دراپینو؛ بیتکوین رایگان برای همه ایرانی ها!

 

دراپینو، یک کسب‌وکار ایرانی است که با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش مردم درباره ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. 

در این مصاحبه، با آقای شاهین جباری، مدیر توسعه کسب و کار دراپینو، درباره این شرکت و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آقای جباری بفرمایید دراپینو چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

دراپینو، اولین پلتفرم ایرانی است که به کاربران خود پاداش خرید رمزارزی ارائه می‌دهد. این پاداش معادل درصدی از مبلغ هر تراکنش است که پس از خرید، به کیف‌پول کاربر در دراپینو واریز می‌شود. به این ترتیب، کاربران دراپینو می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های متنوع (از جمله سوپرمارکت، سینما، کارواش، تعمیرگاه و...)، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت رمزارز دریافت نمایند.

 ارزش‌های ایجاد شده توسط این کسب‌وکار قرار است چگونه به مخاطبین شما در آینده کمک کند؟

هدف دراپینو، آشنا کردن مردم ایران با ارزهای دیجیتال و فراهم کردن امکان دسترسی آسان تر به آنهاست. ما اعتقاد داریم که آینده مالی جهان به سوی ارزهای دیجیتال در حال پیشروی است و هر ایرانی باید از این تحولات احتمالی بهره‌مند شود.

ارائه ایردراپ رایگان به کاربران دراپینو، راهکاری جذاب و نوآورانه برای آشنایی آن‌ها با این فناوری جدید است. این کار می‌تواند به کاربران کمک کند تا ارزهای دیجیتال را تجربه کنند، مزایای آن‌ها را درک کنند و برای ورود به این بازار آماده شوند؛ در آینده نیز، دراپینو محصولات و خدمات جدیدی را برای آشنایی بیشتر مردم ایران با ارزهای دیجیتال توسعه خواهد داد.

مدل درآمدزایی کسب و کار دراپینو چگونه است؟

پلتفرم‌های پاداش خرید، با استفاده از سه بخش اصلی (کاربران، فروشگاه‌ها و ارائه دهندگان خدمات پرداخت)، به درآمدزایی می‌پردازند. در مدل درآمدزایی دراپینو نیز، فروشگاه‌ها به ازای هر خریدی که از طریق پلتفرم‌ ما انجام می‌شود، درصدی از مبلغ آن را به عنوان سهم از فروش به دراپینو می‌پردازند. این مبلغ سهم از فروش، به صورت کلی به دو بخش تقسیم می‌شود: "پاداش برای کاربران" و "سهم پلتفرم‌".

در مدل درآمدزایی دراپینو، حدود ۸۰ درصد از مبلغ سهم از فروش به عنوان پاداش به کاربران تعلق می‌گیرد و حدود ۲۰ درصد باقیمانده سهم پلتفرم دراپینو می‌باشد.

چه راه‌هایی را برای جذب فروشگاه ها در نظر دارید؟ و چه تاثیری برای کسب و کارهایی که در دراپینو حضور دارند متوقع هستید؟

در حال حاضر، بیش از ۱۵،۰۰۰ فروشگاه فیزیکی و آنلاین در دراپینو فعال هستند. این فروشگاه‌ها در بیش از ۳۰ دسته‌بندی مختلف قرار می‌گیرند و در سراسر کشور فعالیت دارند. همچنین، بزرگترین برندهای معتبر سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای نیز در دراپینو فعال هستند.

دراپینو با بهترین باشگاه‌های مشتریان ایران همکاری دارد و به همین دلیل در بخش فروشگاه‌های حضوری بسیار قوی است. با این حال، بخش مهمی از تمرکز دراپینو جذب فروشگاه‌های آنلاین است. در همین راستا با پلتفرم‌های آنلاین مهمی نیز همکاری داریم و با بازیگران بزرگ اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین داخل ایران نیز در حال مذاکره هستیم.

در مدل کسب و کار دراپینو، چگونه مشتریان خود را تشویق به فعالیت در پلتفرم می‌کنید از چه راه‌ها و استراتژی‌هایی برای جذب کاربران و مشتریان جدید استفاده خواهید کرد؟

یکی از استراتژی‌های بازاریابی دراپینو برای جذب کاربران بیشتر، حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها است. در این برنامه، تیم بازاریابی حضوری دراپینو به صورت دوره‌ای در فروشگاه‌های منتخب حضور پیدا می‌کند و به کاربران و مشتریان نحوه استفاده از پلتفرم را آموزش می‌دهد. این کار به آشنایی بیشتر کاربران با دراپینو کمک می‌کند و احتمال استفاده از آن را افزایش می‌دهد.

همچنین از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین نیز برای جذب کاربران تلاش می‌کنیم. در این بخش، کمپین‌های مختلفی با جوایز ارزشمند برای کاربران نیز در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این موارد، دراپینو برنامه‌های مختلفی برای جذب کاربران جدید نیز دارد. یکی از این برنامه‌ها، سیستم کد معرف است. در این سیستم، کاربران می‌توانند با دعوت دوستان و آشنایان خود به دراپینو، پاداش‌های بسیار ارزشمندی دریافت کنند.

 با توجه به ماهیت کسب‌وکاری دراپینو آیا برنامه‌ای برای همکاری با صرافی‌های رمزارز دارید؟

بله قطعا، دراپینو قصد دارد با صرافی‌های ارز دیجیتال همکاری کند تا کاربران این صرافی‌ها نیز بتوانند از پاداش خرید رمزارزی بهره‌مند شوند. این همکاری به صورت وایت‌لیبل خواهد بود، یعنی دراپینو زیرساخت‌های لازم برای ایجاد پلتفرم پاداش خرید را در اختیار صرافی‌ها قرار می‌دهد و صرافی‌ها آن را در پلتفرم خود پیاده‌سازی می‌کنند.

چگونه می‌توان در دراپینو ثبت نام کرد؟ لطفا توضیح دهید که در فرآیند ثبت نام در دراپینو چه اطلاعاتی از کاربران درخواست می‌شود و چگونه می‌توان از حفظ حریم خصوصی افراد اطمینان حاصل کرد؟

ثبت نام در دراپینو بسیار ساده است. کافی است به سایت ما بروید و شماره تلفن همراه و شماره کارتی که با آن خرید می‌کنید را وارد کنید. محدودیتی در ارائه چند کارت نیز وجود ندارد.

پس از ثبت نام، با هر خریدی که از فروشگاه‌های فعال در دراپینو انجام می‌دهید، درصدی از مبلغ پرداختی خود را به صورت رمزارز دریافت می‌کنید. خدمات دراپینو کاملا رایگان است و  کاربرها به صورت رایگان از خدمات ما استفاده می‌کنند و پاداش خود را به صورت رمزارز دریافت می‌نمایند.

همچنین برای محاسبه پاداش کاربران، ما از یک مکانیزم هوشمند استفاده می‌کنیم. برای انجام این کار، نیاز است که شماره کارتی که کاربر با آن خرید می‌کند، در زمان ثبت‌نام به اسم کاربر ذخیره شده باشد تا عملیات محاسبه پاداش به صورت صحیح انجام شود و همچنین مشاهده تراکنش کاربران از فروشگاه‌های فعال توسط سرویس‌های پرداخت نیز امکان‌پذیر باشد.

دراپینو یک فرصت عالی برای کاربران ایرانی است تا از خریدهای روزانه خود رمزارز رایگان دریافت کنند. کافی است به سایت ما بروید، ثبت نام کنید و از این تجربه جذاب لذت ببرید.

 

کدخبر: 951462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟