دید در شب Exir

دیگر ویژگی و قابلیت منحصر به‌ فرد محصولات هایک ویژن که دوربین های این برند را از دیگر برندها متمایز می‌کند، برخورداری از قدرت دید در شب Exir است. هایک ویژن برای استفاده از این تکنولوژی در محصولات خود با شرکت Osram همکاری دارد. تجمیع دانش این دو شرکت بزرگ باعث شده است که قابلیت دید در شب دوربین‌های مداربسته هایک ویژن حدود 30 درصد بهتر از هم رده های آن‌ها در بازار باشد. استفاده از ال‌ ای‌ دی‌ های حساس به نور در کنار فرم مناسب برای ثبت تصاویر دید در شب، به بهبود کیفیت این دوربین‌ها برای ثبت تصاویر شبانه کمک شایانی می‌کند.

تشخیص چهره

از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در تولیدات هایک ویژن، به‌خصوص دوربین‌های مداربسته این برند، برخورداری از تکنولوژی تشخیص چهره است. این تکنولوژی با نهایت دقت و ظرافت در دوربین‌های این برند استفاده شده تا عملیات تشخیص چهره به بهترین شکل انجام شود. پارامترهایی که تشخیص چهره را در دوربین‌های این برند انجام می‌دهند، بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده‌اند تا دقت تشخیص بالاتر رفته و اطلاعات ارائه شده توسط دوربین‌ها دقیق‌تر شود. البته این قابلیت در سال‌های اخیر به دوربین‌ مداربسته هایک ویژن اضافه شده است و دوربین‌های قدیمی این برند فاقد آن هستند.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن باتوجه‌به تمام امکانات و ویژگی‌های گفته‌شده، از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. این ویژگی کمک می‌کند که تمام متقاضیان دوربین های مداربسته قادر به استفاده از محصولی خوب، با کیفیت و مطمئن باشند. قیمت محصولات این برند را می توانید با مراجعه به وبسیات نمایندگی هایک ویژن https://hikvisionland.com جویا شوید. با توجه به تنوع مدل‌ها، قیمت‌ محصولات این برند هم متنوع است؛ بنابراین، برای اطلاع از قیمت دقیق ابتدا باید از نوع محصول و ویژگی های آن مطلع شوید. برای مثال، قیمت دوربین مدار بسته پلاک خوان هایک ویژن مدل DS-2CD2625FHWD-IZS با بدنه فلزی، قابلیت دید در شب و رزولوشن 2 مگاپیکسلی نسبت‌ به دوربین‌مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE5512p که قابلیت‌هایی مانند ضبط صدا را نداشته بالاتر است.

سخن پایانی

برندهای زیادی در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها برند هایک ویژن است. این برند را می‌توان به عنوان تنها برند در ایران که محصولات آن هم مناسب استفاده خانگی و هم مناسب استفاده در پروژه‌های صنعتی هستند معرفی کرد. کیفیت خوب ازجمله ویژگی‌های محصولات این برند چینی است که البته با قیمت خوبی نیز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند.

 

کدخبر: 967927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟