انتخاب رشته رایگان کلید طلایی موفقیت در کنکور

 

اما آیا همه می‌توانند از این آزمون موفق و سربلند بیرون بیایند؟ یا شاید بهتر باشد بگوییم چه کار کنیم که حتما در گروه افراد موفق قرار بگیریم؟

 برای گذارندن آزمون‌های بزرگی مانند کنکور نیاز به مشاوره و راهنمایی گرفتن دارید تا بتوانید از تجربه سایر افراد استفاده کنید و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. اما چطور می‌توان به این هدف دست پیدا کرد؟ برای اینکه به پاسخ این سوالات برسید و به راحتی انتخاب رشته کنکور 1402 را انجام دهید تا انتهای این مطلب در کنار ما بمانید.

چطور قبولی خود را در دانشگاه تضمین کنیم؟

 داوطلبان کنکور سراسری بعد از شرکت در آزمون در زمان مشخص وارد سایت سازمان سنجش می‌شوند و کارنامه خود را دریافت می‌کنند. بعد از دریافت کارنامه نوبت به موضوع بسیار مهم انتخاب رشته می‌رسد که می‌تواند مسیر زندگی هر داوطلب را تغییر دهد. به دلیل اهمیت این موضوع تقریبا تمام داوطلبان می‌خواهند بدون آزمون و خطا و با روشی دقیق کار انتخاب رشته را انجام دهند. یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار استفاده از انتخاب رشته رایگان مدرسه مجازی آی نو است.

 با استفاده از این کمپین انتخاب رشته رایگان شما متوجه می‌شوید که در کدام رشته محل‌های دانشگاهی می‌توانید قبول شوید. اما برای مشاوره و استفاده از رو‌ش‌های مختلف انتخاب رشته شما باید هزینه‌های گزافی پرداخت کنید که فشار اقتصادی زیادی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. اما ما خبر خوبی برای شما داریم. امکان انتخاب رشته کنکور صد در صد رایگان توسط مدرسه مجازی آی نو برای شما فراهم شده است و شما می‌توانید به راحتی از این امکان ارزشمند استفاده کنید. هدف مدرسه مجازی آی نو ایجاد عدالت اجتماعی و تحصیلی برای تمام دانش آموزان است و توانسته است قدم‌های بسیار بزرگی برای رسیدن به این  هدف والا بردارد.

 از این رو داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه به سایت آی نو از کمپین انتخاب رشته به صورت رایگان استفاده نمایند. به این شکل که شما باید رتبه خود را وارد کنید و سپس تنها با یک کلیک، رشته محل‌های دانشگاهی که در سال گذشته داوطلبان با رتبه شما در آن پذیرش شده‌اند را به شما نمایش می‌دهد. به این شکل می‌توانید به صورت آگاهانه نسبت به انتخاب رشته محل دانشگاهی مورد نظر خود که شانس قبولی بالایی در آن دارید اقدام کنید و به صورت تضمین شده وارد دانشگاه شوید.

انتخاب رشته رایگان کنکور 1402

انتخاب رشته رایگان کنکور 1402 حقیقت دارد؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. انتخاب رشته آنلاین کنکور در بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات آموزشی به داوطلبان عزیز ارائه می‌شود. اما نه به صورت رایگان بلکه با پرداخت مبالغی سنگین که گاها می‌تواند بعضی از داوطلبان را برای گرفتن مشاوره با مشکل مواجه کند. انتخاب رشته دانشگاهی موضوعی است که نباید به راحتی و بی توجه از کنار آن گذشت. داوطلبان زیادی بوده‌اند که با وجود دارا بودن رتبه کل خوب نتوانسته‌اند وارد دانشگاه شوند. زیرا انتخاب رشته آن‌ها به درستی انجام نشده است و در مقابل داوطلبانی بوده‌اند که با دارا بودن رتبه‌‌های نه چندان خوب در رشته محل‌های دانشگاهی خوبی پذیرفته شده‌اند.

 اینجا است که بحث مشاوره انتخاب رشته کنکور اهمیت خودش را بیش از پیش نشان می‌دهد و یک اهرم قدرتمند برای کامل کردن مسیر موفقیت داوطلبان می‌باشد. به طور معمول انتخاب رشته کنکور به صورت اینترنتی انجام می‌شود و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور شما به راحتی می‌توانید از هر جای ایران از این خدمت ارزشمند که توسط مدرسه مجازی آی نو ارائه می‌شود، استفاده کنید.

برنامه ریزی درسی برای کنکور ۱۴۰۳

برنامه ریزی درسی برای کنکور ۱۴۰۳

 داوطلبانی که نتواسته‌اند در کنکور ساال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شوند باید خودشان را برای کنکور سال بعد آماده کنند. این داوطلبان می‌توانند با برطرف کردن نقاط ضعف خود با قدرتی بیشتر در کنکور حاضر شوند و در رشته محل دانشگاهی مورد نظرشان پذیرفته شوند. اما برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی لازم است. شما می‌توانید از ویدیوهای آموزشی آن هم به صورت رایگان استفاده کنید و خودتان را برای شرکت در این آزمون بزرگ آماده کنید.

 در این ویدیوها اساتید مجرب و با تجربه اقدام به تدریس تمام دروس دوره متوسطه کرده‌اند و به تمام نکات لازم برای تست زنی نیز اشاره نموده‌اند. این  امکان ارزشمند در مدرسه مجازی آی نو تهیه شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. پس از فرصت استفاده کنید و همین الان وارد سایت آی نو شوید و از این ویدیوهای آموزشی استفاده کنید.

 در نهایت بعد از قبولی در مرحله اول و مجاز شدن به انتخاب رشته کنکور می‌توانید از خدمات مشاوره و انتخاب رشته آی نو استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از نرم افزار انتخاب رشته به صورت رایگان همیشه برای شما وجود دارد و لازم نیست در این مورد نگرانی به خود راه دهید. فقط کافی است با برنامه‌های مدرسه مجازی آی نو همراه شوید و قبولی خود را در کنکور قطعی کنید. 

 

کدخبر: 918556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟