گرفتن تیک آبی تلگرام با Telegram Premium صفر تا صد

 

تلگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و سراسر دنیا است تا سال ها با هزینه شخصی مالک آن، پاول دورف به اضافه کمک مالی کاربران مدیریت می شد. ولی با افزایش روز افزون کاربران و اضافه شدن امکانات جدید نظیر کامنت ها و ری اکشن ها که بار را روی سرور های تلگرام افزایش میداد، تلگرام تصمیم به استفاده از تبلیغات در چنل ها، و همچنین ارائه اکانت پرمیوم برای درآمد زایی بیشتر شد.

تلگرام پرمیوم Telegram Premium

تلگرام پرمیوم یک نسخه بهبود یافته از برنامه پیام‌رسان تلگرام است که ویژگی‌ها و امکانات اضافی را به کاربران ارائه می‌دهد. این نسخه ویژه تلگرام باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود و به کاربران امکانات انحصاری را ارائه می‌دهد. تلگرام پرمیوم شامل ویژگی‌هایی چون حذف تبلیغات مزاحم، ایجاد گروه‌های بزرگ‌تر، افزایش سرعت در ارسال پیام‌ها و دریافت محتوا، و پشتیبانی اختصاصی از سوی تیم تلگرام می‌شود.

  1. حذف تبلیغات
  2. امکان افزودن استوری
  3. افزایش سقف آپلود فایل به 4 گیگابایت که در نسخه معمولی 2 گیگابایت بود.
  4. سقف محدودیت دو برابری نسبت به اکانت های عادی، قابلیت عضو شدن در 1000 گروه و چنل که در حالت عادی 500 هست.
  5. قابلیت پین کردن 10 چت در صفحه اصلی که این عد برای بقیه افراد 5 هست.
  6. قابلیت رزرو 20 لینک به جای 10 لینک.
  7. امکان ذخیره 400 گیف (GIF) به جای فقط 200

در واقع هرچیزی تلگرام عادی دارد، تلگرام پریمیوم بهترش را دارد.

علاوه بر اینها تلگرام پرمیوم قابلیت خاص و انحصاری را نیز برای اکانت های پرمیومش در نظر گرفته است.

  • تبدیل ویس به متن (Voice-to-Text)
  • استیکر های تمام صفحه و ری اکشن های خاص
  • مدیریت چت ها با استفاده از پوشه بندی
  • تصویر پروفایل متحرک
  • و نماد های خاص کنار اسم و تیک آبی

پرمیوم سازی اکانت تلگرام

تلگرام پرمیوم

برای خرید تیک آبی تلگرام یا پرمیوم سازی اکانت خود روش‌های مختلفی وجود دارد.میتوان از طریق گیفت کارت گوگل پلی اقدام کرد که هزینه نسبتا بیشتری دارد و مستلزم خرید شماره مجازی تلگرام میباشید. در این حالت بعد از خرید شماره مجازی، داخل تلگرام به قسمت تنظیمات رفته و گزینه تغییر شماره تلفن (Change phone number) را انتخاب کنید. شماره مجازی را وارد کرده و پیش بروید.

پس از تغییر شماره در قسمت تنظیمات تلگرام با گزینه جدیدی به نام تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) مواجه میشوید، آن را انتخاب کنید. از منوی باز شده اشتراک مورد نظر را انتخاب کرده و گوگل پی (Google Pay) را انتخاب کنید و با استفاده از گیفت کارت خود تراکنش را نهایی کنید.و در انتها شماره تلگرام خود را به شماره قبلی و اصلی خود تغییر دهید.

روش دیگری نیز برای پرمیوم سازی اکانت و دور زدن محدودیت تلگرام برای شماره های ایرانی وجود دارد.

چندی پیش تلگرام یک نسخه از اپلیکیشن خود را انتشار داد که میبایست از وبسایت خود تلگرام دانلود میکردید، این نسخه نسبت به نسخه گوگل پلی تفاوت های داشت.

این نسخه مسقیما از داخل خود تلگرام آپدیت میشد و محدودیت های کمتری رو محتوا های کپی رایت دار داشت. این نسخه بدلیل نداشتن کارمزد پرداخت گوگل نسبت روش قبلی ارزان تر هست.

ابتدا با مراجعه به tonkeeper.com  کیف پول ارز دیجیتالی تون کوین (Toncoin) در آن ایجاد میکنیم.

Tonkeeper

اپلیکیشن Tonkeeper را دانلود میکنیم و Create a new wallet را انتخاب میکنیم.

یک رمزی متشکل از 24 کلمه به ما میدهد که میبایست این رمز را در جای امنی نگه دارید. کیف پول شما ساخته شد.

حال باید کیف پول خود را به اندازه هزینه اشتراک تلگرام پرمیوم مورد نظر شارژ کنید که این کار را میتوانید در یکی از صرافی های رمز ارز موجود انجام دهید.

پس از شارژ اکانت خود، به وبسایت fragment.com رفته و کیف پول خود را به وبسایت متصل میکنیم.در این مرحله نیاز است که ادرس والت خود را وارد کنید یا QR را اسکن کنید که برای حذف خطاهای موجودی اسکن کیو ار توصیه میشود.

سپس داخل وبسایت فرگمنت به تب Premium رفته و نام کاربری خود را وارد میکنید. دقت کنید که پس از وارد کردن نام کاربری خود، اسم انتخابی شما برای اکانت تلگرام نمایش داده شود. در این مرحله تایید ارسال نخواد شد و در صورت انتخاب فرد دیگر این تراکنش برگشت پذیر نمی باشد.

پایین صفحه اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه Gift telegram subscription را بزنید.

صفحه جدیدی باز خواهد شد که از شما میخواد واریز را تایید کنید. پس از تایید تراکنش، پیشنهاد میشود در صفحه باز شده چند دقیقه منتظر بمانید تا تراکنش نهایی شود. و حال اکانت شما به پرمیوم ارتقا یافته است و یک ستاره کنار نام شما نمایش داده میشود.

برای افزودن تیک آبی داخل اپلیکیشن تلگرام به قسمت تنظیمات رفته و نماد ستاره را لمس کنید. منویی باز خواهد شد که میتوانید تیک آبی را انتخاب کنید تا در کنار نام شما نشان داده شود.

تیک آبی تلگرام یک نشان تأیید رسمی است که توسط تلگرام به حساب‌های کاربری معتبر اعطا می‌شود. این تیک آبی نشان‌دهنده این است که حساب کاربری مورد نظر متعلق به یک شخص یا سازمان واقعی است و توسط تلگرام تأیید شده است.

خرید تیک آبی تلگرام یک روش عالی برای افزایش اعتبار و اعتماد کاربران به حساب کاربری شما است. با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم، می‌توانید تیک آبی تلگرام را برای حساب کاربری خود فعال کنید و از ویژگی‌های اختصاصی این نسخه بهره ‌برداری کنید استوری بگذارید، سریعتر دانلود کنید، گروه ها و چنل های بیشتری عضو شوید، دو برابر بیشتر گیف سیو کنید، استیکر های خاص خود را داشته باشید، چت های مهم خود را دسته بندی کنید، بیشتر پین کنید و بیشتر آپلود کنید و تجربه بهتری از استفاده از این پیام‌رسان داشته باشید. هرچیزی که در تلگرام هست، بهترش در نسخه پرمیوم هست.

 

کدخبر: 944489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟