جرثقیل‌هایی که همه کاره هستند

 

جرثقیل سقفی، یکی از انواع جرثقیل‌های پرکاربرد امروزه در این صنایع است. در گذشته استفاده از جرثقیل‌ها با محدودیت‌های زیادی همراه بود. به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دادند از ماشین آلات دیگری به جای آن‌ها بهره ببرند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، این نوع ماشین آلات صنعتی توانسته‌اند تا سطح بسیار بالایی پیشرفت کرده و کارکرد خیلی گسترده‌تر و بهتری از خود نشان دهند. در این مقاله می‌خواهیم شما را به صورت کامل با جرثقیل سقفی و خرید آن آشنا کنیم.

کاربردهای جرثقیل سقفی در صنایع مختلف

جرثقیل سقفی، جرثقیلی است که در سالن‌های سربسته و در امتداد سقف آن‌ها نصب می‌شود. این جرثقیل‌ها دارای دو عدد ریل و یک الی دو عدد پل هستند که وینچ بالابر روی آن‌ها نصب شده است. جرثقیل‌های سقفی می‌توانند تا 90 درصد کل محیط سالن را پوشش داده و انواع کالاها را در سه بعد مختلف جابجا نمایند.

در واقع حرکت عرضی (چپ و راست)، طولی (شمال و جنوب) و عمودی (بالا و پایین) برای این جرثقیل‌ها امکان‌پذیر است. انواع مدل‌های آن می‌توانند تناژهای بالا تا 100 تن را به راحتی حمل کنند. جرثقیل‌های سقفی در انواع سوله، کارگاه، خطوط تولید و مونتاژ کارخانه، انبار و سایر فضاهای سربسته می‌توانند کاربردی باشند.

فضایتان کم است و کارتان زیاد؟ اصلا نگران نباشید

اگر کارتان زیاد است و می‌خواهید از فضایتان نهایت استفاده را بکنید، جرثقیل سقفی بهترین گزینه است. این جرثقیل‌ها در سقف سالن نصب می‌شوند. بنابراین در کف سالن هیچ فضایی را اشغال نمی‌کنند. همچنین راندمان بسیار بالایی داشته و می‌توانند ساعت‌ها بدون هیچ مشکلی به کارکرد خود ادامه دهند. جرثقیل‌های سقفی دارای هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی بوده و مصرف انرژی آن‌ها بسیار کم است. با استفاده از این جرثقیل‌ها دیگر نیازی به نیروی کار زیاد نخواهید داشت. بنابراین این سازه‌ها از لحاظ اقتصادی جزء مقرون به صرفه‌ترین ماشین آلات صنعتی هستند.

عملکرد حرفه‌ای و در عین حال آسان

یکی از ویژگی‌های بارز جرثقیل سقفی، عملکرد بسیار حرفه‌ای و در عین حال آسان آن است. این جرثقیل‌ها دارای بالابر‌هایی بوده که از نوع زنجیری یا سیم بکسلی هستند. وصل کردن بار به این وینچ باعث می‌شود که بار تا ارتفاع زیادی بالا رود. کارکرد این تجهیزات از طریق یک ریموت به صورت کاملا اتوماتیک و از راه دور ممکن است. بنابراین کار کردن با این آن‌ها اصلا نیازی به تخصص و مهارت خاصی ندارد. بلکه تنها یک تکنسین برای کنترل عملکرد آن کافی می‌باشد.

در انتخاب انواع جرثقیل سقفی دستتان باز است

انواع جرثقیل سقفی

 

یکی از مزایای بزرگ جرثقیل سقفی که همواره استفاده از آن را برای همه صنایع فراهم کرده انواع مختلف مدل‌های آن می‌باشد. جرثقلی‌های سقفی در انواع یک پل و دو پل عرضه می‌شوند. در مدل یک پل، تنها یک عدد پل بر روی دو عدد ریل حرکت می‌کند و بالابر روی آن قرار می‌گیرد. این جرثقیل برای سالن‌هایی با عرض دهانه کمتر از 25 متر مناسب بوده و تا 10 تن بار را می‌تواند جابجا کند.

در جرثقیل سقفی دو پل، دو عدد پل با فاصله‌ای مشخص بر روی دو عدد ریل حرکت می‌کنند که بالابر روی آن‌ها نصب می‌شود. جرثقیل‌های دو پل قادر به جابه جایی بارهایی تا تناژ 100 تن و در ارتفاع‌های بسیار بالا هستند. این جرثقیل‌ها فضای بیشتری را اشغال کرده و برای سالن‌هایی با عرض دهانه بیشتر از 25 متر قابل نصب می‌باشند.

خرید انواع جرثقیل سقفی قدرتمند با ضمانت نامه کتبی

اگر قصد خرید جرثقیل سقفی باکیفیت با ضمانت نامه کتبی و رسمی دارید، بازرگانی قلی‌زاده بهترین انتخاب شما خواهد بود. بازرگانی قلی‌زاده سال هاست که در زمینه وارد کردن انواع بالابرهای سقفی و قطعات آن‌ها از کشورهای اروپایی فعالیت دارد. تمامی محصولات و قطعات ارائه شده توسط این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی و رسمی هستند. بنابراین با این ضمانت نامه می‌توانید از خدمات پس از فروش معتبر شرکت قلی‌زاده بهره‌مند شوید.

فروش انواع موتور گیربکس، الکتروموتور، وینچ بالابر و... تخصص شرکت قلی‌زاده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید جرثقیل‌های سقفی می‌توانید با کارشناسان شرکت قلی‌زاده تماس بگیرید.

بازرگانی قلی زاده، تنها وارد‌کننده برندهای معتبر جرثقیل سقفی در ایران

جرثقیل سقفی در ایران

 

جرثقیل قلی زاده، نماینده رسمی و تنها وارد‌کننده جرثقیل سقفی برندهای دماگ (DEMAG)، اشتال (STAHL) و آبوس (ABUS) در ایران است. می‌توانید انواع مدل‌های خارجی و آلمانی اورجینال را به صورت مستقیم از جرثقیل قلی‌زاده خریداری نمایید. این نمایندگی تمامی قطعات اورجینال مربوط به این ماشین آلات را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می‌دهد.

 

 

کدخبر: 920488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟