راهنمای صفر تا صد خرید از آمازون با استفاده از گیفت کارت

 

با اینکه بدلیل تحریم‌های بوجود آمده امکان ارسال مستقیم محصولات به کشور ایران وجود ندارد، اما برخی از محصولات دانلودی را می‌توان از آمازون خریداری کرد. یکی از روش‌های خرید از آمازون استفاده از گیفت کارت هست. با خرید گیفت کارت آمازون قادر هستید اعتبار حساب خود را افزایش دهید و محصولاتی مانند کتاب‌های الکترونیکی، فیلم، موسیقی و بسیاری دیگر را تهیه کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با آموزش خرید از آمازون با استفاده از گیفت کارت آشنا شوید.

شارژ اکانت آمازون با استفاده از گیفت کارت

برای آنکه خریدی راحت و بدون نیاز به اطلاعات بانکی داشته باشید، بهترین روش استفاده از گیفت کارت است. گیفت کارت آمازون دارای تاریخ انقضا نیست و هر زمانی که تمایل داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید. پس از خرید گیفت کارت، آموزش شارژ اکانت آمازون مطابق با مراحل زیر است:

  • پس از ساخت اکانت آمازون و ورود به پنل کاربری خود، چندین گزینه مشاهده خواهید کرد. گزینه مربوط به Gift Card را انتخاب کنید.
  • در این مرحله از بخش Your Gift Card Balance بر روی گزینه Redeem a Gift Card کلیک کنید.
  • سپس در کادر مربوطه کد گیفت کارت موردنظر خود را وارد کرده و سپس دکمهApply to your balance را کلیک کنید تا اکانت شما شارژ شود.
  • درنهایت می‌توانید پس از انتخاب محصولات موردنظر خود در هنگام پرداخت از گزینه گیفت کارت استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در آمازون

جهت ساخت حساب کاربری ابتدا وارد وب سایت آمازون شوید و در منوی بالای وب سایت بر روی Sign in کلیک کنید. در صورتی که در آمازون حساب کاربری ندارید، از قسمتNew Customer? ، گزینه Start here را انتخاب کرده تا اکانت جدید بسازید.

  • در فرم ثبت نام باید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره موبایل یا ایمیل، رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد نموده و سپس دکمه Verify را کلید کنید.
  • در این مرحله برای تشخیص عدم ورود ربات ممکن است از شما سوالی پرسیده شود. پس از ثبت پاسخ Continue را انتخاب کنید.
  • حال باید کدی که به ایمیل شما ارسال شده را وارد کنید و Continue را کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد باید شماره همراه خود را وریفای کنید.
  • در نهایت با وارد کردن آدرس کامل خود اکانت شما ساخته خواهد شد و می‌توانید برای انتخاب محصول وارد دسته‌بندی‌های فروشگاه آمازون شوید.

نحوه خرید محصول در آمازون با گیفت کارت

برای خرید محصول از آمازون در نوار جستجوی منوی بالای سایت، نام محصول یا دسته بندی موردنظر خود را وارد کرده و بر روی Search کلیک کنید. پس از آنکه محصولات به شما نشان داده شد، بر روی عکس کالا کلیک کرده تا وارد صفحه آن شوید. در این صفحه اطلاعاتی مانند توضیحات بیشتر، ویژگی، قیمت و نظرات مشتریان در رابطه با محصول موردنظر را مشاهده خواهید کرد.

در صورتیکه تصمیم به خرید دارید، با کلیک بر روی دکمه Add to Card یا Buy Now محصول به سبد خرید اضافه خواهد شد. برای ادامه خرید اگر آدرس تحویل را در مرحله ثبت نام وارد نکرده‌اید، در این مرحله باید آدرس خود را ثبت کنید و از میان روش‌های پرداخت گیفت کارت را برای نهایی کردن سفارش خود انتخاب نمایید. درنتیجه با پرداخت نهایی و کسر اعتبار، اطلاعات سفارش به همراه تاریخ ارسال برای شما فرستاده خواهد شد. 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم مراحل کامل خرید از آمازون را خدمت شما بیان کنیم. گرچه امکان ارسال مستقیم کالا از این فروشگاه به کشور ایران وجود ندارد، اما با خرید گیفت کارت آمازون می‌توانید برخی از محصولات دانلودی مانند ای‌بوک‌ها، فیلم یا موسیقی، گیفت کارت و بسیاری دیگر را از این سایت تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید از آمازون یا شارژ اکانت با استفاده از گیفت کارت با کارشناسان کالیکس گیم در ارتباط باشید. 

 

کدخبر: 930560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟