انواع گچبری‌ اتاق پذیرایی+ نکات راهنمای انتخاب بهترین مدل

 

گچبری یکی از روش‌های زیباسازی و دکوراسیون داخلی است که از دوره‌های باستانی تا به امروز، مورد توجه و استفاده قرار گرفته‌است. این هنر با ترکیب معماری و دکوراسیون داخلی به ایجاد فضاهای منحصر‌به‌فرد و زیبا کمک می‌کند. تنوع طرح‌، الگو و شکل‌های مختلف این هنر باعث شده‌است که باتوجه به سلیقه و سبک ‌دکوراسیون خود، بهترین طرح گچبری دیوار را انتخاب کنید.

مجموعه گچبری هنربرتر یکی از بهترین و با سابقه ترین مجموعه های گچبری می باشد. جهت بازدید،مشاوره و استعلام قیمت گچبری دیوار تماس بگیرید.09123216508

انواع گچبری دیوار

1-گچبری دیوار کلاسیک

2-گچبری دیوار نئوکلاسیک

3-گچبری دیوار سنتی

4-گچبری دیوار مدرن

هستند که هرکدام از آن‌ها، باتوجه به سبک چیدمان اتاق پذیرایی وسلیقه شما، به‌کار برده می‌شوند.

در ادامه با جدیدترین ایده‌های گچبری دیوار ، مزایا و نکات راهنمای انتخاب بهتر مدل گچبری دیوار پذیرایی در کنار شما خواهیم بود. تا انتها با ما همراه باشید.

گچ‌بری دیوار در چه قسمت‌هایی از منزل اجرایی می‌شود؟

یکی از تفکرات اشتباه برخی از افراد، این است که گمان می‌کنند که گچبری فقط مختص سقف است و نمی‌توان از گچ‌بری روی دیوار استفاده کرد. درصورتی که محدودیتی از این بابت وجود ندارد و می‌توان در هر کجای از منزل، طرح گچبری دیوار را اجرایی کرد. در ادامه ۳ تا از بهترین فضاها را برای اجرای گچبری دیوار منزل معرفی می‌کنیم:

گچبری دیوار اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهم‌ترین فضاهای منزل است که همۀ ما حداقل ۸ ساعت از روز را در آنجا سپری می‌کنیم. از آنجایی که این فضا محلی برای آرامش و استراحت است، بنابراین مهم است که به طراحی و زیبایی آن توجۀ ویژه شود. یکی از اقدامات مثبت در این زمینه، اجرای گچ بری دیوار این قسمت است. طرح‌ها و سبک‌های مختلفی برای ایده‌پردازی گچبری دیوار اتاق خواب وجود دارد که باتوجه به سلیقۀ خود، می‌توانید یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

گچبری پشت تلویزیون

یکی از دیوارهای مهم و در مرکز توجه، دیوار پشت تلویزیون است. قاب گچبری دیوار پذیرایی پشت تلویزیون، یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌هایی است که می‌توانید برای زیباسازی فضای پشت تلویزیون و سالن پذیرایی به‌کار گیرید. توجه داشته باشید که مدل گچبری دیوار پذیرایی این قسمت، بهتر است که ساده اما شیک باشد.

گچبری دیوار پذیرایی

گچ بری دیوار پذیرایی، به‌عنوان یکی از بهترین ایده‌هایی شناخته می‌شود که زیبایی سالن پذیرایی را چندین برابر می‌کند. درواقع اگر این گچبری اصولی و بسیار شیک و تمیز انجام شود، جلوه‌ای خاص به اتاق پذیرایی می‌بخشد. قاب گچبری دیوار پذیرایی یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توان در این قسمت از منزل اجرایی کرد. جهت بازدید،مشاوره و استعلام قیمت گچبری دیوار تماس بگیرید.09123216508

گچبری دیوار

 

جدیدترین ایده‌های گچبری سالن پذیرایی

سالن پذیرایی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است که زیبایی و آراستگی آن، نقش مهمی درشیک‌تر به‌نظر رسیدن دکوراسیون منزل دارد. یکی از بهترین طرح‌هایی که می‌توان برای افزایش جذابیت این بخش از منزل انجام داد و تقریباً همۀ ما ایرانی‌ها به آن علاقه‌مند هستیم، گچبری دیوار است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای اجرای گچبری این است که هیچ محدودیتی در طرح و رنگ ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید، دیوارهای سالن پذیرایی را مطابق با سلیقۀ خود طراحی کنید. در ادامه ایده‌های جذاب و جدید گچبری برای اتاق پذیرایی شرح داده شده‌است:

گچبری دیوار ساده و شیک

اگر قصد دارید طرحی را برای دیوارهای پذیرایی خانه خود اجرا کنید که هرگز قدیمی نشود، گچبری دیوار ساده و شیک بهترین انتخاب است. یکی از دیوارهای خانه مانند دیوار پشت تلویزیون یا دیوارهای کنار پنجره را برای اجرای این طرح جذاب انتخاب کنید و درنهایت از نتیجۀ فوق‌العاده تماشایی آن لذت ببرید.

گچبری دیوار پذیرایی جدید

از جدیدترین طراحی دیوار پذیرایی، می‌توان به ترکیب گچبری‌های موتیف دیوار با آینه کاری و نقاشی روی دیوار اشاره کرد. اگر سالن پذیرایی شما دارای متراژ بالایی است، می‌توان از طرح‌های شیک‌تر و متنوع‌تری استفاده کرد. به این منظور سعی کنید که گچبری را به همراه سایر المان‌های دکوراسیون مانند پتینه به‌کار گیرید.

گچبری دیوار پذیرایی

جدیدترین طراحی دیوار پذیرایی

استفاده از طرح‌های گچبری  دیوار ساده ، با استفاده از نورپردازی‌های اصولی، می‌تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را زیبا و متفاوت کند. ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک، ایدۀ جذاب دیگری است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

جهت بازدید،مشاوره و استعلام قیمت گچبری دیوار تماس بگیرید.09123216508

 

مزایای گچ ‌بری دیوار

گچبری دیوار اتاق خواب و سالن پذیرایی نقش مهمی در زیباسازی فضای منزل ایفا می‌کند و مزایای بسیاری دارد. گچبری دیوار پذیرایی ساده و آسان است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود که این مورد یکی از بزرگ‌ترین مزایای گچ‌بری دیوارها، محسوب می‌شود. از آنجایی که این هنر انتهایی ندارد، می‌توان از انواع الگو و طرح‌ها برای گچبری دیوار پذیرایی جدید استفاده کرد. این طراحی‌ها به جذابیت و زیبایی فضا کمک شایانی می‌کند.

1-امکان ترمیم گچبری دیوار اتاق خواب و سالن، از دیگر مزایای اجرای این تکنیک برای فضاهای داخلی است. به این ترتیب و در صورت ایجاد مشکل، می‌توان آن‌ها را با کم‌ترین هزینه ترمیم و احیا کرد.

2- نورپردازی با نورهای مخفی و مستقیم، می‌تواند به گچبری روی دیوار جلوه‌ای زیبا و حجم بیشتری بدهد. بنابراین توصیه می‌شود که در کنار انتخاب گچبری دیوار پذیرایی ساده، از تأثیر نور بر افزایش چشم‌گیری آن غافل نشوید.

3-دوام و مقاومت گچبری‌ها ازجمله دیگر مزایای استفاده از این تکنیک برای زیباسازی فضای داخلی منازل است، اما قیمت گچبری دیوار پذیرایی دیگر مزیتی است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. با کمترین هزینه و بهره‌گیری از کمی خلاقیت، می‌توان زیباترین طرح‌ها را اجرایی کرد.

جهت بازدید،مشاوره و استعلام قیمت گچبری دیوار تماس بگیرید.09123216508

نکات راهنمای انتخاب بهترین مدل گچبری

استفاده از گچ‌بری به‌عنوان یک مادۀ ساختمانی چندکاره، جذابیت زیادی به دیوارها و سقف‌های ساختمان اضافه می‌کند. نکاتی وجود دارند که با توجه به آن‌ها، می‌توانید زیباترین و بهترین گچبری‌های دیوار را انجام دهید. در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم :

·  سبک دکوراسیون:

ابتدا سبک دکوراسیون داخلی فضای موردنظر خود را تعیین کنید. آیا فضای شما کلاسیک، مدرن، روستیک یا سنتی است؟ انتخاب گچبری باید با سبک کلی دکوراسیون، سازگاری داشته باشد.

·  طرح و زیبایی:

توجه به طرح‌ها و زیبایی گچبری بسیار مهم است. طرح‌های هندسی، گل‌ها و مجسمه‌ها را بررسی کنید و موردی را انتخاب کنید که با سلیقۀ شما هماهنگ‌تر است.

·  اندازه و ابعاد فضا:

در انتخاب گچبری، به اندازه و ابعاد فضا توجه کنید. اگر فضای بزرگی دارید، می‌توانید از طرح‌های بزرگ‌تر و جزییات دقیق‌تر استفاده کنید، اما در فضاهای کوچک‌تر، طرح‌های ساده‌تر انتخاب‌های بهتری هستند.

·  رنگ‌ها:

انتخاب رنگ‌های مناسب برای گچبری نیز اهمیت دارد.مجموعه مجتبی پارسایی پتینه کاری را بصورت تخصصی انجام می دهد

·  بودجه:

در آخر، توجه به قیمت گچبری دیوار پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. گچبری‌هایی با طرح‌ها و الگوهای پیچیده، قیمت بیشتری دارند. بهتر است که در هنگام ثبت سفارش، به این نکات توجه کنید.

سخن پایانی

گچبری، هنری است که از گذشته تا امروز در دکوراسیون داخلی و زیباسازی منازل مورد استفاده قرار گرفته‌است. شما می‌توانید با استفاده از طرح‌ها و الگوهای مدنظر خود، از طرح‌های ساده تا پیچیده را اجرایی کنید. برای آن‌که نهایتاً از نتیجۀ کار رضایت داشته باشید، لازم است که از خدمات بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان دکوراسیون داخلی بهره بگیرید. مجموعه گچبری هنربرتر متشکل از استادکاران گچبر حرفه ای می باشد.جهت بازدید،مشاوره و استعلام قیمت گچبری با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

 

کدخبر: 918303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟