معرفی بهترین مراکز خرید لپ‌تاپ در شیراز (حضوری)

 

اگر که شما قصد خرید لپ‌تاپ به صورت حضوری در شهر شیراز را دارید، احتمالا می‌دانید که مراکز بسیار زیادی وجود دارد. در هر جامعه ای فروشگاه های نامعتبری هستند که رضایت و اعتماد مشتری را زیر سوال می‌برند و یا قیمت بسیار بالایی دارند.

خرید حضوری مزایای زیادی از جمله اینکه شما می‌توانید گارانتی راحت داشته باشید و راحت اعتماد کنید، اگر که نخواستید سریع می‌توانید کالا را پس بفرستید و مبلغ تان را برگردانید، قیمت ها را مقایسه کنید و مراکز زیادی را سر بزنید و... دارد.

 از آنجایی که لپ‌تاپ یک کالای گران قیمتی است و قیمت آن از حدود 20 میلیون تومان شروع می‌شود، عده ای از مردم خرید حضوری را ترجیح می‌دهند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم 8 تا از بهترین مراکز خرید لپ‌تاپ در شیراز را برای شما معرفی کنیم.

1. فروشگاه دنیای دیجیتال | دیجی 63

روشگاه دنیای دیجیتال

فروشگاه اینترنتی دنیای دیجیتال شیراز با بیش از 15 سال سابقه در حوزه فروش تخصصی لپ‌تاپ و انواع قطعات لپ‌تاپ از ابتدای سال 98 شروع به فروش آنلاین انواع لپ‌تاپ در برند های متنوع کرد.   

دیجی 63 در پاساژ ملاصدرا یکی از بهترین مکان های خرید لپ‌تاپ در شیراز است که شما می‌توانید به صورت نقد و اقساط از آن خرید کنید. شما در وبسایت این فروشگاه می‌توانید دسته بندی های کاملی از لپ‌تاپ های مختلف و به روز بازار همانند دسته بندی های لپ‌تاپ ایسوس و لپ‌تاپ گیمینگ را ببینید.

دیجی 63 که به صورت تخصصی به ارائه و فروش حضوری و آنلاین لپ‌تاپ با برند های متنوع میپردازد مزیت های خودش را در 3 عنوان بیان کرده:

  1. خدمات مشاوره تخصصی قبل از خرید به صورت رایگان
  2. تمرکز بر فروش لپ‌تاپ گیمینگ
  3. ارائه راهنما های خرید به صورت مقاله و ویدیو 

مشخصات و آدرس فروشگاه دیجی 63

  • آدرس: شیراز خیابان ملاصدرا پاساژ ملاصدرا طبقه همکف پلاک 37
  • شماره تماس: 09336590688 و 36473360-071
  • امکان فروش اقساطی: دارد (مختص شهر شیراز)
  • لینک گوگل مپ دیجی 63 که دارای امتیاز ⭐⭐⭐⭐⭐است
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد

2. پاساژ کامپیوتر ملاصدرا و PC Center

پاساژ کامپیوتر ملاصدرا

قرار گیری این مجتمع بزرگ در مرکز شهر و نزدیک میدان نمازی دسترسی شهروندان را به این مرکز تجاری بسیار آسان کرده است و این دو مجتمع را به یکی از بهترین مراکز خرید لپ‌تاپ در شیراز تبدیل کرده است. مرکز کامپیوتر PC Center بیشتر متمرکز بر روی فروش کامپیوتر و قطعات مختلف کامپیوتر است اما پاساژ ملاصدرا دارای فروشگاه های بیشتری است که به فروش لپ‌تاپ به صورت تخصصی می‌پردازند.

مشخصات کلی پاساژ ملاصدرا

3.مرکز کامپیوتر هدیش

این فروشگاه از سال 1379 تا به امروز فعالیتش را به طور تخصصی در زمینه IT شروع کرده است. مرکز کامپیوتر هدیش با یک تیم متخصص 25 نفره علاوه بر فروش حضوری و آنلاین انواع لپ‌تاپ ، به فروش سیستم های کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی نیز میپردازد و یک فروشگاه معتبر برای خرید لپ‌تاپ در شیراز است.

مشخصات کلی مرکز کامپیوتر هدیش

4. فروشگاه پدیده

فروشگاه پدیده به ارائه خدماتی نظیر فروش انواع برند های لپ‌تاپ و لوازم جانبی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری میپردازد. این فروشگاه امکان گارانتی کالا، تضمین قیمت و کیفیت و ارسال سریع را به شما میدهد.

مشخصات کلی فروشگاه پدیده

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای معدل، ساختمان 169، طبقه اول، واحد 3​​​​​​​
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد

5. سورس کامپیوتر

فروشگاه سورس کامپیوتر از ابتدا به فروش لپ‌تاپ و کامپیوتر پرداخت اما حالا علاوه بر فروش این دو محصول به فروش موبایل و تبلت، لوازم جانبی و ماشین های اداری هم میپردازد. شما در این فروشگاه برند های متنوعی از لپ‌تاپ را دریافت میکنید و از انتخاب این فروشگاه برای خرید لپ‌تاپ در شیراز پشیمان نخواهید شد.

مشخصات کلی سورس کامپیوتر

  • آدرس: شعبه 1:شیراز-خیابان ملاصدرا-پاساژملاصدرا-زیرزمین پلاک 15
  • آدرس: شعبه 2:شیراز-خیابان ستارخان-مجتمع بهاران
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد

6. فروشگاه لپ‌تاپاستوک پارسیان

در صورتی که شما خواهان خرید لپ‌تاپ استوک هستید، لپ‌تاپ های استوک پارسیان دارای شرایط فروش عالی از جمله 7 روز گارانتی رایگان و همچنین1 سال گارانتی اختصاصی دارند و شما میتوانید از این فروشگاه خرید کنید.

 مشخصات کلی لپ‌تاپاستوک پارسیان

  • آدرس: بلوار مدرس - خیابان جانبازان - نبش خیابان محب شرقی - مرکز کامپیوتر پارسیان.4
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد

7. کلینیک لپ‌تاپو کامپیوتر ایرانیان

مجموعه ایرانیان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ در زمینه تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر با نام کلینیک لپ‌تاپ و پی سی ایرانیان آغاز نمود و پس از کسب تجربیات مختلف در زمینه تعمیرات وارد بازار لپ‌تاپ دست دوم شد و درحال حاضر علاوه بر فروش لپ‌تاپ این فروشگاه کیس و کامپیوتر استوک نیز می فروشد.

 

مشخصات کلی کلینیک لپ‌تاپو کامپیوتر ایرانیان

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای خیابان معدل، ساختمان کسری، طبقه دوم، واحد 208
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد

8. فروشگاه شهر فافا

فروشگاه اینترنتی شهر فافا از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده لپ‌تاپ و لوازم دیجیتالی در شیراز است. حوزه کاری این فروشگاه همانند دیجی 63 لپ‌تاپ به صورت تخصصی نبوده و طیف بسیار وسیع تری از کالا ها را پوشش می‌دهد. نظرات مثبت و منفی زیادی درباره این فروشگاه است که شما قبل خرید آنها را بخوانید.

مشخصات کلی شهر فافا

  • آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار زند
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد
  •  

دیگر فروشگاه های معتبر

علاوه بر تمامی این فروشگاه ها و پاساژ های معرفی شده در بالا، فروشگاه های دیگری نیز هستند که در شیراز اقدام به فروش انواع لپ‌تاپ گیمینگ و مهندسی از برند های معتبر بازار لپ‌تاپ می‌کنند.

این چند فروشگاه عبارتند از:

  • لپ‌تاپ پارت (واقع در پاساژ کامپیوتر مرکزی)
  • فروشگاه کامپیوتر طراحان (واقع درپاساژ پی سی سنتر)
  • فروشگاه لپ‌تاپ پارسیان (واقع در پاساژ کامپیوتر مرکزی)

جمع بندی

از شما ممنونیم که تا اخر مقاله همراه ما بودید، ما سعی کردیم که فروشگاه هایی همانند دیجی 63 که به صورت تخصصی کار می‌کنند و بهترین مراکز خرید لپ‌تاپدر شیراز را برای شما معرفی کنیم، امیدواریم که مطالب بالا برای شما مفید بوده باشه و در آخر حتما منتظر نظرات شما درباره فروشگاه های بالا هستیم.

 

کدخبر: 928172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟