درخشش سیدمحمد ماهان میرنصیری مدال آور جوان ایرانی در آکادمی علوم نیویورک !

 

 سیدمحمد ماهان میرنصیری نوآور و مدال آور ایرانی تقدیرنامه آکادمی علوم نیویورک را دریافت کرد. 

این مدال آور جوان که پیش از این با برنده شدن مدال طلا و جایزه ی ویژه جشنواره نوآوری و اختراعات انگلستان، مدال طلا مسابقات نوآوری مالزی، ایران، امارات متحده عربی و ...  افتخار آفرینی کرده بود، این بار با دریافت تقدیرنامه آکادمی علوم نیویورک افتخاری دیگر برای کشور عزیزمان ایران رقم زد. 

آکادمی علوم نیویورک ( the new york academy of sciences) دومین آکادمی علمی قدیمی در آمریکا است که از حدود سال های 1817 میلادی فعال بوده است. این آکادمی میزبان دانشمندان برجسته ای از سراسر دنیا از جمله بیش از 7  دانشمند و محقق برنده ی جایزه ی نوبل بوده است.

تقدیرنامه سیدمحمد ماهان میرنصیری

جوانان ایرانی با  همت والا و درخشش در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی در سرتاسر دنیا همواره نام میهن عزیزمان را در صدر کشور های پیش رو حفظ کرده اند. همانطور که روز به روز شاهد پیشرفت  و افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان ایرانی در تمامی مراحل و رشته ها مانند قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران در جهان هستیم از این رو باید تلاش کنیم تا با حفظ سرمایه های انسانی کشور در راستای تعالی بیش از پیش این مرز و بوم قدم برداریم. 

سیدمحمد ماهان میرنصیری با رهبری گروهی متشکل از جوانانی از آمریکا، مصر ، ایران و قطر پروژه ی خود در رقابت های چالش ایده ی برتر دپارتمان جوانان آکادمی علوم نیویورک را با موفقیت به پایان رساند. 

ابتکار سید محمد ماهان میرنصیری [ Seyedmohammadmahan Mir Nasiri] با عنوان شهر هوشمند سازگار با تغییرات اقلیمی زمرد موفق به طی کردن تمامی مراحل این چالش شد. رقابت های شاخه ی جوانان آکادمی علوم نیویورک با حضور  محققین و نوآوران جوان  بیش از 30 کشور دنیا در بین سال های 2022 و 2023 برقرار بود.

 

کدخبر: 909920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟