به شما پیشنهاد می‌کنیم به توضیحات دکتر محمد جواد باقری، متخصص بای پس معده و جراحی لاغری در ادامه توجه داشته باشید تا متوجه شوید که هنوز روش‌های ایمن و قطعی برای لاغری وجود دارد.

متخصص بای پس معده آقای دکتر محمد جواد باقری در خصوص این جراحی لاغری اینگونه می‌گوید: یکی از انواع جراحی‌های لاغری که این تضمین به شما داده می‌شود تا کاهش وزن چشمگیری را تجربه کنید، انجام عمل بای پس معده است.

در میان بسیاری از روش‌های لاغری، عمل بای پس و همچنین اسلیو طرفداران زیادی در بین افراد دارد؛ چرا که گزارشات از سوی بیمارانی که جراحی لاغری انجام داده‌اند رضایت بالایی از نتایج عمل نشان می‌دهد. 

این نکته لازم به ذکر است، تنها زمانی نتایج رضایت‌بخش حاصل می‌شود که به تشخیص پزشک جراحی برای بیمار انجام گرفته شده باشد.

پزشک متخصص جراحی لاغری در خصوص انجام عمل بای پس اضافه کرد: تنها بیمارانی که به هیچ روش غیر جراحی موفق به کاهش وزن نشده‌اند باید به کلینیک مراجعه کنند.

در قدم بعد شرایط بیمار به‌طور کامل توسط ما بررسی می‌شود در ادامه در صورت واجد شرایط بودن، انجام آزمایش‌هایی برای اطمینان از سلامت عمومی بیمار توصیه می‌شود.

متخصص بای پس معده افزود: روش‌های دیگری از جمله اسلیو معده نیز برای لاغری وجود دارد که بسته به شرایط بیمار و میزان لاغری مورد نیاز، نوع ایمن و مناسب برای او در نظر گرفته خواهد شد.

آقای دکتر باقری در خصوص جراحی بای پس ادامه داد: همانطور که می‌دانید این عمل به‌صورت بسته و با لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد، به همین دلیل بیمار نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و پس از گذشت مدت کمی قادر به انجام فعالیت‌های روزمره و شغلی خود خواهد بود.

آقای دکتر در خصوص پروسه عمل اینگونه می‌گوید: همانطور که گفتم این عمل به روش لاپاراسکوپی یا بسته و تحت بیهوشی عمومی انجام می‌گیرد.

پروسه این عمل به این صورت است که بخشی از معده برای ایجاد معده جدید برش زده می‌شود و معده کوچک به قسمت پایینی روده متصل خواهد شد.

پس از عمل زمانی که مقدار کمی غذا می‌خورید، بخش زیادی از معده و روده دور زده می‌شود و کالری کمتری از غذاها را جذب خواهید کرد.

ایشان ادامه داد: شاید برخی از افراد نگران کمبود مواد مغذی در بدن خود بشوند؛ اما این نگرانی بی‌مورد است. شرایط شما پس از جراحی کاملا در نظر گرفته شده و این موارد پیش‌بینی می‌شود. به همین منظور مکمل‌هایی برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن تجویز می‌شود که باید طبق دستور مصرف کنید.

متخصص جراحی لاغری در رابطه با نتایج این عمل جراحی افزود نباید انتظار داشته باشید که تنها با جراحی وزن کم کنید، مراقبت‌های شما پس از عمل بسیار مهم است به‌طور مثال باید از مصرف غذاهای پرکالری خودداری کنید.

دکتر محمد جواد باقری در خصوص بیماری‌هایی که با این جراحی لاغری درمان می‌شود افزود: شاید در مرحله اول همه افراد تنها به دلیل ظاهر نه چندان خوب خود تصمیم به انجام این جراحی بگیرند؛ اما مهم‌تر از آن بیماری‌هایی از جمله آپنه خواب، فشار خون بالا و... است که با این عمل و در نتیجه کاهش وزن درمان می‌شود. 

 

کدخبر: 939514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟