آیا خرید در تور دبی ارزان تر از آمریکا است؟

 

تور دبی بهترین گزینه برای انتخاب لباس های برند زنانه، مردانه، بچگانه و نوجوان است. اکثر مسافران آمریکایی که به تور ارزان دبی سفر می‌کنند می‌خواهند بدانند خرید در دبی ارزان‌تر از آمریکا است تا اگر اینطور است، به محض ورود به دبی می‌توانند از فرودگاه دبی خرید کنند. در این مقاله از توریاب |  به بررسی مبحث ارزانتر خرید در دبی نسبت به آمریکا می پردازیم و همچنین به معرفی مراکز خرید لوکس و ارزان دبی می پردازیم.

آیا خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است؟

دبی مانند تمام شهرهای دنیا دارای بازارها و مراکز خرید ارزان و گرانی است. به عنوان مثال مرکز خرید زورلو در تور استانبول یکی از گران ترین مراکز خرید استانبول است. اما، شما می توانید با بازدید از یکشنبه بازار استانبول، خرید بسیار ارزانی را تجربه کنید.

دبی هم همینطوره و مراکز خرید بسیار مجلل و گران قیمت و ارزانی داره. اما به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا خرید در دبی از آمریکا ارزانتر است، باید بگوییم که با توجه به ارزش واحد پول امارات، دلار در این کشور ارزش بالایی دارد، بنابراین اگر با دلار همراه باشید. شما و تبدیل به درهم خرید در دبی ارزان تر از ایالات متحده خواهد بود.

اکنون که پاسخ این سوال را می دانید که آیا خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است، می توانید با خیالی آسوده در تور لحظه آخری دبی خرید کنید. در ادامه تعدادی از ارزان ترین و گران ترین مراکز خرید دبی را معرفی می کنیم.

  • مرکز خرید دبی

اوت لت مال یکی از بهترین مکان ها برای خرید ارزان در دبی است. در اینجا طیف وسیعی از کالاهای لوکس از برندهای طراح مانند Stella McCartney، Givenchy و Tod's و برندهای ورزشی مانند Aldo، Adidas و Wrangler با قیمتی کمتر از قیمت اصلی خود به فروش می رسند. اما چگونه؟ فروشگاه های برند معروف و گران قیمت مانند Harvey Nichols، Boutique One و Bloomingdale اقلام فصل قبل خود را به مرکز خرید اوت لت می فرستند و این اجناس که دیگر در مجموعه فصل جدید این برند وجود ندارند، با قیمت کمتری به فروش می رسند.

آدرس: دبی لند، بزرگراه دبی - العین (66)

وب سایت: DubaiOutletMall.com .

  • دهکده اوت لت دبی

اگر می خواهید بدانید چرا خرید در دبی ارزان تر از ایالات متحده است، به Outlet Village بروید. دهکده اوت لت دبی بهشت ​​کسانی است که به دنبال خرید کامل لباس ارزان هستند. این مجموعه بزرگترین برندهای پوشاک لوکس و اجناس درجه یک را با نازلترین قیمت عرضه می کند. برندهایی مانند آدیداس، کالوین کلاین، آرمانی، DKNY، روبرتو کاوالی و تامی هیلفیگر در Outlet Village حضور دارند.

علاوه بر خرید، می توانید از رستوران های بین المللی و انواع غذاها از جمله برگر، غذاهای عربی، هات داگ، پیتزا، سالاد و بستنی نیز لذت ببرید. بخش Play Park نیز برای کسانی مناسب است که می خواهند در حین خرید کمی تفریح ​​کنند.

آدرس: جبل علی، نزدیک پارک ها و استراحتگاه های دبی

وب سایت: TheOutletVillage.ae

  • مرکز خرید کاراما

کاراما مال که به بازار کاراما نیز معروف است، یکی از ارزان ترین مراکز خرید دبی است. محصولات این فروشگاه قیمت بسیار مناسبی دارند و این بازار به قیمت پایین در دبی معروف است.

در این فروشگاه باید برای هر چیزی که می خواهید بخرید تخفیف بگیرید و به تلاش فروشندگان برای فروش کالاهای خود توجه نکنید. در بازار کرامه می توانید سوغاتی، پارچه، آثار فرهنگی عربی، تی شرت، کیف دستی، کامپیوتر، کیف پول، عینک، ساعت و موبایل بخرید.

رستوران های ارزان قیمتی در این بازار وجود دارد که غذاهای خوشمزه هندی، پاکستانی، فیلیپینی و سریلانکا سرو می کنند. این بازار مکانی عالی برای مسافران با بودجه کم است.

آدرس: خیابان 18B، جنب بازار ماهی کاراما

ساعات کاری : همه روزه

دبی مال; بزرگترین مرکز خرید دنیا

  • دبی مال; بزرگترین مرکز خرید دنیا

اگر موضوع «خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است» برایتان مهم نیست و اگر می خواهید یک خرید بسیار مجلل را تجربه کنید، به دبی مال بروید. مرکز خرید دبی یکی از بخش های پروژه عظیم برج خلیفه، بلندترین برج جهان است.امروزه دبی مال را بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی جهان می دانند که چند روز زمان لازم است تا بتوان از برخی از فروشگاه های آن بازدید کرد. دبی مال در سال 2008 با 1000 فروشگاه افتتاح شد و در چند سال گذشته به 1200 فروشگاه رسیده است. مزیت بزرگ این مرکز خرید نزدیکی آن به مرکز شهر است و هتل های مجلل آن آن را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است.

سرگرمی در دبی مال

به غیر از شعبه‌های برندهای معتبر بین‌المللی در دبی مال، امکانات رفاهی زیادی مانند آکواریوم دبی، پیست یخ، سینما و رستوران‌ها برای همه سلیقه‌ها وجود دارد. بنابراین در اینجا می توانید یک روز شاد و فراموش نشدنی را در حین خرید داشته باشید. علاوه بر این، اگر به طلا علاقه دارید، دبی مال بازاری باشکوه و جذاب دارد که حتی اگر قصد خرید ندارید، باید از آن دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه های دبی مال، بزرگترین شیرینی فروشی جهان است که یک شیرینی فروشی 930 متر مربعی است. برای از امکانات این مرکز خرید به ۲ یا ۳ روز زمان نیاز دارید.

دبی مال

مرکز خرید وافی سیتی; شکوه معماری مصر در دبی

شهر وافی بدون شک یکی از مجلل ترین مراکز خرید دبی است. حتما می پرسید چرا؟

این مرکز خرید با تاثیر معماری باشکوه مصری به شکل مخروط هایی با پنجره های بزرگ طراحی شده است. بر روی دیوارها تصاویری از فراعنه و بزرگان مصر به چشم می خورد و مجسمه های فراعنه مصر نیز در بیرون قرار گرفته اند تا جلوه ای متفاوت و باشکوه خلق کنند.قیمت شهر وافی نسبتا بالاست و قبل از رفتن به آنجا باید بدانید که به یکی از گران ترین مراکز خرید خواهید رفت. اما نگران نباشید و همیشه فروشگاه های تخفیف دار وجود دارد.

تنوع در شهر وفی

350 فروشگاه، 30 رستوران، یک فروشگاه بزرگ و یک هایپر مارکت در شهر وافی وجود دارد. شما می توانید تمام غذاهایی را که فکر می کنید و می خواهید در هایپر مارکت پیدا کنید.شهر وافی با مترو به راحتی قابل دسترسی است. نزدیکترین ایستگاه مترو به شهر وافی، Health Care City در خط سبز مترو است. برای قدم زدن در این مرکز خرید هم حتما باید کفش مناسب بپوشید چون بزرگ است و پیاده روی طولانی در انتظار شماست!

در انتها

در این مقاله به بررسی «خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است» و ارزان ترین و گران ترین مراکز خرید دبی را معرفی کردیم. اما مراکز خرید دبی چیزی فراتر از این چند مرکز خرید هستند. با کمی جستجو، مراکز خرید زیادی را در دبی پیدا خواهید کرد که می توانید از خرید آنها لذت ببرید.

آیا خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است؟

بله، با توجه به ارزش واحد پول امارات در برابر دلار آمریکا، خرید در دبی ارزان تر از آمریکا است.

بهترین مراکز خرید دبی کدامند؟

دبی مال، امارات مال، مرکز خرید برجمان، مرکز خرید اوت لت و غیره.

 

کدخبر: 907469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟