تعمیر یا تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور بیشتر هزینه دارد یا بوتان ؟

 

در صورتی که هزینه تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور یک نرخ مشخص دارد. اگر می خواهید بدانید هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور بیشتر است یا تعمیر پکیج بوتان، باید ابتدا به مقایسه قیمت تعمیر قطعات بوتان و ایران رادیاتور بپردازید.

 

مقایسه هزینه تعمیر قطعات بوتان و ایران رادیاتور

برای اینکه بتوانید هزینه تعمیر قطعات بوتان و ایران رادیاتور را با هم مقایسه کنید  باید چند عامل توجه کنید:

تعمیر یا تعویض قطعات پکیج دیواری  2

 

  • عیب یابی تخصصی

اصلی ترین اشتباه این است که بدون کارشناسی دقیق دستگاه تان می خواهید از هزینه خدمات و تعمیر پکیج اطلاع پیدا کنید. در حالی که هزینه تعمیر پکیج بوتان یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور فقط با عیب یابی تخصصی امکان پذیر می باشد

  • طراحی سیستم پکیج

تعمیرات تمام پکیج ها یک فرایند ثابت و مشخصی ندارد. چون هر کدام با طراحی خاص به مشتریان ارائه شده اند. برای همین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با پکیج بوتان متفاوت است. اما به طور کلی پکیج ایران رادیاتور و بوتان غالبا هزینه سرویس کمتری نسبت به برندهای خارجی دارند . هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان تقریبا یکسان است .

 

  • دسترس بودن قطعات در بازار

پکیج ایران رادیاتو و پکیج بوتان هر دو از برندهایی هستند که قطعات آن ها به راحتی در شهرهای معتبر به فروش می رسد . در صورت تعویض یک قطعه اگر این قطعه از شرکت معتبر تهیه شده باشد، هزینه تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور و بوتان به یک قیمت است. اما قطعات پکیج ایران رادیاتور به علت دسترس بودن در بازار قطعات ارزان تری نسبت به پکیج بوتان دارد. بنابراین هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور بسیار کمتر از هزینه تعمیر پکیج بوتان خواهد بود.

  • نوع خرابی دستگاه

در برخی از موارد در صورت داشتن پکیج بوتان یا ایران رادیاتور ممکن است با یک سرویس ساده و بدون نیاز به تعویض قطعه پکیج دیواری مشکل آن برطرف شود . از آن جایی که هزینه ها در بخش های مختلف متغیر هستند بایستی ابتدا تعمیرکار میزان خرابی دستگاه شما را شناسایی کند.

 

  • استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر

اگر به جای این که تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور یا بوتان خود را به سرویسکاران آزاد بسپارید، از نمایندگی تعمیر پکیج کمک بگیرید. بابت خدمات سرویس پکیج دیواری یا تعویض قطعه پکیج ایران رادیاتور یا پکیج بوتان هزینه های به مراتب تر پایین تر و معقول تری پرداخت خواهید کرد.

تعمیر یا تعویض قطعات پکیج دیواری  3

 مرکز تعمیرات الکتروخدمات به عنوان نمایندگی بوتان و نمایندگی ایران رادیاتور به صورت رسمی و مجاز در سراسر تهران فعالیت می کند. در صورت خرابی پکیج ایران رادیاتور یا پکیج بوتان می توانید به راحتی درخواست خود را برای سرویسکار به کارشناسان ما اعلام کنید تا در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و با قیمت بر اساس تعرفه مشخص کار خدمات تعمیر پکیج را در بالاترین سطح کیفی انجام دهند.

 

 

 

کدخبر: 935236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟