سفری دوستانه به 3 شهر معروف ایران و ساختن خاطراتی ماندگار

 

در واقع انتخاب مقصد سفر اولین چیزی است که می‌تواند بر روی کیفیت سفر تاثیر بگذارد و بعد مهم‌تر از آن همسفرهای ما هستند، که تماما سفر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. بنابراین ما در اینجا شما را در تصمیم‌گیری برای مقصد سفر کمک می‌کنیم اما در مورد همسفر نه. چرا که بدیهی است انتخاب همسفر با شما است و به صلاح‌دید خود آن را انجام می‌دهید تا انتظارات شما از یک تفریح و گردش خوب همانطور که می‌خواهید باشد.

بعد از انتخاب مقصد سفر و همسرفاهیتان، نوبت به اجاره ویلا شمال و اقامتگاه می‌رسد، که با چند کلیک ساده و به صورت برخط می‌توانید آن را از سایت شب انجام دهید. در سایت شب تعداد بیشماری اقامتگاه با بهترین امکانات و عالی‌ترین خدمات، در دسترس هستند، که به سادگی می‌توانید آن‌ها را از فیلتر مورد نظر خود عبور دهید و در نهایت یک انتخاب دلخواه و عالی داشته باشید.

پادشاه فصل‌ها یعنی پاییز، طوری دیگر آدم را برای سفر فرا می‌خواند؛ آن هم در ماه‌ ابتدایی پاییز که آب و هوا دلپذیر است و رنگ‌های دلبرانه طبیعت طوری دیگر جلوه پیدا می‌کنند. به همین خاطر آب دستتان است زمین بگذارید و برنامه سفر خود را برای پاییز پیش رو بچینید و خود را برای سفری دوستانه و فراموش نشدنی آماده کنید. جاده چالوس در این فصل به اوج زیبایی خود می‌رسد و پرشکوه‌تر و زیباتر از همیشه به رنگ پاییز نمایان می‌شود. بنابراین یکی از بهترین انتخاب‌هایی که در این فصل و هر فصل دیگری می‌توانید به سراغ آن بروید، جاده 59 یا همان جاده چالوس است.

تماشای مناظر چشم نواز پاییزی و جلوه‌ای هزار رنگ در این جاده، که خود به شهر چالوس با جاذبه‌های بیشمار طبیعی و تاریخی منتهی می‌شود، با لذتی وصف نشدنی همراه است. طول جاده چالوس 160 کیلومتر است و شما در هر یک کیلومتر از این جاده هم که توقف کنید، می‌توانید 160 جلوه متفاوت از طبیعت را ببینید، که به دور از هر گونه اغراقی می‌تواند سفری تمام عیار برای شما باشد.

منطقه ای جنگلی در نزدیکی تهران در آبشار آینه ورزان

اجاره روزانه خانه در تهران

تهران شهری تمام عیار برای سفر و گردشگری است. در هر فصلی که به تهران سفر کنید، بهترین‌ها را برای به نمایش گذاشتن دارد. از پارک‌ها و بوستان‌ها، تا کاخ‌ها و موزه‌ها و مکان‌های دیدنی مدرن و تفریحات لاکچری و هزارن عنصر تماشایی دیگر که دلیلی بر سفر به تهران هستند. از محدوده‌ی شهری تهران که بخواهیم خارج شویم، در هر قدمی از آن، زیبایی و شگفتی وجود دارد، که تماشای آن‌ها، زدن به دل جاده را به تجربه‌ای دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند.

بنابراین اگر پایتخت مقصد سفر شما است، اجاره روزانه خانه در تهران این فرصت را به شما می‌دهد تا اقامتی دلخواه در این شهر داشته باشید و بعد از گشت و گذارهایی در اطراف تهران، و تجربه سفرهای یک روزه، به محل اقامت خود برگردید و باقی مانده زمان سفر خود را به گردشگری در داخل شهر تهران بپردازید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و دوستان و عزیزانتان رقم بزنید.

به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری اطراف تهران، که برای سفری یک روزه می‌توانید روی آن حساب باز کنید، آبشار آینه ورزان، یکی از شاهکارهای طبیعی در دامنه کوه‌های فیروزکوه در فاصله 70 کیلومتری تهران است، که جایگاهی ویژه در دل طبیعتی آرام و دلنشین دارد. این آبشار با ارتفاع تقریبی 20 متر از قله‌های زرینه کوه به شکل یک پرده آب طلایی به زمین سرازیر می‌شود. برای رسیدن به این جاذبه شگفت‌انگیز، باید یک مسیر کوهستانی را طی کنید تا در نهایت به تنگه‌ آینه ورزان و آبشار معروف آن برسید.

یکی از زیباترین آبشار های رامسر که محو تماشای آن خواهید شد

ویلا رامسر

رامسر، شهری ساحلی در شمال ایران، با ساحل‌های شنی و جلوه‌های طبیعی فریبنده، مقصدی ایده‌آل برای استراحت و تفریح در کنار دریای خزر است. این شهر به وسیله تنوع طبیعتی و فرهنگ محلی خود، سفرهایی به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. بنابراین شما به عنوان مسافر این شهر می‌توانید چند روزی را در ویلا رامسر اقامت داشته باشید و سکوت و آرامش را در کنار تماشای جلوه‌های پویا و زنده طبیعت، تجربه کنید.

رامسر شهری است که برای گردشگری در استان مازندران حرف اول را می‌زند و طبیعت آن در امواج دریا، ساحل‌های شنی، آبشارهای رویایی و بلند، کوهسارها و دشت‌ها و جنگل‌های بیشماری معنا می‌شود، که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند و نام‌هایی پر آوازه دارند که به گوش جهانیان نیز رسیده‌اند. یکی از بهترین این جاذبه‌ها، آبشار صفارود است. این آبشار، زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای دارد و برای دسترسی به آن باید در میانه مسیر رامسر به جواهرده توقف کنید.

آبشار صفارود در همه فصل‌ها پر آب است و اگر تصمیم دارید تا در فصل پاییز به شمال کشور سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این آبشار را در برنامه خود قرار دهید. به این آبشار زیبا، آبشار اول جواهرده هم می‌گویند، که از دامنه شرقی کوه‌های سماسوس سرچشمه می‌گیرد و با جنوب شهر رامسر 15 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین تنها با طی یک مسیر کوتاه از مبدا رامسر می‌توانید خود را مهمان تماشای زیباترین آبشار رامسر در دامنه کوه‌های جنگلی و دیدنی سماسوس کنید.

 

 

کدخبر: 930142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟