برای جهیزیه کدامیک از محصولات فیلیپس را بخریم؟

 

خوشبختانه برند فیلیپس محصولات خانگی بسیاری را در مدل‌های مختلف عرضه می‌کندازاین‌رو نگرانی بابت تنوع، مدل، کارایی و کیفیت محصولات فیلیپس باقی نمی‌ماند.

تهیه اتو بخار مارک فیلیپس برای جهیزیه عروس

کمپانی فیلیپس انواع اتو بخار را با بهترین کیفیت به بازار ارائه کرده است و انتخاب یکی از مدل‌های آن کار دشواری استبه طور معمول قدرت اتو بخار فیلیپس در مقایسه با محصولات سایر برندها، بیشتر است و عملکرد بهتری دارد.

  1. اتو بخار مدل GC4909 برند فیلیپس

اتو بخار مدل GC4909 یکی از پیشرفته‌ترین محصولات تولیدشده توسط کمپانی فیلیپس استاین محصول با توجه به سایز، اندازه و وزنی که دارد به‌عنوان اتو خانگی مورداستفاده قرار می‌گیردعملکرد گرمایش این اتو بخار بسیار سریع و قوی است که موجب شده فرایند اتو کشیدن سریع‌تر انجام شودهمچنین به دلیل گرمای بی‌نظیری که این اتو ایجاد می‌کند، حرارت به بافت پارچه نفوذ کرده و چین‌وچروک‌های سخت را رفع می‌کندچنانچه اتو را بدون حرکت قرار دهید، پس از گذشت دو دقیقه به طور هوشمند و خودکار خاموش می‌شود.

در صورتی که اتو را در حالت استراحت بر روی پاشنه قرار دهید، پس از حدود هشت دقیقه خاموش می‌شودکفی این اتو با استفاده از سرامیک ساخته ‌شده است که در برابر خش مقاوم بوده و اتوکشی ساده لباس‌ها را ممکن ساخته استتوان مصرفی 3000 وات، سیستم قطع خودکار، سیستم ضد رسوب، طول کابل 2.5 متری و قدرت بخار بالا (250 گرم در دقیقهاز مهم‌ترین ویژگی‌های اتو بخار مدل GC4909 برند فیلیپس هستند.

  1. اتو بخار مدل GC4887/36 برند فیلیپس

اتو بخار مدل GC4887/36 یکی از عالی‌ترین محصولات کمپانی فیلیپس به شمار می‌آیداین اتو از طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالایی برخوردار استازاین‌رو برای اتوکشی انواع لباس عملکرد بسیار خوبی داردزیره این اتو از جنس T-Unique Glide (سرامیکاست و به همین دلیل در برابر خط‌وخش مقاوم بوده و بر روی پارچه به نرمی حرکت می‌کندبر روی دسته این اتو دکمه‌ای برای پاشیدن آب قرار گرفته است که به رفع چروک عمیق کمک می‌کند.

اتو بخار مدل

حداکثر توان مصرفی این اتو 3000 وات استحجم مخزن آب در نظر گرفته‌شده برای این آن 350 میلی‌لیتر استاین دستگاه فناوری بخاردهی مداوم دارد که بخار را از طریق منافذ کف، با سرعت 50 گرم در هر دقیقه خارج می‌کندخوب است بدانید این اتو فناوری تبخیر سریع را نیز در خود جای ‌داده استقابلیت بخاردهی عمودی در این اتو موجب شده تا بتوانید لباس‌های رسمی و مجلسی را به‌راحتی اتو کنیددسته ارگونومیک، تنظیم میزان بخاردهی، کابل برق با چرخش 360 درجه، سیستم تمیزسازی خودکار و مخزن ضد رسوب از دیگر ویژگی‌های این اتو بخار هستند.

تهیه سرخ ‌کن بدون روغن مارک فیلیپس برای جهیزیه عروس

چنانچه برای جهیزیه عروس قصد تهیه سرخ ‌کن بدون روغن را دارید، به لیست انواع سرخ کن بدون روغن فیلیپس نگاهی اندازیدبه طور معمول بیشتر سرخ‌ کن‌های این کمپانی کارآمد، مناسب و کاملاً به‌صرفه هستند.

  1. سرخ‌ کن مدل HD 9200 برند فیلیپس

مدل HD 9200 برند فیلیپس در لیست سرخ‌ کن‌های بدون روغن و قیمت مناسب قرار دارداین دستگاه از لحاظ ویژگی و امکاناتی همچون دیگر سرخ‌کن‌های فیلیپس است و فقط قیمت مناسب‌تری داردباید بیان نمود که این محصول برای افرادی که قصد تهیه سرخ ‌کن آنالوگ دارند، بهترین انتخاب محسوب می‌شودمهم‌ترین ویژگی این دستگاه مجهز بودن آن به تکنولوژی Rapid Air استدرواقع این دستگاه نوعی هوا پز است و سرخ‌ کردن مواد غذایی را با استفاده از هوا انجام می‌دهد.

ظرفیت مخزن این دستگاه حدود 800 گرم استبدنه این سرخ ‌کن با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ترکیب فلز و پلاستیک پلی‌کربنات ساخته می‌شودازاین‌رو در برابر حرارت و گرما مقاوم استتوان مصرفی 1400 وات، قابلیت تفکیک قطعات، سیستم قطع کن خودکار و هشدار در زمان تمام شدن برنامه از دیگر ویژگی‌های این محصول هستندجنس تابه اصلی این دستگاه نیز از تفلون است.

  1. سرخ ‌کن مدل HD9863 برند فیلیپس

یکی از جدیدترین مدل‌های سرخ ‌کن کمپانی فیلیپس، مدل HD9863 استظرفیت مخزن این دستگاه لیتر و توان مصرفی آن 2225 وات استاین سرخ‌کن از طراحی بسیار هوشمندی برخوردار است که فرایند پخت‌وپز را برای شما بسیار آسان می‌کندپایه‌های مستحکم و ضدلغزش این محصول موجب افزایش امنیت آشپزی شما می‌شودبدنه سرخ‌ کن مدل HD9863 از جنس پلاستیک مقاوم بوده که در برابر گرما، ضربه و خش بسیار مقاوم است.

هواپز بدون روغن، برنامه پخت، قابلیت تفکیک قطعات، سیستم قطع کن خودکار، صفحه‌نمایش لمسی، مجهز به تکنولوژی Rapid Air، تابه کیک‌پز مجزا و هشدار در زمان تمام شدن برنامه از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرخ‌ کن هستند.

برند فیلیپس

تهیه جاروبرقی مارک فیلیپس برای جهیزیه عروس

جاروبرقی یکی از لوازم‌ خانگی بسیار مهم است که نمی‌توان آن را در لیست جهیزیه عروس قرار ندادتوجه کنید که انواع جاروبرقی فیلیپس می‌توانند بهترین گزینه‌های شما برای خرید جاروبرقی باشند.

  1. جاروبرقی مدل FC9176 فیلیپس

جاروبرقی مدل FC9176 فیلیپس یکی از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می‌آید که دلیل این محبوبیت، ظاهر ساده و ویژگی‌های خاص آن استاین جاروبرقی از امکانات ویژه و تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند شده استاین جاروبرقی توان مصرفی 2200 وات و مکش 500 وات دارد؛ قدرت بی‌نظیر این محصول سبب رفع انتظارات شما می‌شود.

با نگاهی ساده متوجه خواهید شد که این جاروبرقی در دسته جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرار دارد؛ اما نکته مهم این است که کیسه این جاروبرقی یکبارمصرف استیعنی پس از پرشدن ظرفیت کیسه، قابلیت تخلیه و شستشوی آن وجود نداردجنس بدنه این جاروبرقی پلاستیک مستحکم و جنس لوله خرطومی آن ژله‌ای استلوله تلسکوپی، عدد پارویی، شعاع تحت پوشش متر، فیلتر بهداشتی Hepa 13، میزان صدا 78 دسی‌بل، مجهز به پارویی مخصوص پارکت و امکان کنترل بر روی دسته ازجمله ویژگی‌های این محصول هستند.

  1. جاروبرقی مدل FC9170 برند فیلیپس

یکی از بهترین جاروبرقی‌های کمپانی فیلیپس برای جهیزیه عروس، جاروبرقی مدل FC9170 است که قیمت بسیار مناسبی داردظاهر این کالا بسیار ساده و زیبا استاین جاروبرقی در دسته جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرار داردکیسه این جاروبرقی نیز یکبارمصرف استتوان مصرفی موتور 2200 وات، توان مکش 500 وات، میزان صدا 78 دسی‌بل، جنس بدنه پلاستیک، جنس لوله خرطومی ژله‌ای، دارای لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی Hepa 13 از بارزترین مشخصه‌های این جاروبرقی محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید برای تهیه جهیزیه عروس انواع محصولات باکیفیت این کمپانی را از نمایندگی فیلیپس (ایران فیلیپستهیه کنید.

 

کدخبر: 922033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟