معرفی بهترین آژانسهای مسافرتی در ایران

 

آویسا تراول، دالاهو، الی گشت و مقتدرسیر تابان را می‌توان در جمع بهترین آژانس‌های مسافرتی در ایران بر شمرد، مجموعه‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی برتر 

اما سوال این جاست که چه ویژگی‌هایی، یک آژانس مسافرتی را نسبت به دیگر رقبای خود، در جایگاه برتری قرار می‌دهد؟ اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند، رضایت مشتریانی است که با آن مجموعه سفر کرده و نظرات مثبت خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده‌اند. مدیریت حرفه‌ای و پاسخگویی از دیگر نکات مهم به حساب می‌آید. حتما آژانسی که با کارشناسان مجرب و کار بلد شما را قبل از سفر راهنمایی خواهند کرد، از دیگر رقبا بهتر هستند.

داشتن مجوزهای لازم از جمله مجوز سازمان گردشگری، برگزاری تورهای متنوع، خدمات کامل و با کیفیت، برخورد مناسب و همراهی با مسافر در تمامی مراحل سفر از جمله دیگر امتیازات یک آژانس مسافرتی قوی محسوب می‌شود. در نهایت، قیمت مناسب نسبت به خدمات را نیز نباید فراموش کرد که شرکت‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در این زمینه سرآمد هستند.

۴ آژانس مسافرتی برتر ایران

و اما در نهایت با توجه به ویژگی‌هایی که از آن‌ها اسم بردیم، این چهار گزینه در حال حاضر، بهترین آژانس‌های مسافرتی در میان شرکت‌های مشغول در ایران به شمار می‌آیند:

•    آویسا تراول

آویسا تراول با سابقه‌ای طولانی در برگزاری تورهای گردشگری و درصد بالای رضایت بین مشتریان خود، از جمله برترین شرکت‌های مسافرتی در ایران به حساب می‌آید که سفرهای متعددی به نقاط مختلف ایران و جهان را برنامه‌ ریزی می‌کند. این مجموعه با فراهم آوردن شرایطی ایده‌آل و قیمت‌های پایین در تورهای گردشگری و همچنین ارائه خدمات بسیار خوب و متنوع، توانسته به اهداف خود رسیده و در نهایت به عنوان یک مجموعه خوش‌نام و موفق به فعالیت خود ادامه دهد. 

از جمله ویژگی‌های مهم آویسا تراول، برخورد بسیار خوب کارکنان حرفه‌ای این مجموعه و مشاوره عالی در زمینه سفر به مقاصد مختلف است. آویسا تراول تورهای متنوعی را به مقاصد دور و نزدیک اجرا می‌کند. یکی از چیزهایی که به محبوبیت این شرکت افزوده، تورهای فوق‌العاده عالی آن برای مقاصد جنوب شرق آسیا مثل بالی، ویتنام، سریلانکا، تایلند و مالزی است. چیزی که در تخصص آویسا تراول بوده و تجربه این مجموعه در برپایی چنین تورهایی، سفری جذاب و عالی را برایتان رقم خواهد زد.

ارائه تورهای لحظه آخری، قیمت عالی نسبت به خدمات و تخفیف‌های متنوع در طول سال، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که آویسا تراول را به مجموعه‌ای متمایز نسبت به دیگر شرکت‌های گردشگری در ایران بدل می‌کند.

شماره تماس: ۰۲۱۴۱۵۳۵

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، نبش خیابان وطنی، پلاک ۵۰، طبقه ۱ 

معرفی بهترین آژانسهای مسافرتی در ایران

•    الی گشت

الی گشت را باید یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های گردشگری در کشورمان به حساب آورد که تورهای متعددی در طول سال هم برای مقاصد داخلی و هم خارجی برگزار کرده و جزو مجموعه‌های خوشنامه در ایران به حساب می‌آید. این آژانس مسافرتی در کنار ارائه تورهای گردشگری، برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و چیزهایی از این دست نیز فعالیت کرده و این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت ریالی، بتوانید هتل‌های مختلف در دنیا را تهیه نمایید.

الی گشت کار خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و بسیاری از مقاصد توریستی و مهم جهان را پوشش می‌دهد. همچنین، امکانات مناسبی که مجموعه الی گشت در سایت خود مهیا کرده، امکان مقایسه مناسب تورهای مختلف را برای مشتریان فراهم آورده و مسیر خرید را برای مسافران، ساده می‌کند. در مجموع، این شرکت را باید یکی از کامل‌ترین آژانس‌های مسافراتی در ایران به حساب آورد و از این حیث، آن را در زمره بهترین‌ها قرار داد.

شماره تماس: ۰۲۱۸۵۴۰

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

الی گشت

•    مقتدرسیر تابان

مقتدرسیر تابان نیز یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافرتی و جهانگردی است که در سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرده است. این مجموعه نیز در کنار برگزاری تورهای خارجی متنوع، تورهای داخلی را نیز در برنامه‌های خود داشته و سفرهایی را برای مقاصدی همچون کیش، قشم یا مشهد برپا می‌کند. مقتدرسیر تابان با بهره گیری از نیروی مجرب و دانش‌آموخته صنعت گردشگری، یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی و مشاوره را در میان شرکت‌های مختلف داشته و این یکی از مهم‌ترین ویژگی و برتری آن نسبت به دیگر شرکت‌ها می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های مجموعه مقتدرسیر تابان نسبت به دیگر شرکت‌ها می‌توان به برنامه‌ریزی بسیار خوب و ارائه خدمات عالی در طول سفر اشاره کرد. تنوع عالی هتل‌هایی که شما می‌توانید برای سفر انتخاب کنید و در نظر گرفتن خطوط هوایی مختلف باعث شده تا تورهای در نظر گرفته شده، دقیقا مطابق با سلیقه مشتریان باشد و از ابتدا تا انتهای سفر نیز، از پشتیبانی شرکت بهره خواهید برد. 

البته ناگفته نماند که فارغ از تجربه‌ی مقتدرسیر تابان در برگزار تورهای گردشگری در مسیرهای مختلف توریستی، این شرکت با عقد قراردی با خط هوایی نوردویند، یکی از اصلی‌ترین برگزار کنندگان تورهای لوکس روسیه در ایران بوده و از این حیث، کاملا از دیگر رقبایش متمایز است.

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۲۱۲

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان حصاری، مجتمع تجاری راز، طبقه همکف و اول

•    دالاهو

دالاهو از دیگر آژانس‌های مسافرتی در لیست امروزمان است. این شرکت عمده تمرکز خود را بر روی سفرهای طبیعت گردی گذاشته و از این زمینه، بدون شک در رتبه اول میان شرکت‌های مختلف ایرانی محسوب می‌شود. البته این تنها زمینه فعالیت شرکت دالاهو نیست و تورهای داخلی و خارجی مختلفی از طرف دالاهو برگزار می‌شود که امکان شرکت در آن‌ها را خواهید داشت.

این شرکت کار خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و جدا از تورهای داخلی، سفرهای یک روزه و تورهای تخصصی، تورهای خارجی به مقاصدی همچون روسیه، گرجستان، ویتنام، فیلپیین و ... را نیز برگزار کرده و حتی مسیرهای جالبی همچون کوبا، آفریقای جنوبی یا ماداگاسکار را نیز می‌توانید در لیست تورهای آن‌جا ببینید.  

آدرس: تهران، یوسف‌آباد، خیابان فتحی شقاقی، نرسیده به ولیعصر، پلاک ۸، ساختمان هما، واحد ۵

شماره تماس: ۰۲۱۴۱۶۶۳۰۰۰

 

کدخبر: 907631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟