بزرگترین شرکت های آژانس هواپیمایی کشور

 

در این مقاله، به بررسی بزرگترین شرکت های آژانس هواپیمایی کشور به ویژه علی بابا، سفر مارکت و سام سیر می پردازیم.

علی بابا

علی بابا

 

آژانس هواپیمایی علی بابا یکی از بزرگترین شرکت های این صنعت در کشور ما است که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. علی بابا با داشتن تجربه و تخصص در زمینه آژانس هواپیمایی، پرواز های متنوع و گسترده ای از جمله پرواز های داخلی، خارجی و چارتر را  به مشتریان خود ارائه می دهد تا سفری ایمن و راحت را تجربه کنند و از آن نهایت لذت را ببرند.

خدمات قابل ارائه آژانس هواپیمایی علی‌بابا

علی‌بابا علاوه بر فروش بلیط هواپیما خدمات دیگری به مشتریان خود ارائه می‌ دهد که به شرح زیر هستند:

·         تور داخلی: این شرکت هواپیمایی تورهای متنوع با قیمت ‌های مختلفی را ارائه داده که مشتریان بتوانند از این تورها با خطوط ریلی و هوایی بهره مند شوند.

·         تور خارجی: علاوه بر آن، شما می توانید به راحتی و با هزینه های مقرون به صرفه تورهای خارجی این شرکت را تجربه کنید.

·         رزرو هتل: یکی دیگر از خدمات این شرکت رزرو هتل است که کار را برای مسافران راحت می کند.

·         بلیط قطار: این شرکت تنها مخصوص فروش بلیط هواپیما نیست، بلکه در زمینه فروش بلیط قطار نیز خدماتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

·         خدمات آنلاین: علی بابا علاوه بر ارائه خدمات ذکر شده، به صورت 24 ساعته در حال پشتیبانی از مشتریان است. مشتریان می توانند در هر زمان از شبانه روز با یک تماس تغییرات لازم در جزئیات سفر خود را انجام دهند.

سفر مارکت

سفر مارکت

 

سفر مارکت نیز یکی دیگر از بزرگترین شرکت های آژانس هواپیمایی کشور است. این شرکت بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. البته این موضوع باعث نشده که کیفیت سفر کم شود، بلکه همچنان در حال افزایش کیفیت سفر در طول مسیر هستند. شما می توانید در سفر مارکت قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیمایی را با هم مقایسه کنید و در نهایت مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین پرواز را حتی در آخر هفته ها یا روزهای تعطیل دیگر خریداری نمایید.

ویژگی های سفر مارکت

در ادامه برخی از مزایای خرید بلیط از سفر مارکت را به شما معرفی می کنیم:

·         نمایش بلیط های هواپیما از بین صدها آژانس هواپیمایی که موجب صرفه جویی در زمان و داشتن بهترین انتخاب می شود.

·         اطمینان از اعتبار آژانس‌ها، چرا که سفر مارکت تنها با آژانس های معتبر که مجوز رسمی دارند، فعالیت می کند.

·         استفاده راحت از خدمات پشتیبانی برای تغییر روز سفر یا کنسل کردن بلیط هواپیما نیز امکان پذیر است.

سام سیر

سام سیر

 

آژانس هواپیمایی سام سیر نیز یکی دیگر از بزرگترین شرکت های آژانس هواپیمایی در کشور ایران است. این شرکت یکی از دقیق ترین سامانه ها برای خرید بلیط هواپیما است که خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات آژانس هواپیمایی سام سیر

در ادامه برخی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط سام سیر را به شما معرفی می کنیم:

 خرید بلیط هواپیما

امروزه با توجه به مشغله بالای افراد در زندگی و شلوغی و ترافیک در خیابان ها، آژانس هواپیمایی سام سیر با ایجاد سامانه خرید آنلاین کار را برای شما به میزان قابل توجهی آسان کرده است. علاوه بر آن، کاربران می توانند با انتخاب بلیط هواپیمای با کیفیت و مقرون به صرفه از سفر خود لذت ببرند.

رزرو بلیط داخلی و بلیط خارجی

بلیط هواپیما را می توان در اکثر آژانس های هواپیمایی رزرو کرد، اما توجه به نوع پرواز و خدمات ارائه شده در طول پرواز بسیار اهمیت دارد. سام سیر با ارائه بهترین خدمات امکان خرید بلیط های داخلی و خارجی را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهم کرده است.  

انتخاب ایرلاین

یکی از ویژگی های بارز شرکت سام سیر این است که به شما کمک می کند تا ایرلاین های داخلی و خارجی خود را انتخاب کنید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که ایرلاین ها با توجه به مقصد شما ممکن است به صورت دو طرفه به فروش برسند.

بلیط هواپیما چارتر

یکی از خدمات مهم سام سیر خرید بلیط هواپیما چارتر است. این نوع بلیط به دلیل داشتن هزینه کمتر نسبت به سایر بلیط های دیگر طرفداران زیادی دارد. البته این موضوع دلیلی بر کمبود کیفیت آن نخواهد بود، اما توصیه می شود که هنگام خرید این نوع بلیط ها دقت لازم را به خرج دهید، چرا که امکان کنسل کردن آن وجود ندارد.

نتیجه گیری

با توجه به بررسی های انجام شده، علی بابا، سفر مارکت و سام سیر به عنوان سه شرکت آژانس هواپیمایی بزرگ و معتبر در کشور ما شناخته شده اند. این شرکت ها با برخورداری از نیروی انسانی مجرب، فضای کاری مناسب و استفاده از فناوری های نوین، خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهند. همچنین، تلاش این شرکت های آژانس هواپیمایی برای توسعه و بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان، از مزایای آن ها است. مشتریان در صورت انتخاب هر یک از آژانس های هواپیمایی ذکر شده، بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد. 

کدخبر: 923793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟