بررسی آخرین نظرات کارشناسان درباره تحلیل بیت کوین

 

قیمت بیت کوین به‌عنوان اولین ارز دیجیتال شناخته شده توانست تا 60 هزار دلار صعود کند که این مقدار بسیار قابل‌توجه و درخور بررسی‌های دقیق است. BTC در کنار ارزهای دیجیتال دیگر توانایی غلبه به هر چالشی و بازگشت قوی به جایگاه خود را دارند؛ حتی با وجود اینکه همه آن را کنار گذاشته‌اند. کارشناسان مالی مختلف درباره آینده این رمزارز نظراتی را بیان کرده‌اند.

بررسی و تحلیل بیت کوین

کارشناسان مالی مختلف بر این عقیده‌اند که حباب بیت کوین، احتمالا در آینده نزدیک هر ماه بدون شکست در هشت یا چند سال گذشته ظاهر خواهد شد. با این‌حال، همچنان در صدر است و سرمایه‌گذاران برای افزایش قیمت بی‌سابقه و سود بالای آن خود را حاضر کنند. از طرفی بازار متغیر و پرنوسان ارزهای دیجیتال منجر به نظراتی غیر از این شده است. برخی از علاقه‌مندان به کریپتو در این مورد که آیا بیت کوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر، دچار تردید شده‌اند.

توجه داشته باشید که این مقاله بر اساس منابع خارجی معتبر نگارش شده که در آن پیش‌بینی‌های بلندمدتی برای قیمت بیت کوین ارائه شده است؛ لذا این مطلب به منزله مشاوره مالی نیست و ما نیز مشاوره سرمایه‌گذاری نیستیم. اگر علاقه‌مند به کریپتو و سرمایه‌گذاری در این حوزه هستید، منطقی‌ترین کار مشاوره با افراد متخصص، آموزش‌دیده و به ویژه با تجربه است.

آخرین تحلیل بیت کوین

بر اساس جدیدترین اطلاعات بیت کوین در بازار، موارد زیر لازم به ذکر هستند:

  • قیمت لحظه‌ای بیت کوین در 24 اکتبر 2023، یعنی زمان نگارش این مطلب برابر با 34241 دلار است.

  • آخرین پیش‌بینی قیمت این رمز ارز به ما نشان می‌دهد که ارزش آن تا 1.64 درصد افزایش می‌یابد و تا 25 اکتبر 2023 به 34165 دلار می‌رسد.

  • شاخص‌های فنی در مورد احساسات بازار بیت کوین صعودی است و 88% را نشان می‌دهد.

  • شاخص ترس و طمع نیز امتیاز 53 را نشان می‌دهد.

  • بیت کوین 15 روز از 30 روز گذشته، یعنی 50 درصد را در روزهای سبز به سر برده و 3.50 درصد نوسان قیمت داشته است.

شاخص‌های فنی تحلیل بیت کوین

بر اساس آخرین داده‌ها برای تحلیل بیت کوین، قیمت فعلی این رمزارز 30489.87 دلار است و BTC در حال حاضر رتبه اول را در کل اکوسیستم کریپتو دارد. مقدار عرضه در گردش این رمز ارز گردش 595,216,578,900.94 دلار است که ارزش فعلی آن در 24 ساعت گذشته 548.82 دلار افزایش یافته است.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در 7 روز گذشته، روند صعودی خوبی (4.23%) داشته است. این رمزارز اخیرا پتانسیل بسیار قوی از خود نشان می‌دهد و این می‌تواند فرصت خوبی برای استخراج و سرمایه‌گذاری باشد. در ماه گذشته قیمت اBTC 14.71 درصد افزایش یافته است؛ این رشد ناگهانی نشان می‌دهد که اگر به همین صورت ادامه یابد، می‌تواند به یک دارایی ثابت تبدیل شود.

شاخص‌های فنی تحلیل بیت کوین

دیدگاه کارشناسان در مورد بیت کوین تا سال 2030

همانطور که بیان کردیم، نظرات متفاوتی در مورد بیت کوین وجود دارد که برخی از آن‌ها خوشبینانه و برخی دیگر با تردید همراه هستند. افراد مهم و تأثیرگذار کریپتو، سال 2023 را سالی محتاطانه برای بیت کوین پیش‌بینی کردند و به اعتقاد آن‌ها در سال‌های آینده شاهد صعود چشمگیر آن خواهیم بود. خلاصه‌ای از نظریات این افراد به شرح زیر است؟

چانگپنگ ژائو؛ مدیرعامل بایننس

نظر چانگپنگ ژائو درباره تحلیل بیت کوین است که ارزش آن پس از هاوینگ آوریل 2023 به بالاترین حد خود برسد؛ اما توصیه او این است که از FOMO زودرس خودداری کنید. وی به الگوهای رایج در طول نصف شدن بیت کوین، از جمله هیاهو، افزایش انتظارات و غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار اشاره داشته و تأکید می‌کند که قیمت BTC یک شبه دوبرابر نمی‌شود، بلکه شاهد تعدیل و تثبیت خواهد بود. CZ همچنین پیشنهاد می‌کند که معمولا یک سال پس از نصف‌شدن، BTC چندین ATH را تجربه می‌کند، همانطور که پس از نصف شدن در ماه می 2020 مشاهده شد که از 8000 دلار به 29000 دلار در اوایل 2021 افزایش یافت.

نظر ایلان ماسک در مورد بیت کوین

سال 2022، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در پاسخ به سوالی در توییتر مبنی بر اینکه قیمت BTC در یک سال آینده کجا خواهد رفت، نظر خود را اینگونه بیان کرد.: «بیت کوین موفق خواهد شد؛ اما ممکن است زمستان طولانی باشد» و در نهایت به موفقیت دوج کوین نیز اشاره کرد.

آیا خرید بیت کوین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

بر اساس آخرین نظرات کارشناسان درباره تحلیل بیت کوین، قیمت این رمز ارز، مثبت پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک با روند صعودی روبه‌رو شود. البته همانطور که بیان کردیم، این متن به هیچ‌وجه مشاوره مالی نیست و توصیه دوستانه ما به شما این است که همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در هر دارایی به‌خوبی تحقیق کنید.

خرید بیت کوین

ارزش بیت کوین در 10 سال آینده؛ آیا به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت امن است؟

پیش‌بینی می‌شود، قیمت آینده بیت کوین، دست کم در 10 سال آینده صعودی باشد و به 100 هزار دلار یا حتی 200 هزار دلار برسد. در واقع، تا زمانی که هیچ تهدیدی از نظر رقابت و مقررات برای آن وجود نداشته باشد، عرضه محدود و محبوبیت فزاینده باید تضمین‌کننده رشد آن باشد؛ به‌طوری‌که قیمت‌های بالاتری را نیز تجربه کند.

سرمایه‌گذاری روی بیت کوین، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال تقریبا امن است؛ با این‌حال هنوز هم باید آن را به‌عنوان یک دارایی پرخطر و با پاداش بالا دانست و نباید به‌عنوان وسیله‌ای برای ذخیره بلندمدت و قابل اعتماد در نظر گرفته شود.

جمع‌بندی

با توجه به تاریخچه BTC، می‌توان گفت که هیچ‌وقت برای خرید بیت کوین دیر نیست. در حال حاضر قیمت آن هنوز هم پایین‌تر از ATH (All Time High) است؛ اما احتمال دارد افزایش یابد و در آینده دوباره به سمت یک روند صعودی چشمگیر پیش برود. نظر برخی از کارشناسان کریپتو از جمله ایلان ماسک و چانگپنگ جائو نیز درباره آینده این رمزارز مثبت است.

 

کدخبر: 941813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟