جایی که کلمات شما زندگی پیدا می‌ کنند!

جایی که کلمات شما زندگی پیدا می‌ کنند!

مرکز تایپ را می توان جایی به شمار آورد که برای تایپ هر نوع متنی می توان روی تایپیست هایش حساب کرد. تایپ کردن را نمی توان کار ساده یا غیر تخصصی دانست. بر عکس، تایپ و قرار دادن حروف پشت سر هم یک کار ویژه و تخصصی است و نمی توان آن را به آشنایی با صفحه کلید محدود کرد. هر کسی که پای لپ تاپ یا کامپیوتر می نشیند و از صفحه کلید استفاده می کند لزوماً تایپیست نیست. تایپیست کسی است که همه مهارت های لازم برای تایپ کردن را می آموزد. ضمن این که تایپ کردن یک متن ساده ممکن است کار سختی به نظر نرسد، اما متن هایی که در آنها علاوه بر متن فارسی متن انگلیسی نیز دارند و حتی ممکن است جدول و فرمول و نمودار هم داشته باشند، جریان کاملاً متفاوت می شود.   

برای متن هایی که به زبان های غیر از فارسی مثل انگلیسی، فرانسه یا عربی هستند نمی توان از تایپیست های غیر متخصص کمک گرفت. این تایپیست ها علاوه بر این که جای حروف فارسی را روی صفحه کلید بلد هستند، می دانند جای حروف انگلیسی کجاست و برای تایپ حروف ناشناخته و علائم آنها نیز مهارت پیدا کرده اند. در مرکز تایپ ایران تایپیست هم می توان افرادی با مهارت های تایپ هر نوع متنی را یافت. افرادی که سال ها است خدمات حرفه ای و تخصصی تایپ را به کسب و کارها، دانشجویان، استادان و محققان با قیمت های مناسب و به صرفه ارائه می دهند.    

در مرکز تایپ چه خدماتی ارائه می گردد؟

خدماتی که در مرکز تایپ ارائه می شوند تنها به تایپ کردن متن های ساده و یک دست محدود نمی شوند. خدمات تایپ در این مراکز فقط برای زبان فارسی نیست. همه خدمات برای زبان های مختلف ارائه می شوند. می توانید تایپیست هایی را بیابید که می توانند متن به هر زبانی را تایپ کنند. مثلاً برای تایپ زبان فرانسه نمی توان به هر کسی اعتماد کرد. زیرا همه حروف این زبان با زبان انگلیسی مشترک نیست. تعدادی از این حروف مخصوص آن زبان هستند که باید در تایپ به آنها توجه شود. بدون در نظر گرفتن جزئیات متن درست از آب در نخواهد آمد. حتی ممکن است یک متن ترکیبی از متن فارسی با یک زبان دیگر مثل زبان عربی باشد. در این صورت تایپیست باید با دقت متن ها را به دو زبان تایپ کند.

تایپیست ها نه تنها کار تایپ را با سرعت و با ده انگشت انجام می دهند، بلکه کار تایپ حرفه ای ها از دقت کافی نیز برخوردار است. مرکز تایپ تایپیست هایی دارد که مهارت کافی در ایجاد پاصفحه و سرصفحه را دارند. در صورت لزوم می توانند این موارد را در متن درج کنند. ضمن این که توان رسم کردن نمودار و جدول و نوشتن فرمول را هم دارند. ضمن این که در این مراکز می توان تایپیست هایی را یافت که متن را با کمترین اشتباهات تایپی و املایی تایپ می کنند. حتی برای تایپ متن های خیلی بلند در زمان کم هم می توان روی این تایپیست ها حساب کرد.   

 

زمان را با مهارت در تایپ مدیریت کنید!

با همکاری با مرکز تایپ مدیریت زمان کار دشواری به نظر نمی رسد. کسب و کارها و افرادی که به طور مداوم به فردی نیاز دارند که متن هایشان را برایشان تایپ کند می توانند به جای استخدام یک تایپیست از این مراکز استفاده کنند. مراکزی که دسترسی به تایپیست ها در آنها راحت است و بدون هیچ دردسری می توان کار تایپ با هر حجم و هر نوع محتوایی را به آنها واگذار کرد. وقتی تعداد صفحات خیلی زیاد باشد این امکان وجود دارد که بتوان کار را به چند بخش تقسیم کرد. می توان هر بخش را به یک تایپیست داد تا در زمان در نظر گرفته شده تایپ متن تمام شود.

تایپ کردن در این مراکز مطابق دستورالعملی صورت می گیرد که کاربر درخواست آن را داده باشد. در صورتی که کاربر از تایپیست بخواهد که در حین تایپ اصول نیم فاصله را رعایت کند، او موظف است بر اساس قوانین تعیین شده نیم فاصله را در متن اعمال کند. از آنجا که همه تایپیست ها مهارت کافی را در تایپ کردن دارند کاربر نگرانی از بابت وجود اشتباهات تایپی و غلط های املایی نخواهد داشت. به همین دلیل، زمان زیادی صرف نمونه خوانی و غلط گیری متن نخواهد داشت. به طور حتم کار کردن با مرکز تایپ حرفه ای مثل ایران تایپیست که با تایپیست های ماهر و کاربلد همکاری دارد موجب می شود که کاربران بتوانند در مدت زمان کوتاه تر و با هزینه کمتری کار تایپ خود را آماده کنند.    

 

تبدیل دستنویس و فایل صوتی به متن تایپ شده

تبدیل دستنویس و فایل صوتی به متن تایپ شده

تبدیل دستنویس و فایل صوتی کلاس ها به متن تایپ شده

مرکز تایپ جایی است که در آن می توان هر نوع متنی را به متن تایپ شده تبدیل کرد. تایپ کردن از روی دستنویس ممکن است به نظر بسیاری از افراد که با تایپ حرفه ای آشنایی ندارند کار ساده ای باشد. باید به این نکته توجه داشت که همه دستنوشته ها خوانایی لازم را ندارند. حتی این احتمال وجود دارد که اصطلاحات تخصصی و کلمه های ناآشنا به راحتی اشتباه تایپ شوند.

اشتباهاتی که یک تایپیست ناوارد و غیر حرفه ای ممکن است در حین تایپ دستنوشته انجام دهد کم نیستند. یکی از آنها جا انداختن متن است. جا افتادگی های تایپی ممکن است در ویرایش هم به راحتی تشخیص داده شوند و در مواردی آسیب های جدی به متن وارد می شود.

برای تایپ فایل های صوتی هم می توان از افراد حرفه ای و تایپیست های مرکز تایپ کمک گرفت. آنها بارها این کار را انجام داده اند و مهارت های لازم برای این نوع تایپ کردن را به دست آورده اند. تایپ متن سخنرانی یا متن های کلاسی دیگری کار ساده ای نیست. زیرا تایپیست در حین تایپ باید زبان گفتاری گوینده را به زبان نوشتاری تبدیل کند. در موارد زیادی از محاوره نوشتن و شکستن کلمه ها پرهیز کند. البته که نرم افزارهایی وجود دارد که می توان از آنها برای تبدیل کردن فایل صوتی به فایل متنی استفاده کرد. کیفیت کاری که یک تایپیست انجام دهد با کار یک نرم افزار قابل مقایسه نخواهد بود.  

 

خدمات مرکز تایپ

خدمات مرکز تایپ

چرا مرکز تایپ ما بهترین انتخاب شما خواهد بود؟

مرکز تایپ ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز تایپ در کشور است. این مرکز سال های زیادی است که در حوزه تایپ فعالیت بسیار گسترده ای دارد. همچنین، توانسته است تایپیست های ماهری را از همه کشور برای همکاری به خود جذب کند. امکان ثبت سفارش تایپ به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز برای همه کاربرانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند وجود دارد. ابتدا بیشتر کسانی که به این وب سایت برای کار مراجعه می کردند دانشجویانی بودند. آنها برای تایپ مقاله و پایان نامه های تخصصی خود نیاز به تایپیست های ماهر داشتند. اما بعداً استادان، پژوهشگران، نویسنده ها و مترجم ها و حتی کسب و کارها نیز به آنها اضافه شدند و توانستند از خدمات بی نظیر این مرکز بهره مند شوند.

برای استفاده از این خدمات کافی است به نشانی وب سایت https://irantypist.com مراجعه کنید. در اولین مرحله باید در وب سایت ثبت نام کنید. بعد از آن یک پروفایل در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید هر نوع سفارش تایپ خود را در آن به ثبت برسانید. یکی از مهم ترین مزایای این وب سایت این است که شما با وارد کردن مشخصات فایل خود در کمترین زمان ممکن می توانید هزینه برآورد شده برای تایپ متن خود را دریافت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید این هزینه را با رقبا مقایسه کنید. در نهایت بعد از تأیید کار تایپ در سریع ترین زمان ممکن شروع می شود.

تایپیست های این مرکز تایپ موظف اند کار را در زمان تعیین شده به کاربر تحویل بدهند. با یک بار امتحان ثبت سفارش تایپ در این مرکز به طور حتم به یکی از کاربران ثابت آن بدل خواهید شد.  

 

کدخبر: 948767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟