هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

از درب ضد سرقت در چه محیطی میخواهید استفاده کنید؟

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از درب ضد سرقت در چه محیطی میخواهید استفاده کنید.

همانطور که میدانیم هر محصولی که تولید می شود برای شرایط خاصی و استفاده در محیط خاصی طراحی می شود مثلا اگر قصد خرید یک ماشین سواری را دارید ، باید اول از خودتان بپرسید از این خودرو در چه شرایط آب و هوایی یا چه نوع اقلیمی میخواهم استفاده کنم؟ اگر قصد خودویی را دارید و در منطقه شرجی و مرطوب زندگی می کنید باید خودرویی تهیه کنید که در محیط شرجی استقامت داشته باشد و یا اگر در منطقه کوهستانی زندگی می کنید باید خودرویی تهیه کنید در سراشیبی یا سراریزی های مناطق کوهستانی به خوبی قابل کنترل باشد.

درب های ضد سرقت هم مانند هر محصول دیگری نیاز به این دارد که بدانید در چه محیطی میخواهید نصب کنید؟ اگر در نمای ساختمانی که در مجاورت تابش آفتاب و باران می باشد محصولاتی پیشنهاد می شود که در مقابل شرایط جوی نامناسب مقاومت بالایی داشته باشد مانند درب ضد سرقت رویه فلزی یا درب های ضد سرقت ترمووود یا از درب های شیشه سکوریت که از طرح های مدرن و جدید درب ضد سرقت اهورا درب می باشد که مناسب استفاده از فضای باز می باشد و ماندگاری و عمر بالایی در این شرایط خاص دارند.

اگر محیط استفاده شما داخل آپارتمان یا ورودی واحد یا ویلا می باشد که دو از بارش باران و نور آفتاب می باشد می توانید از همه محصولات این مجموعه انتخاب کنید و محدودیتی برای انتخاب محصول خاص ندارید مثل درب ضد سرقت روکش چوب طبیعی و درب ضدسرقت سفید و طوسی در انواع طرح های مختلف.

رنگ مد نظر درب ضد سرقت شما چیست؟

یکی دیگر از نکاتی قبل از خرید باید به آن توجه کنید این موضوع است که دوست دارید درب با چه رنگی انتخاب کنید ؟

بعضی از مشتریان عزیز با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا ویلا و همینطور با در نظر گرفتن نمای بیرونی درب ضد سرقت با قصد هماهنگی رنگ درب با محیط خود ملزم به انتخاب رنگ های خاص می باشند که بهترین هماهنگی بین درب ضد سرقت خود و طراحی داخلی منزل داشته باشند.

اگر ملزم به انتخاب رنگ های گردویی و فندقی هستید می توانید از درب های ضد سرقت روکش چوب طبیعی که با چوب های گردو ، راش ، بلوط در مدل های مختلف با کیفیت رنگ پلی اورتان ترک را انتخاب کنید و یا اگر فکر می کنید که درب ضد سرقت با رنگ های پوششی مثل سفید ، طوسی یا مشکی مناسب ورودی منزل شماست می توانید از این سبک درب های انتخاب کنید که مجموعه ما بهترین و جدیدترین مدل های درب ضد سرقت مدرن رنگ های پلی اورتان را تولید و اجرا می کند.

 

استراکچر داخلی لنگه و کیفیت جنس درب

این نکته هم موضوع مهمی می باشد که به طور مستقیم مربوط به امنیت منزل و ویلا تان می باشد.

درب ضدسرقت استاندارد باید دارای صفحه کشی ضخیم سرتاسری داخل لنگه درب داشته باشد که از نفوذ سارقان به داخل جلوگیری کند و همینطور استفاده از قوطی کشی می توان درب ضد سرقت را ضد دیلم و غیر قابل سرقت کند که مجموعه اهورا درب توانسته با کیفیت ترین درب های ضد سرقت ضد دیلم را تولید کند که غیرقابل نفوذ می باشد .

البته می توان با اضافه کردن آپشن هایی مثل قفل های گاوصندوقی و تقویت قوطی کشی های داخلی ایمنی درب ضد سرقت را بالا برد که با انتخاب مشتری به محصول خود اضافه کنید.

کیفیت چهارچوب درب ضد سرقت استاندارد با رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد که این رنگ ضخیم چهارچوب را در مقابل خراش و ضربه محافطت می کند و همینطور باعث عمر زیاد در مقابل بارش باران نیز می باشد که در رنگ بندی های مختلف تولید می شود .

جنس رویه درب های ضد سرقت باید تماما از رنگ پلی اورتان که وارداتی کشور ترکیه می باشد و از با کیفیت ترین رنگ چوب موجود در بازار ایران می باشد.

درب ضد سرقت ترمووود ،اهورا درب

 

درب ضد سرقت چه ابعادی داشته باشد؟

سوال بعدی که باید از خودتون بپرسید این است که درب ورودی که میخواهیم بهتر است چه ابعادی داشته باشد ؟ ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت چقدر می باشد ؟

قبل از اینکه درباره ابعاد درب ضد سرقت صحبت کنیم بهتر است اول بدانیم درب های ضد سرقت ازلحاظ ابعاد به طور کلی در چند دسته تقسیم بندی می شوند:

دسته اول : درب ضد سرقت تک لنگه:

درب های تک لنگه در ابعاد استاندارد 105 در 210 سانتی متر به صورت پشت در پشت چهارچوب تولید می شوند و البته در اندازه های 110 در 210 سانتی متر و 115 در 210 سانتی متر نیز قابل تولید می باشند. پس درب ضد سرقت تا ابعاد 115 در 210 به صورت تک لنگه تولید می شود.

دسته دوم : درب ضد سرقت دو لنگه :

درب های دو لنگه به درب هایی گفته می شود که به صورت دو لنگه کنار هم تولید می شوند که به دلیل عرض زیاد قابل تولید در یک لنگه نبوده است که از عرض 120 سانت تا عرض تقریبا 2 متر را می توان را به صورت درب ضد سرقت دو لنگه اجرا کرد که طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به درب تک لنگه دارد. البته این درب در ارتفاع محدودیتی ندارند و قابل ساخت در ارتفاع بالاتر از 210 هم دارند که به صورت سفارشی تولید می شود.

دسته سوم : درب ضد سرقت لابی(سه لنگه):

درب های ضد سرقتی که عرض بیشتر از 2 متر دارند را باید به صورت یک لنگه اصلی بازشو در وسط درب و دو لنگه کوچک ثابت در کنار درب اصلی کار کرد که به درب های لابی یا سه لنگه معروف هستند که از دو ستون در کنار لنگه های کوچک ثابت کمک گرفته می شود که قابل سفارشی سازی این درب ها به طور کامل می باشد. این درب های سه لنگه هم محدودیتی در ارتفاع ندارد و با اضافه کتیبه و یا شیشه های طراحی شده می توان ارتفاع را به دلخواه افزایش داد.

انتخاب یراق الات درب ضد سرقت

مورد آخری که در انتخاب درب ضد سرقت باید توجه کرد انتخاب یراق آلات با کیفیت با آبکاری درجه یک می باشد که بهترین یراق آلات موجود در ایران برند کاله می باشد که به صورت پک وارداتی می باشد. یراق آلات درب ضد سرقت شامل قفل اصلی و پایین ، سیلندر کامپیوتری پایین و شب بند بالا ، رزت ها و دستگیره ثابت بیرون و دستگیره متحرک (بازشو) می باشد که در این مجموعه یراق آلات در رنگ های طلایی ، زیتونی ، کروم و رنگ مشکی از رنگ های جدید می باشد.

یراق آلات درب ضد سرقت اهورا درب

 

این نکاتی که گفتیم نکاتی هستند که باید قبل از خرید درب ضد سرقت تمام موارد را مرور کنید و تحقیق کافی درباره این موارد را انجام دهید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش می توانید با شماره دفتر اهورا  88449064-021  تماس حاصل فرمایید

کدخبر: 946646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟