معرفی 6 کتاب‌ زبان انگلیسی کودکان!

 

امروز در این مقاله قصد داریم 6 مورد از بهترین کتاب های زبان انگلیسی کودکان را معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله حتما همراه ما باشید...

کتاب های آموزش زبان کودکان

اگر بخواهیم 6 کتاب مطرح و پرطرفدار در حوزه آموزش زبان انگلیسی کودکان را نام ببریم، بدون شک باید به کتاب های Family and friends، کتاب های First friends، کتاب های Super minds، کتاب های Big Fun، کتاب های Big English و در نهایت سری کتاب های Lets Go اشاره کرد.

در ادامه به معرفی این کتاب ها خواهیم پرداخت:

کتاب های Family and friends

محبوب ترین کتاب زبان انگلیسی کودکان مخصوص رده های سنی 7 الی 13 سال، مجموعه کتاب های Family and Friends، که توسط انتشارات آکسفورد کشور انگلستان منتشر شده است می باشد. این کتاب مهارت های اسپیکینگ،‌لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ را به طور کامل پوشش می دهد.

کتاب های فمیلی اند فرندز شامل کتاب اصلی Student book، کتاب کار Workbook، کتاب گرامر Grammar book و کتاب های داستان Story book می باشند. برای خرید کتاب Family and Friends می تونید از سایت آوا گستر ارومیه سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

کتاب های Family and friends

کتاب های First friends

مجموعه کتاب های First Friends یکی دیگر از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در 3 سطح می باشد. این کتاب ها از سطح پایه تا سطح متوسطه برای کودکان در آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، لحن بیان این مجموعه کتاب ها فان و خنده دار می باشد.

کتاب های Super minds

کتاب های آموزش زبان انگلیسی کودکان Super minds که توسط انتشاران کمبریج چاپ شده است، در 7 سطح و برای تقویت مهارت تفکر، تمرکز و حافظه کاربرد دارد. بسیاری از آموزش های این مجموعه کتاب ها به صورت تصویری هستند.

کتاب های Big Fun

جموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی Big Fun توسط انتشارات پیرسون Person برای خردسالان منتشر شده است. کتاب های آموزشگاهی زبان بیگ فان در 3 سطح زبان انگلیسی را از حروف الفبا به کودکان آموزش می دهد. این مجموعه کتاب ها نیز مانند کتاب های Family and Friends شامل کتاب های دانش آموز، کتاب تمرین، کتاب معلم، نرم افزار و... می باشد.

کتاب های Big English

کتاب های مجموعه Big English شامل 6 سطح می باشد که این کتاب نیز مانند کتاب های بیگ فان توسط انتشارات Person برای آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان منتشر شده است. مجموعه کتاب های Big English ویژه سنین 6 الی 12 سال می باشد. تمرکز اصلی این کتاب بر روی تعداد واژگان پایه بعد از حروف الفبا می باشد.

کتاب های Lets Go

کتاب های آموزش زبان انگلیسی کودکان Lets Go توسط انتشارات آکسفورد در 7 سطح که 2 سطح مقدماتی و 5 طرح اصلی طراحی و چاپ شده است. مزیت اصلی این سری کتاب های آموزشی، فعالیت محور بودن آن ها می باشد. در این مجموعه کتاب ها، مباحث به گونه ای است که کودک، به صورت قدم به قدم با زبان انگلیسی آشنا می شود.

آوا گستر ارومیه

خرید کتاب آموزشگاهی زبان

در نهایت اگر شما هم به دنبال یک مرجع کامل برای خرید کتاب آموزشگاهی زبان هستید، گالری کتاب آوا ( آوا گستر ارومیه ) می تواند یک گزینه کامل برای شما باشد. گالری کتاب آوا www.Ava-bookgallery.com با مجموعه کامل از کتاب های آموزش زبان انگلیسی در سطح های مختلف، کتاب های نفیس خارجی، کتب فارسی و... می تواند یک گزینه عالی برای خرید اینترنتی کتاب باشد.


 

کدخبر: 941218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟