راهنمای کامل برای خرید ارزان ترین بلیط مراغه

 

اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان سفری ارزان و مقرون به صرفه به مراغه داشت؟ یا این که ارزان ترین بلیط مراغه را از کجا باید تهیه کرد؟ اگر قصد سفر به مراغه با بودجه محدود را دارید، ادامه این مطلب به شما در خرید بلیط هواپیمای ارزان مراغه کمک خواهد کرد.

انتخاب ایرلاین مناسب برای سفر به مراغه

ایرلاین های مختلف خدمات متفاوتی را ارائه می دهند و نسبت به این خدمات و همچنین اعتبار ایرلاین، قیمت بلیط های آن ها ممکن است تفاوت داشته باشد؛ بنابراین بهتر است که قیمت های مرسوم ایرلاین ها را بررسی کرده و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین باید متذکر شد که هزینه باربری در ایرلاین های مختلف هم می تواند متفاوت باشد. بنابراین بهتر است که اگر قصد خرید زیاد در مراغه را دارید یا می خواهید بار زیادی را با خود به این شهر ببرید، ایرلاینی که ارزان ترین باربری را دریافت می کند انتخاب کنید. در این صورت هزینه های پرواز شما تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.

انتخاب کلاس پروازی مناسب با بودجه سفر به مراغه

برای سفر به مراغه یا هر شهر دیگری، یکی از ضروری ترین نکات، توجه به کلاس پروازی سفر است. مسافران می توانند با تهیه یک بلیط با کلاس پرواز مناسب، در هزینه های خود تا حدود زیادی صرفه جویی کنند. در ادامه این بخش این کلاس های مختلف توضیح داده شده اند.

کلاس اکونومی

کلاس پرواز اکونومی یا اقتصادی یکی از محبوب ترین کلاس های پرواز به مراغه است. بیشتر مسافرانی که قصد سفر به این شهر را دارند از این پرواز استقبال می کنند. امکانات این کلاس پرواز به مراغه محدود بوده و صندلی های آن خیلی راحت نیست. اما با این وجود برای سفرهای کوتاه با بودجه محدود بسیار مناسب است.

کلاس بیزینس

کلاس بیزینس نسبت به کلاس اکونومی صندلی های راحت تر، فضای بازتر و امکانات بیشتری دارد. بلیط بیزینس مراغه قیمت نسبتا زیادی داشته و به گردشگران و افرادی که بودجه محدودی برای سفر به مراغه دارند پیشنهاد نمی شود.

کلاس فرست کلاس

فرست کلاس بیشترین امکانات را در مقایسه با سایر کلاس های پرواز دارد. صندلی های این کلاس هواپیمایی قابلیت تبدیل به تخت خواب را داشته و می تواند سفری کاملا راحت برای مسافران به ارمغان بیاورد. اما این کلاس پروازی برای مردم عادی، گردشگران و افرادی که بودجه محدودی برای سفر دارند بسیار گران قیمت است.

کلاس فرست کلاس

خرید بلیط چارتری و لحظه آخری مراغه

یکی از بهترین روش های خرید بلیط ارزان قیمت مراغه، تهیه بلیط های چارتری و لحظه آخری این شهر است. بلیط های هواپیما به دو دسته سیستمی و چارتری تقسیم می شوند. بلیط های سیستمی همان بلیط هایی هستند که مسافران به صورت مستقیم از ایرلاین با قمیت مصوبه تهیه می کنند. اما گاهی اوقات برخی شرکت ها به دلایل مختلفی مانند برگزاری تورهای گردشگری بلیط های یک پرواز را به صورت گروهی می خرند. در صورتی که این بلیط ها تکمیل ظرفیت نشوند، پس از یک تاریخ مشخصی با تخفیف درصدی برای فروش قرار داده می شوند. هر چه به تاریخ سفر نزدیک تر باشیم، قیمت بلیط های چارتری هم تا درصد بیشتری تخفیف می خورند. در صورتی که در هفته آخر سفر این بلیط ها را تهیه کنید، بلیط ها جزو بلیط های لحظه آخری قرار گرفته و گاهی تا بیشتر از ۵۰ درصد هم تخفیف خواهند داشت. برای خرید بلیط های لحظه آخری مراغه باید به یک آژانس مسافرتی معتبر مراجعه کنید.

بهترین فصل سفری ارزان به مراغه

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط مراغه، زمان سفر مسافران است. مراغه یکی از شهرهای سردسیر ایران است و زمستان های بسیار سردی دارد. به همین دلیل بیشتر مسافران در فصل های بهار و تابستان به این شهر سفر می کنند. به دلیل افزایش سفر در این دو فصل، قیمت اقامتگاه ها و بلیط های سفر به مراغه هم افزایش پیدا می کند. بنابراین بهترین فصل سفر به مراغه با بودجه محدود، فصل پاییز و زمستان است. هر چه به فصل های سردتر سال نزدیک تر شویم، بلیط پرواز به مراغه هم کاهش قیمت بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که در فصل هایی مانند پاییز و زمستان، درخواست بلیط مراغه هم کاهش پیدا می کند. این به آن معنی است که امکان تهیه بلیط های چارتری و لحظه آخری با قیمت بسیار پایین هم افزایش پیدا می کند. اکثر مسافرانی که در فصل زمستان به مراغه سفر می کنند، شانس بالایی برای تهیه بلیط های لحظه آخری با قیمت مناسب دارند. همچنین سفر به مراغه در اواسط هفته و روزهای غیرتعطیل هم می تواند ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشد. 

سفر  به مراغه با فلای تودی

همان طور که در این مطلب اشاره شد، ارزان ترین روش تهیه بلیط مراغه، خرید بلیط های چارتری و لحظه آخری این شهر است. مسافرانی که قصد دارند تا بلیط ارزان مراغه را تهیه کنند می توانند به سایت یکی از آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کرده و بلیط سفر به این شهر را تهیه کنند. فلای تودی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین آژانس های مسافرتی است. مسافران می توانند برای تهیه بلیط مراغه به سایت فلای تودی مراجعه کرده و پس از تعیین تاریخ رفت و برگشت به همراه تعداد مسافران، لیست تمامی بلیط ها مراغه را دریافت کنند. تمامی مراحل خرید بلیط هواپیما در فلای تودی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری است.

 

کدخبر: 905142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟