قفل هوشمند اثر انگشتی یا تشخیص چهره؟

 

بااین‌حال، دو نوع قفل هوشمند بیشتر موردتوجه قرار گرفته که شامل قفل هوشمند اثر انگشتی و تشخیص چهره می‌شود. هر دو این فناوری‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی هستند. به عنوان مثال، قفل هوشمند اثر انگشتی با دقت بالا و قابلیت تشخیص فرد بر اساس اثر انگشت، امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد. درحالی‌که قفل هوشمند تشخیص چهره با استفاده از تکنولوژی تشخیص صورت، سرعت و سهولت در استفاده را به همراه دارد. طبق این تفاوت‌ها، باید به بررسی کاربردهای هر دو نوع قفل هوشمند اثر انگشتی و تشخیص چهره پرداخت تا درنهایت بتوان انتخاب بهینه و مناسب‌تری داشت.

آشنایی با قفل‌های بیومتریک

با انواع قفل‌های بیومتریک آشنا شوید.

قفل‌های بیومتریک از اطلاعات قابل‌شناسایی شخصی برای باز کردن قفل درب استفاده می‌کنند. این قفل‌ها با بهره‌گیری از یک اسکنر حرارتی یا نوری، اثر انگشت افراد را ذخیره می‌کنند. قفل‌های بیومتریک بسیار کاربردی هستند و بدون نیاز به کلیدهای فیزیکی، خدمات امنیتی موردنیاز را ارائه می‌دهند. استفاده از قفل‌های بیومتریک باعث می‌شود تا شما بتوانید از یک فناوری ارزیابی و تحلیل متناسب با تشخیص ویژگی‌های رفتاری و فیزیکی انسان کمک بگیرید. این ارزیابی برای هر کس منحصربه‌فرد است و هیچ‌گونه شباهتی با ارزیابی‌های فرد دیگر ندارد. با استفاده از این فناوری در قفل هوشمند بیومتریک، هویت فرد با اطمینان بیشتری تأیید می‌شود.

با توجه به تنوع چشمگیری که در قفل‌های هوشمند بیومتریک وجود دارد، افراد می‌توانند با توجه به بودجه مدنظر و نیاز خود در زمینه حفظ امنیت، یکی از انواع قفل‌های هوشمند بیومتریک را انتخاب کنند. این تنوع شامل قفل بیومتریک اثر انگشتی، قفل بیومتریک تشخیص صدا، تشخیص چهره، تشخیص خطوط کف دست و تشخیص عنبیه چشم می‌باشد. این فناوری‌ها درنهایت به افراد این امکان را می‌دهند تا بتوانند از جان، مال، املاک و حتی داده‌ها و اطلاعات حیاتی خود با امنیت بالاتری محافظت نمایند. اما در میان فروشندگان بسیاری که به ارائه این محصولات می پردازند، شما می‌توانید با خرید قفل هوشمند تنسر لاک، بهترین گزینه را انتخاب نمایید؛ چراکه این شرکت توانسته تلفیقی از بهترین ویژگی‌ها و فناوری‌های هوشمند را در قفل‌های خود تعبیه نماید تا امنیت را به حد بالایی برساند.

ویژگی‌های قفل هوشمند اثر انگشتی

قفل‌های اثر انگشتی با استفاده از تکنولوژی بیومتریک، امنیت بسیار بالایی را برای دسترسی به محیط موردنظر فراهم می‌کنند. این قفل‌ها با تشخیص الگوی یکتا و منحصربه‌فرد اثر انگشت فرد، فقط به کاربران مجاز دسترسی ورود به محل‌های مدنظر را می‌دهند. استفاده از قفل‌های اثر انگشتی، علاوه بر امنیت، راحتی و سرعت بالایی را نیز به همراه دارد. شما با قراردادن انگشت خود روی سنسور، به‌سادگی می‌توانید ورود و خروج امنی را تجربه نمایید. همچنین قفل‌های اثر انگشتی در تشخیص و شناسایی الگوی انگشت بسیار دقیق و کارآمد عمل می‌کنند. به دلیل وجود همین مزایا، سرمایه‌گذاری روی قفل‌های اثر انگشتی به عنوان یکی از راه‌های ارتقای امنیت و راحتی دسترسی به محل‌های مختلف، بسیار پربازده و جذاب است.

با قفل هوشمند تشخیص چهره آشنا شوید.

قفل درب با تشخیص چهره یکی از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند است که با اتصال به تکنولوژی شناسایی چهره، امکان دسترسی به ساختمان‌ها و منازل را بدون نیاز به لمس فیزیکی فراهم می‌کند. این نوع قفل، از ویژگی‌های خاصی با شناخت چهره فرد برای اعطای مجوز ورود، استفاده می‌کند. با کمک فناوری تشخیص چهره، دسترسی سریع و آسان به ساختمان‌ها بدون نیاز به حمل کلیدها و کارت‌های ورودی فراهم می‌شود که این موضوع، منجر به سرعت عمل در ورود و خروج افراد می‌گردد. همچنین، دقت بالایی در تشخیص چهره و جلوگیری از تقلب در این نوع قفل‌ها وجود دارد که مانع از بروز خطا برای چهره‌های شبیه به هم می‌شود.

قفل هوشمند بیومتریک تشخیص چهره

مقایسه قفل هوشمند اثر انگشتی با تشخیص چهره

تشخیص اثر انگشت به زاویه خاصی از دوربین بستگی ندارد و می‌تواند هویت هر فرد را با دقت بیشتری نسبت به سیستم‌های تشخیص چهره تأیید کند. بااین‌حال، سیستم‌های شناسایی چهره نیز روزبه‌روز درحال‌توسعه و پیشرفت هستند که نتیجه آن، دقت بیشتر و امنیت بالاتر است. تشخیص عنبیه که با تشخیص صورت افراد تلفیق شده، الگوهایی را در چشمان فرد تشخیص می‌دهد که به اندازه اثر انگشت منحصربه‌فرد هستند و می‌توان آن‌ها را از راه دور ثبت کرد. تشخیص عنبیه را می‌توان در سیستم‌های تشخیص چهره تعبیه کرد تا همانند دقت اثر انگشت، امنیت بالاتری برای افراد به وجود آورد. این در حالی است که شما با کمک قفل‌های تشخیص چهره، احراز هویت بدون تماس فیزیکی را تجربه می‌کنید. با این ‌تفاسیر، تشخیص عنبیه هنوز هم محدودیت‌هایی دارد؛ مانند نیاز به دوربین‌های خاص و زمان طولانی برای اسکن. درنتیجه می‌توان ادعا کرد که سیستم تشخیص اثر انگشت، به عنوان دقیق‌ترین روش احراز هویت بیومتریک شناخته می‌شود.

خرید بهترین قفل هوشمند

قفل هوشمند از کجا بخریم؟

تنسر لاک به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان قفل‌های هوشمند و با داشتن ویژگی‌های برجسته، توانسته در مقایسه با رقبای خود عملکرد متمایزی نشان دهد. این شرکت با استفاده از متریال باکیفیت و درجه یک، قفل‌های مقاوم، پایدار و با عمر مفید طولانی تولید می‌کند. همچنین، قفل‌های هوشمند تنسر لاک دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای هستند که شامل تشخیص اثر انگشت، رمز عبور، کارت‌های هوشمند و سیستم تشخیص چهره می‌شوند. علاوه بر این، از طریق فناوری هوشمند کنترل از راه دور، امکاناتی مانند اتصال به شبکه‌های اینترنتی و اعلانات تلفن همراه نیز برای محصولات این شرکت در نظر گرفته شده است. همه این موارد، به‌اضافه طراحی زیبا و مدرن این محصولات و قابلیت اتصال و یکپارچه‌سازی با سایر وسایل هوشمند خانه و محیط کار، سبب شده تا خرید قفل‌های هوشمند تنسر لاک به‌صرفه و کاربردی باشد. بااین‌حال، تنوع محصولات این شرکت بسیار بالاست و شما می‌توانید متناسب با نیاز و کاربردی که در نظر دارید، بهترین خرید خود را تجربه نمایید. برای این کار، می‌توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مشاوره از کارشناسان تنسر لاک، مناسب‌ترین قفل هوشمند را انتخاب نمایید.

 

کدخبر: 905146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟